Kuinka rehellinen kumppani

jne..

olisi palstalla asustava henkilö, joka vastaa jokaisen kirjoitukseen ja on valmis lähtemään kaikkien kanssa treffeille

11

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä kyllä

      Heh heh, varmasti suhde pohjautuisi "rehellisyydelle"

    • ajan tappoa

      TÄMÄ on mielikuvitusmaailmaa vain, todellisuus on tuolla muualla. Käy joskus sielläkin

      • ap.

        Selityshän se on tuokin. Säästä ne muille


    • treffitön

      Nämä palstan suurkuluttajat ovat enimmäkseen mitä ovat. Samat pörräävät chateissa ja muilla foorumeilla, eli ei kannata hakea palstoilta elämänkumppania.
      Etkä saa tietää sellaisen henkilön mahdollista toista elämää ,jota hän elää sinusta tietämättä.

      • real life only

        Minä treffaisin vain tuolla oikeassa elämässä. Nämä senssipalstat yms. jutut ei ole minua varten. Liian tarkoitushakuista, mielummin vaikka sitten yksin olen. Vaikkei tääkään mitään niin herkkua aina ole : (


      • treffitön
        real life only kirjoitti:

        Minä treffaisin vain tuolla oikeassa elämässä. Nämä senssipalstat yms. jutut ei ole minua varten. Liian tarkoitushakuista, mielummin vaikka sitten yksin olen. Vaikkei tääkään mitään niin herkkua aina ole : (

        Olen samalla linjalla,face to face. Harrasta ja käy yleistapahtumissa, siellä tapaat ja näet hetimmiten omanlaisen kellä on pilkettä sun muuta.


      • real life only
        treffitön kirjoitti:

        Olen samalla linjalla,face to face. Harrasta ja käy yleistapahtumissa, siellä tapaat ja näet hetimmiten omanlaisen kellä on pilkettä sun muuta.

        Enhän minä täällä kotona koko aikaa nöksötä, tapailen miehiäkin, mutta ei mitään vakavaa vielä : )


      • treffitön
        real life only kirjoitti:

        Enhän minä täällä kotona koko aikaa nöksötä, tapailen miehiäkin, mutta ei mitään vakavaa vielä : )

        Liiku enemmän ja enemmän, kyllä sulta jalat joku kohta vie, vähiten kun osaat odottaa:)
        Opettele flirttaamaan ja kohtaa katse kuin nainen.


      • real life only
        treffitön kirjoitti:

        Liiku enemmän ja enemmän, kyllä sulta jalat joku kohta vie, vähiten kun osaat odottaa:)
        Opettele flirttaamaan ja kohtaa katse kuin nainen.

        Hmmm, kyllähän minä flirtata osaan, aika pro jopa :) Liikettä joskus jopa liiankin kanssa,hih..


    • Reality Rules

      Pitää lähteä ulos enemmän. Olen tavannut netin kautta muutaman mukavan miehen, mutta kaikkilla on monta rautaa tulessa koko ajan. Ei jaksa näiden pelureiden kanssa.

    • Höh. Mitäs väärää siinä on keskustella monen naisen kanssa yhtäaikaa ? Pitäisikö lopettaa viestittely siihen paikkaan, kun joku edes vastaa sun posteihin ? Kyllä itselläni on se periaate, että keskustelen vaikka useamman naisen kanssa, mutta siinä vaiheessa kun tavataan jo useamman kerran, pistän luukut kiinni. Ei se sen ihmeellisempää ole. Tollaisella treffailutavalla saa sitä oikeaa odottaa vuosikaudet. Varsinkin kun tuntuu treffikanavien naiset olevan aika rauhallisia postittelijoita ja vielä rauhallisempia "face to face"-treffaajia. Kyllähän tuo rauhallisuuskin mulle käy, mutta ei se kyllä sitten mitään "kihloja" tarkoita tosiaankaan. Rehellisyys on mulle yksi tärkeimpiä juttuja, mutta vielä tärkeämpää on löytää, se ehkä loppuelämän tärkein ihmissuhde. Sitä ei löydy tosiaankaan jahkaamalla ja kotona istumalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe