Höblä skriver att risken för slaganfall minskar om man äter mörk choklad i rimliga mängder.Underbart,nu kan man synda litet oftare.
MÖRK CHOKLAD
6
109
Vastaukset
- medicin
Man kan inte ens äta så väldigt mycket riktigt mörk choklad,någon bit med kaffet går bra.Mörk choklad är rätt så besk.
- optimisten
Choklad och ljus är bra mot depression.Fram med många ljus och choklad,så har vi en glad höst framför oss.
- nattsystern
optimisten kirjoitti:
Choklad och ljus är bra mot depression.Fram med många ljus och choklad,så har vi en glad höst framför oss.
Litet varm glögg också så blir det ännu roligare.
- mandel och russin
nattsystern kirjoitti:
Litet varm glögg också så blir det ännu roligare.
Litet spetsad glögg,det är mysigt när det är kallt och ruggigt.
- antikljus
mandel och russin kirjoitti:
Litet spetsad glögg,det är mysigt när det är kallt och ruggigt.
Läste nånstans att en lampa i örat skulle vara bra.Ett stearinljus kanske inte fungerar,vad tror ni ?FY MIG! Jag har sån livlig fantasi,.
- inte dumt
antikljus kirjoitti:
Läste nånstans att en lampa i örat skulle vara bra.Ett stearinljus kanske inte fungerar,vad tror ni ?FY MIG! Jag har sån livlig fantasi,.
Kombination av mobil och lampa kunde fungera.Tänk att få ljusterapi på samma gång man talar i telefon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850