entä kun aikaa on kulunut?
Miltä se luopuminen tuntui
10
276
Vastaukset
- olen ylpeä
Luopuminen-kun tein päätöksen että luovun hänestä-se sattui.Sattui pitkään. Hänen näkemisensä sattui.
Nyt kun aikaa on kulunut ei satu, tuntuu itseasiassa hyvältä, kun pystyin siihen. Hänen näkemisensä, ei tunnu enää missään - Yksi S
Luopuminen on aina vaikeaa! Oli kyse sitten mistä tahansa.
Rakkaasta ihmisesta luopuminen on kaikkein raskainta. Joskus vaan on pakko, niin vaan käy. Kyllä siinä kävin tosi pohjalla.
Nyt on jo parempi olo, kyllä siitä vaan selviää. Ei hän unohdu, mutta kipuun tottuu. Se muuttuu vähitellen hyviksi muistoiksi, saa jo nykyään hymyn huulille. - s....
ei ole ollut hymyä pitkiin aikoihin enää, saat minut ennemminkin hyvin surulliseksi...
Toisen menettäminen on kuin läheisen kuolema. Siitä kyllä toipuu aikaa myöten, mutta jokaisella se kestää oman aikansa. Toipuminen alkaa, kun uskaltaa elää ja rakastaa.
- pilleristi
Vasta hälläväliä-pillerit auttoi siihen helvetin moiseen tuskaan,nyt voin jo hymyillä, nauraakin mutta itku ei enää tule. Tosin niitä tabujakaan en vielä uskalla olla ottamatta :(
- toinen pilleri
Mäkään en ole itkenyt sen jälkeen kun aloin noita pillereitä syömään. Hyvä ja huono puoli. Kun ei ole liian herkkä kestää tätä maailmaa paremmin. Näillä nyt mennään varmaan puoli vuotta vielä. Sit pitää katsoa uudestaan.
- s....
ehkä se loppuu siihen kun toinen oikeasti kuolee. siinä ei ole enää mitään joko tai tilannetta, onko vai eikö oo....
- Yksi S
Ei se kuolema mitään ratkaise. Multa on kuollut niin moni läheinen, kyllä niitä siltikin kaipaa ja ikävöi. Ehkä se on silloin konkreettisempaa, mutta siltikin toivon hänen pysyvän hengissä :-)
- lopullisuus
Silloin loppuu jahkailu, ei tartte miettiä haluaako toinen jutella/ei. Ja eipä ainakaan tässä tilanteestta tartte miettiä, toivoisiko toinen että kävisin haudalla
- toistuvia iskuja
Pakon edessä ihminen pystyy mihin vaan. Onko vaihtoehtoja jääpuikon pitämiseen?
EI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479