Höblä skriver att risken för slaganfall minskar om man äter mörk choklad i rimliga mängder.Underbart,nu kan man synda litet oftare.
MÖRK CHOKLAD
6
115
Vastaukset
- medicin
Man kan inte ens äta så väldigt mycket riktigt mörk choklad,någon bit med kaffet går bra.Mörk choklad är rätt så besk.
- optimisten
Choklad och ljus är bra mot depression.Fram med många ljus och choklad,så har vi en glad höst framför oss.
- nattsystern
optimisten kirjoitti:
Choklad och ljus är bra mot depression.Fram med många ljus och choklad,så har vi en glad höst framför oss.
Litet varm glögg också så blir det ännu roligare.
- mandel och russin
nattsystern kirjoitti:
Litet varm glögg också så blir det ännu roligare.
Litet spetsad glögg,det är mysigt när det är kallt och ruggigt.
- antikljus
mandel och russin kirjoitti:
Litet spetsad glögg,det är mysigt när det är kallt och ruggigt.
Läste nånstans att en lampa i örat skulle vara bra.Ett stearinljus kanske inte fungerar,vad tror ni ?FY MIG! Jag har sån livlig fantasi,.
- inte dumt
antikljus kirjoitti:
Läste nånstans att en lampa i örat skulle vara bra.Ett stearinljus kanske inte fungerar,vad tror ni ?FY MIG! Jag har sån livlig fantasi,.
Kombination av mobil och lampa kunde fungera.Tänk att få ljusterapi på samma gång man talar i telefon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422812Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423532584Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562305- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 471504
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa641253