terve !olen 42-vuotias kahden pojan yksinhuoltajaisä.minulla on kaksi poikaa jesse -5-vuotta-ja-ville-10-vuotta,ja mopsipoika 10kk.asun helsingin kivikossa ja tarvitsen yöhoitajaa lapsille viikonloppuina satunnaisesti,mutta säännöllisesti.pojat ja mopsi tosi kivoja ja kilttejä.työ-aika olisi kl.18-seuraava aamu kl.12.hoito tapahtuisi minun kotona,kun on tuo koirakin,jonka toinen pojista kyllä hoitaa,ulkona käytöt ja muut.itse olisin käymässä viihteellä ja palaan viimeistään sovittuun aikaan.palkka on 50 euroa ..otteleppa yhteyksiä terveisn.Erkki Pasanen. [email protected].
lastenhoitoapua yöhoitajaksi itä-helsingiin
9
346
Vastaukset
- Lennu
Oletko jo löytänyt Lastenhoitajan?Asun Mellunmäessä ja etsin vkl työtä.Olen käynyt MLL:n kurssin ja perehdytyksen.Ja ollut mukana koulutuksissa.Itselläni 14v nuori.Minulla on paljon kokemusta eri ikäsistä lapsista.Yht.otot tämän palstan kauta (aluksi).
- iklep
en vielä oo löytäny sopivaa!
- Lennu
iklep kirjoitti:
en vielä oo löytäny sopivaa!
Laittelenpa viestiä joku päivä,kun ehdin sähköpostiin.Kiireinen ensi viikko MLL:ssä.
- iklep
Lennu kirjoitti:
Laittelenpa viestiä joku päivä,kun ehdin sähköpostiin.Kiireinen ensi viikko MLL:ssä.
ok,tehdään niin.
- mammaamma
50e/18h?????
tuntipalkkana 2.7e. huhhuh, älkää nyt ihmeessä lapset ja nuoret tollaiseen työhön ryhtykö.- iklep
paljon kuule hoidetaan lapsia ihan ilmaiseksi!!!itse maksan ihan kohtuupalkkion,erittäin helppohoitoisista lapsistani!enkä halua todellakaan mitään lasta hoitamaan,joten voit nukkua yösi rauhassa!ootko muuten kuullut että ihmiset hoitavat toistensa lapsia jopa ilmaiseksi!laskeppa sille aikas kuluks tuntipalkka,ko tuota on sulla tuo elämä niin mielenkiintoista,että yrität sabotoida muiden ilmoituksia,siinä onnistumatta!!!pistä omat lapses tienaamaan vaikka jakamaan jotain lehtiä,siinä se miljonäärin ura urkenee!!
- Minä
iklep kirjoitti:
paljon kuule hoidetaan lapsia ihan ilmaiseksi!!!itse maksan ihan kohtuupalkkion,erittäin helppohoitoisista lapsistani!enkä halua todellakaan mitään lasta hoitamaan,joten voit nukkua yösi rauhassa!ootko muuten kuullut että ihmiset hoitavat toistensa lapsia jopa ilmaiseksi!laskeppa sille aikas kuluks tuntipalkka,ko tuota on sulla tuo elämä niin mielenkiintoista,että yrität sabotoida muiden ilmoituksia,siinä onnistumatta!!!pistä omat lapses tienaamaan vaikka jakamaan jotain lehtiä,siinä se miljonäärin ura urkenee!!
Mun mielestä 50euroa on paljon.Koska lapset menee kohta nukkumaan ja yöllä nukkuvat.Eli lasten valveilla olo aikaa vähän.
- Dumari1111
Työ on vapaaehtoista ja jos nukkumisesta saa 50€ lapaseen, niin mulle kelpais jos olisi aikaa.
Ahneus pilaa ihmisen ja mahdollisuudet.
Ootko laskenut millä tuntiliksalla hengität ummehtunutta koti-ilmaasi?
- iklep
aivan,asiaa voi katsoa monelta kantiltamoni on sanonut myös noin kavereistani kun olen kysynyt onko ookoo palkkio!kiitos vaan asiallisesta kommentista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204