millaisia reaktioita hoidon yhteydessä voi tulla?
voiko tulla "tunnekuohuja" tai itkua, naurua yms.? ja mistä se johtuu?
olis kiva jos saisin vastauksia tähän:)
KYSYMYS REIKISTÄ
4
1056
Vastaukset
- rene
käyppäs katsomassa : www.reikisivut.com
- riipii
Hoidon yhteydessä voi tulla kaikenlaisia "oloja". Joku nauraa, joku itkee, jollekin tulee vaan hyvä olo. Joku tuntee kuumotusta, joku kylmää. Tuntemukset voivat siis olla hyvinkin erilaisia. Silti Reiki auttaa kaikkia.
- harjoitellut
Itse käytän mielummin sanaa energiahoito..
Koska,
Minusta reiki kurssit ovat joidenkin keino tienata paljon rahaa (kurssit alkaen 150e)
Reiki-ihmisten mukaan energiahoitoja ei voi tehdä muut kuin nimenomaan heidän kursseilla vihkimyksen saaneet henkilöt..
Tämä ei ole totta!!
Melkeimpä Kuka tahansa pystyy antamaan energiahoitoa!!
Asiasta kannatta ottaa selvää hyvin;
internetistä löytyy paljon sivuja kun laittaa hakusanaksi energiahoito
Kysyit tunne kuohuista..
Ne yleensä johtuvat siitä kun ihmisen sydänkeskus (sydän chakra) aukeaa..
(yleisesti laukaisee itkemistä)
Monesti hoidettava ja hoitaja tuntevat pistelyä, kylmää, kuumaa, kutinaa..
toiset ihmiset reagoivat eri tavalle kuin toiset
Yleiseti tupakointi vaikeuttaa hoidon tekemistä ja vastaanottamista. Kun se huonontaa ääreisverenkiertoa..- reikittelijä
On totta että energiahoitoa voi antaa kuka tahansa, mutta REIKIä ei!
REIKI kurssilla oppilaat aktivoidaan energian välittäjiksi, eikä siis antajiksi. Reikissä energia tulee universumista ja kulkee toiseen reikihoitajan kautta.
Ilman aktivointia välitetään vain omaa elämänenergiaa (KI), hoidettaessa siis myös hoitajan oma energia vähenee, eli annat itsestäsi energiaa. Tässä tämä ero. En mene väittämään etteikö energiahoito auttaisi myös, aivan varmasti. Mutta Reiki on voimakkaampaa ja eikä sitä voi ohjata vaan se menee sinne minne on tarkoitus mennä.
On myös ihmisiä, joita ei ole varsinaisesti koskaan aktivoitu, koska heillä on jo syntyessään ollut reikinvoima.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95912
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286760- 95738
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558