....tuntee vaihteluita onnen...
Minkä kappaleen sinä, mies, soittaisit minulle?
Minä haluaisin, että kuuntelisit tämän..etenkin sanat...
http://www.youtube.com/watch?v=nghnXIj8JCg
Joskus jokainen....
22
544
Vastaukset
- snif ;(
Lohduttajaa....eihän minulla ole ollut..... tuli tippa linssiin....
- .
aina niin yksin...kaiken..
- ap
Voi ei....
Tuliko tästä kaikki nyt noin surullisiksi...
Tässä kappaleessa oli jotain kannustavaakin: "seison vierelläsi"...:) - snif ;(
ap kirjoitti:
Voi ei....
Tuliko tästä kaikki nyt noin surullisiksi...
Tässä kappaleessa oli jotain kannustavaakin: "seison vierelläsi"...:)ne on multa molemmat...ei tässä mitään...kiitos,jos olisit hän ja saisin sinut vierellenih olisi joku joka ymmärtää ja jonka kanssa voisi jakaa asioita ja ajatuksia........nyt on mentävä nukkumaan,hyvää yötä.
- sokea reetta...
Pistä se Anita Hirvosen biisi vaan tänäkin iltana uudestaan. Ei se sydän rakastaa vaan se parempi sementti biisi
- ap
Sori vaan. nyt puhut kyllä väärälle ihmiselle..Sokean Reetan pitäisi ehkä hankkia jo rillit tai mennä silmäleikkaukseen:) -ei toki millään pahalla:)
- mieheltäNaiselle
Laitan sinulle vaikkapa tämän: http://www.youtube.com/watch?v=36aCMWYWUzw
Saat itse päätellä, miksi juuri tuon!- naiselta miehelle
Muhun osu ja uppos noi sanat :)
- ikävää mutta totta
ei sokealla reetalla ole enää silmiä. yksi vähän puolijauhonen tonttu-ukko karkasi yhdestä luokosta tuli ja kaivoi lupauksensa mukaan ne pois. nyt ei ole jäljellä kuin silmäkuopat. nääkin tekstit hoituu pistekirjoituksella.
- -miettii mielessään-
surullista.....
- A
Kuuntelin tuon monta kertaa. Googletin jopa sanat ja luin niitä ensimmäisellä kuuntelukerralla. Teen niin aina kun on edes teoreettinen mahdollisuus että biisi voisi olla juuri Häneltä.
En kyllä tiedä onko hän täällä palstalla ollenkaan. En ole saanut kirjoituksiini sellaisia tunnistettavia/kannustavia vastauksia, vaikka välillä niihin on joku jotain kommentoinutkin, mutta nehän voivat periaatteessa olla ihan keneltä tahansa.
Senpä takia minulle aina välillä (melko usein itseasiassa) tulee sellainen masentunut olo ja ajattelen että minun täytyy pakottaa itseni unohtamaan hänet, kun ei tästä kerran mitään tule.
Ei tule nyt mitään biisiä mieleen ja ehkä parempi etten laitakaan mitään. Viesteissäni olen jotain biisejä tänne laitellut, mutta ne eivät ole ihan hänen tyylistään musiikkia olleet. Ovat varmaan olleet aivan liian rujon kuuloista musisointia hänelle, ei auta vaikka sanat olisivatkin nätit.
Jos hänet joskus omakseni saisin, niin en kyllä antaisi ainakaan erilaisten musiikkimakujen erottaa meitä toisistamme. Jos meillä ei mitään muuta yhteistä olisikaan, niin ainakin se, että molemmat tykkäisimme toisistamme (hänkin siis toivottavasti minusta) niin kuin hullu puurosta.
Ja millään muullahan ei oikeastaan olisikaan mitään merkitystä, loppujen lopuksi, se on kaikkein tärkeintä.- ap
Valitan..Jos nimesi alkaa A:lla, tämä ei ollut suoranaisesti sinulle:(
Ajatukseni kohteella ei ole a:ta etunimessä ollenkaan. Itselläni kylläkin, vaikka ei a:lla alakaan...
Mutta olkoon tämä kappale samalla osoitettu kaikille niille, joita sanat jotenkin koskettavat:) Jokainen on lämpimän ajatuksensa varmasti ansainnut:)
Ja jokaiselle on jossain JOKU. - A
Ilmeisesti kirjoitukseni oli jonkun mielestä hyvinkin negatiivinen, kun kerran miinusta oli laitettu.
En kyllä ymmärrä mikä tuossa niin pahaa oli, että haluaa hyväksyä ja tulla hyväksytyksi sellaisena kuin on, mutta niin kai sitten. - ap
A kirjoitti:
Ilmeisesti kirjoitukseni oli jonkun mielestä hyvinkin negatiivinen, kun kerran miinusta oli laitettu.
En kyllä ymmärrä mikä tuossa niin pahaa oli, että haluaa hyväksyä ja tulla hyväksytyksi sellaisena kuin on, mutta niin kai sitten.Älä ota sitä vakavasti :)
Kaikkia ei voi miellyttää... - Tunteet ei katoa
A kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mikä tuossa niin pahaa oli, että haluaa hyväksyä ja tulla hyväksytyksi sellaisena kuin on, mutta niin kai sitten.oletko A***i mies, sua kaiipaan vieläkin.
- A
Tunteet ei katoa kirjoitti:
oletko A***i mies, sua kaiipaan vieläkin.
En voi tietää olenko edes oikean niminen. Siihen on 25% mahdollisuus, mikäli pelkästään nimipäiväluettelossa olevat nimet huomioidaan. Viisikirjaimisia A:lla alkavia ja I:hin päättyviä miestennimiä on 4: Aarni, Altti, Anssi ja Antti. Onko kaipaamasi kenties joku noista, vai joku erikoisempi?
- niin minäkin
..kuuntelin sanat...
etsin.. : ) - kiitos tästä
tämän on kaunis.
Tämän voisin soittaa vuosien yhdessäolon ja onnen jälkeen.
http://www.youtube.com/watch?v=Y6nypZLLqz4- n in black
Ehkä se olis Chisun, Kohtalon oma
n>m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440