entä kun aikaa on kulunut?
Miltä se luopuminen tuntui
10
276
Vastaukset
- olen ylpeä
Luopuminen-kun tein päätöksen että luovun hänestä-se sattui.Sattui pitkään. Hänen näkemisensä sattui.
Nyt kun aikaa on kulunut ei satu, tuntuu itseasiassa hyvältä, kun pystyin siihen. Hänen näkemisensä, ei tunnu enää missään - Yksi S
Luopuminen on aina vaikeaa! Oli kyse sitten mistä tahansa.
Rakkaasta ihmisesta luopuminen on kaikkein raskainta. Joskus vaan on pakko, niin vaan käy. Kyllä siinä kävin tosi pohjalla.
Nyt on jo parempi olo, kyllä siitä vaan selviää. Ei hän unohdu, mutta kipuun tottuu. Se muuttuu vähitellen hyviksi muistoiksi, saa jo nykyään hymyn huulille. - s....
ei ole ollut hymyä pitkiin aikoihin enää, saat minut ennemminkin hyvin surulliseksi...
Toisen menettäminen on kuin läheisen kuolema. Siitä kyllä toipuu aikaa myöten, mutta jokaisella se kestää oman aikansa. Toipuminen alkaa, kun uskaltaa elää ja rakastaa.
- pilleristi
Vasta hälläväliä-pillerit auttoi siihen helvetin moiseen tuskaan,nyt voin jo hymyillä, nauraakin mutta itku ei enää tule. Tosin niitä tabujakaan en vielä uskalla olla ottamatta :(
- toinen pilleri
Mäkään en ole itkenyt sen jälkeen kun aloin noita pillereitä syömään. Hyvä ja huono puoli. Kun ei ole liian herkkä kestää tätä maailmaa paremmin. Näillä nyt mennään varmaan puoli vuotta vielä. Sit pitää katsoa uudestaan.
- s....
ehkä se loppuu siihen kun toinen oikeasti kuolee. siinä ei ole enää mitään joko tai tilannetta, onko vai eikö oo....
- Yksi S
Ei se kuolema mitään ratkaise. Multa on kuollut niin moni läheinen, kyllä niitä siltikin kaipaa ja ikävöi. Ehkä se on silloin konkreettisempaa, mutta siltikin toivon hänen pysyvän hengissä :-)
- lopullisuus
Silloin loppuu jahkailu, ei tartte miettiä haluaako toinen jutella/ei. Ja eipä ainakaan tässä tilanteestta tartte miettiä, toivoisiko toinen että kävisin haudalla
- toistuvia iskuja
Pakon edessä ihminen pystyy mihin vaan. Onko vaihtoehtoja jääpuikon pitämiseen?
EI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483