Miltä se luopuminen tuntui

gallup.

entä kun aikaa on kulunut?

10

259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen ylpeä

Luopuminen-kun tein päätöksen että luovun hänestä-se sattui.Sattui pitkään. Hänen näkemisensä sattui.

Nyt kun aikaa on kulunut ei satu, tuntuu itseasiassa hyvältä, kun pystyin siihen. Hänen näkemisensä, ei tunnu enää missään

• Yksi S

Luopuminen on aina vaikeaa! Oli kyse sitten mistä tahansa.

Rakkaasta ihmisesta luopuminen on kaikkein raskainta. Joskus vaan on pakko, niin vaan käy. Kyllä siinä kävin tosi pohjalla.

Nyt on jo parempi olo, kyllä siitä vaan selviää. Ei hän unohdu, mutta kipuun tottuu. Se muuttuu vähitellen hyviksi muistoiksi, saa jo nykyään hymyn huulille.

• s....

ei ole ollut hymyä pitkiin aikoihin enää, saat minut ennemminkin hyvin surulliseksi...

• Toisen menettäminen on kuin läheisen kuolema. Siitä kyllä toipuu aikaa myöten, mutta jokaisella se kestää oman aikansa. Toipuminen alkaa, kun uskaltaa elää ja rakastaa.

• pilleristi

Vasta hälläväliä-pillerit auttoi siihen helvetin moiseen tuskaan,nyt voin jo hymyillä, nauraakin mutta itku ei enää tule. Tosin niitä tabujakaan en vielä uskalla olla ottamatta :(

• toinen pilleri

Mäkään en ole itkenyt sen jälkeen kun aloin noita pillereitä syömään. Hyvä ja huono puoli. Kun ei ole liian herkkä kestää tätä maailmaa paremmin. Näillä nyt mennään varmaan puoli vuotta vielä. Sit pitää katsoa uudestaan.

• s....

ehkä se loppuu siihen kun toinen oikeasti kuolee. siinä ei ole enää mitään joko tai tilannetta, onko vai eikö oo....

• Yksi S

Ei se kuolema mitään ratkaise. Multa on kuollut niin moni läheinen, kyllä niitä siltikin kaipaa ja ikävöi. Ehkä se on silloin konkreettisempaa, mutta siltikin toivon hänen pysyvän hengissä :-)

• lopullisuus

Silloin loppuu jahkailu, ei tartte miettiä haluaako toinen jutella/ei. Ja eipä ainakaan tässä tilanteestta tartte miettiä, toivoisiko toinen että kävisin haudalla

• toistuvia iskuja

Pakon edessä ihminen pystyy mihin vaan. Onko vaihtoehtoja jääpuikon pitämiseen?
      EI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5076
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3606
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2983
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2975
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2886
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1828
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1770
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1629
    Aihe