KYSYMYKSIÄ JOIHIN NOPEASTI VASTAUKSIA TOIVOEN

BULANA

PARI TIETOA JA VINKKIÄ!
-On tutkitusti todistettu että vain 50% syödyistä ruoista voi oksentaa pois.
-Muistathan ettet pese hampaitasi oksentelun jälkeen vaan huuhdot suusi hyvin vedellä.

Eli olihan mulla asiaakin. :)
Mulla ei oo ollu diagnoosia anoreksiasta mutta mulle puhutaan että olis. Tällä hetkellä bmi 18.6. Eli edes lääkäri tai terapeutti ei tiedä että ahmin ja oksennan. He tietävät että oksennan mutta eivät että syön sitä enne paljon. Paljon on esim. 200 g suklaalevy,1 sämpylä ja kulho jogurttia. Huomenna alkamassa hoito jossa on viis ateriaa päivässä,ja lukitut vessat. Pelottaa tosi paljon. Tosin plussa on tietty etten voi ahmia siellä. Oksennan noin 1-5 kertaa viikossa.
Onko mun epätyypillinen anoreksia muuttumassa bulimiaks??!!

3

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rohkeutta!

      hyvä bulana, mielestäni sinulla on juuri nimenomaan bulimia, eikä anoreksiaa. Kuvailemasi oireet täsmäävät hyvin bulimiaan. Sairastan itsekin bulimiaa. Haluaisin kovasti siitä irti. Itselläni oli aluksi anoreksia joka kesti vain hetken, mutta sitten jäin koukkuun bulimiaan. Nyt taistelen kovasti päästäkseni siitä eroon, mutta toivottomalta näyttää :(

      Olet oikeassa, kuvailemaso hoito kuulostaa näin bulimikon korvassa pelottavalta. Kannustan sinua kuitenkin pelosta huolimatta tekemään parhaasi ja antamaan kaikkesi jotta hoito onnistuisi: koita antautua hoidon järjestäjien johdettavaksi; tee niin kuin he neuvovat ja yritä päästä irti bulimiasta heidän neuvojensa avulla. Itselleni tämä kaksi vuotta kestänyt oman mieleni tuottama kidutus on ollut yhtä h**vettiä... Kumpa minäkin uskaltautuisin hakautumaan vastaavaan hoitoon. Toivon sulle tosi paljon onnea hoidon suhteen ja kaikkea hyvää muutenkin. Tsemppiä!!

    • BULANA

      rohkeutta!:Suuri kiitos sanoistasi. Jäin kovasti miettimään niitä. En tiedä uskallanko koskaan kertoa hoidossa että ahmin,ehkä? Toivoa sinullekkin,uskallat hakea hoitoa,sitä sinä tarvitset!
      Olen hyvin pettynyt itseeni. Pienempänä minua kiehtoi anoreksia,´mutta nyt olen kai jotain anoreksian ja bulimian väliltä.

      Joka ikisellle syömishäiriöön sairastuneelle isot halaukset ja tsemppiä Oikeaan ELÄMÄÄn,sairaus painukoon kuuseen...

    • re:bulina

      en kyl usko tota sun ekaa faktaa ;)
      moneltakohan bulimikolta tota ollaan testattu? veikkaisin max 1 mutta todennäkösemmin ei yhelläkään. oon meinaan 90% varma et mul on maha tyhjä oksentamisen jälkeen sillon kun jaksan tehdä sen loppuun asti. Ja sitäpaitsi vedän siin välil samaa eli se 50 = 75 25 -50 =25 ja silleen se vaan vähenee.. sen tuntee sit ku maha on tyhjä ni tulee vaan suolahappoo suuhun.. :/ eli erittäin paha maku hyi hyi hyi kannattaa sillon lpettaa rasittaa siinki vaiheessa hampaita hyvin pahasti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe