Voisitteko kertoa kokemuksia Pyhäjärven kaupungin vuokrataloyhtiön henkilökunnasta, niin hyviä kuin huonoja. Onko palvelu ollut asiallista?
KIINTEISTÖ OY RILLANKIVI, PYHÄJÄRVI
17
1091
Vastaukset
- HHah
Parempi ehkä että en kerro mitään...........................
- Huh.
Eikä kannata kertoa Pönkönkään toiminnasta mitään...
- Tollo mikä Tollo!
Venäläisen osalta voin sanoa, että hänen sukunimensä kertoo jo ihan kaiken!
- DI
Toimitusjohtaja on OK.
- Rautaa rajalle
Toimitusjohtaja tosiaan ok. Voimia hänelle.
- willenius
Kaikki ei mene niinkuin "strömsööössä".
- kenen syy
Mitä te nyt taas yritätte sohia. Antakaa ihmisten tehdä työtään. Jos sattuu vaikka vuokra olemaan rästissä, niin silloin ei tykätä, kun karhu tulee. Niinkö?
- ölli
Toinen on narsisti, arvaa kumpi!
- Yhteistyökyvytön
Elämä helpoittuisi kaikilla huomattavasti, jos tämä lähes saman nimen omaa
va henkilö, kuin on suurella itäisellä naapurillamme on, älyäisi "nostaa kytkintä".
Aikatauluja löytyy netistä.- fakem1
Joo sama juttu vielä tänäki päivänä
- lukijamies
Kertokaapas lisää. Näitä mielenkiinnolla lukee :) onko huoltomiehiä jne..paljoko oven avaus maksaa...yms yms
- venäläinen....
No hän on vähän vaikee tapaus, ja ei ymmärrä mitä tarkottaa asiakas palvelu. Mut minä en täs rupee haukkumaan tai mollaamaan. Sanon kyl nokat vastakkain jos... sanomista.
- ei_ikinä_enää
itell loppu vuokrasopimus viime kuun loppuun, sellasta käytöstä tuli minua kohtaan että en suosittele.. avaimet ois pitäny palauttaa ennen aikojjan ja sit soitetaan äitille (olen täysikäne ja kämppä olj mun nimis) että pitäisi avaimet palauttaa, vaikka vuokrasopimus ei ollut edes päättynyt vielä???
- juuuuu....
No paras on ku ei oo missään tekemisissä ja ei puhu mistään. Niin pärjää parhaiten. Mut eihän kukaan ole täydellinen.
- vuokra....
Joko palvelu pelaa ja onko vapaita asuntoja.
- onko vielä
Vieläkö tuommonen on töissä. Mitä lukee niin on ihme että tommosta pitään ylipään töissä kyseissä virmassa.
- juuuuu
Pelle virma.....................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760