Kuinka rehellinen kumppani

jne..

olisi palstalla asustava henkilö, joka vastaa jokaisen kirjoitukseen ja on valmis lähtemään kaikkien kanssa treffeille

11

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä kyllä

Heh heh, varmasti suhde pohjautuisi "rehellisyydelle"

• ajan tappoa

TÄMÄ on mielikuvitusmaailmaa vain, todellisuus on tuolla muualla. Käy joskus sielläkin

• ap.

Selityshän se on tuokin. Säästä ne muille

• treffitön

Nämä palstan suurkuluttajat ovat enimmäkseen mitä ovat. Samat pörräävät chateissa ja muilla foorumeilla, eli ei kannata hakea palstoilta elämänkumppania.
      Etkä saa tietää sellaisen henkilön mahdollista toista elämää ,jota hän elää sinusta tietämättä.

• real life only

Minä treffaisin vain tuolla oikeassa elämässä. Nämä senssipalstat yms. jutut ei ole minua varten. Liian tarkoitushakuista, mielummin vaikka sitten yksin olen. Vaikkei tääkään mitään niin herkkua aina ole : (

• treffitön
        real life only kirjoitti:

Minä treffaisin vain tuolla oikeassa elämässä. Nämä senssipalstat yms. jutut ei ole minua varten. Liian tarkoitushakuista, mielummin vaikka sitten yksin olen. Vaikkei tääkään mitään niin herkkua aina ole : (

Olen samalla linjalla,face to face. Harrasta ja käy yleistapahtumissa, siellä tapaat ja näet hetimmiten omanlaisen kellä on pilkettä sun muuta.

• real life only
        treffitön kirjoitti:

Olen samalla linjalla,face to face. Harrasta ja käy yleistapahtumissa, siellä tapaat ja näet hetimmiten omanlaisen kellä on pilkettä sun muuta.

Enhän minä täällä kotona koko aikaa nöksötä, tapailen miehiäkin, mutta ei mitään vakavaa vielä : )

• treffitön
        real life only kirjoitti:

Enhän minä täällä kotona koko aikaa nöksötä, tapailen miehiäkin, mutta ei mitään vakavaa vielä : )

Liiku enemmän ja enemmän, kyllä sulta jalat joku kohta vie, vähiten kun osaat odottaa:)
        Opettele flirttaamaan ja kohtaa katse kuin nainen.

• real life only
        treffitön kirjoitti:

Liiku enemmän ja enemmän, kyllä sulta jalat joku kohta vie, vähiten kun osaat odottaa:)
        Opettele flirttaamaan ja kohtaa katse kuin nainen.

Hmmm, kyllähän minä flirtata osaan, aika pro jopa :) Liikettä joskus jopa liiankin kanssa,hih..

• Reality Rules

Pitää lähteä ulos enemmän. Olen tavannut netin kautta muutaman mukavan miehen, mutta kaikkilla on monta rautaa tulessa koko ajan. Ei jaksa näiden pelureiden kanssa.

• Höh. Mitäs väärää siinä on keskustella monen naisen kanssa yhtäaikaa ? Pitäisikö lopettaa viestittely siihen paikkaan, kun joku edes vastaa sun posteihin ? Kyllä itselläni on se periaate, että keskustelen vaikka useamman naisen kanssa, mutta siinä vaiheessa kun tavataan jo useamman kerran, pistän luukut kiinni. Ei se sen ihmeellisempää ole. Tollaisella treffailutavalla saa sitä oikeaa odottaa vuosikaudet. Varsinkin kun tuntuu treffikanavien naiset olevan aika rauhallisia postittelijoita ja vielä rauhallisempia "face to face"-treffaajia. Kyllähän tuo rauhallisuuskin mulle käy, mutta ei se kyllä sitten mitään "kihloja" tarkoita tosiaankaan. Rehellisyys on mulle yksi tärkeimpiä juttuja, mutta vielä tärkeämpää on löytää, se ehkä loppuelämän tärkein ihmissuhde. Sitä ei löydy tosiaankaan jahkaamalla ja kotona istumalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe