Löytyykö tältä palstalta Macajauheen käyttäjiä? Itse olen viikon käyttänyt. Oiskohan hieman tullut jaksamista ja vireyttä lisää. Jostain luin, että jauhe on pahan makuista, mutta ei ainakaan tämä tuote ole. Ilmavaivoja on tullut jonnin verran lisää ja hajut lähinnä jauheen hajuisia.
Macajauhe
4
430
Vastaukset
- kamax
itte löysin macan ja nyt en voi olla ilman sítä.ei tarvii nukkua enään kun kerranviikossa ja syödä muutama lusikallinen macaa jess.
hyvä tuote on itse kokeilin sain virkeyttä.hieman väsymyksestä kärsineenä jaksan taas.astma ja allergia vaivana.tabletteina itse olen ottanut helpompaa ei tarvitse jauheita sotkea. suosittelen olen tilannut lisää näitä.
- yööök..
haisee ja maistuu paskalle... maca...
- Mikko832
Löysin itse macan noin vuosi sitten. Kohensi kummasti seksielämää itselläni ainakin ja lievensi masennustakin sen verran että huomasin eron.
Tuolta muuten lisää infoa asiasta jos kiinnostaa..
http://macajuuri.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302883
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514