olisi palstalla asustava henkilö, joka vastaa jokaisen kirjoitukseen ja on valmis lähtemään kaikkien kanssa treffeille
Kuinka rehellinen kumppani
11
155
Vastaukset
- kyllä kyllä
Heh heh, varmasti suhde pohjautuisi "rehellisyydelle"
- ajan tappoa
TÄMÄ on mielikuvitusmaailmaa vain, todellisuus on tuolla muualla. Käy joskus sielläkin
- ap.
Selityshän se on tuokin. Säästä ne muille
- treffitön
Nämä palstan suurkuluttajat ovat enimmäkseen mitä ovat. Samat pörräävät chateissa ja muilla foorumeilla, eli ei kannata hakea palstoilta elämänkumppania.
Etkä saa tietää sellaisen henkilön mahdollista toista elämää ,jota hän elää sinusta tietämättä.- real life only
Minä treffaisin vain tuolla oikeassa elämässä. Nämä senssipalstat yms. jutut ei ole minua varten. Liian tarkoitushakuista, mielummin vaikka sitten yksin olen. Vaikkei tääkään mitään niin herkkua aina ole : (
- treffitön
real life only kirjoitti:
Minä treffaisin vain tuolla oikeassa elämässä. Nämä senssipalstat yms. jutut ei ole minua varten. Liian tarkoitushakuista, mielummin vaikka sitten yksin olen. Vaikkei tääkään mitään niin herkkua aina ole : (
Olen samalla linjalla,face to face. Harrasta ja käy yleistapahtumissa, siellä tapaat ja näet hetimmiten omanlaisen kellä on pilkettä sun muuta.
- real life only
treffitön kirjoitti:
Olen samalla linjalla,face to face. Harrasta ja käy yleistapahtumissa, siellä tapaat ja näet hetimmiten omanlaisen kellä on pilkettä sun muuta.
Enhän minä täällä kotona koko aikaa nöksötä, tapailen miehiäkin, mutta ei mitään vakavaa vielä : )
- treffitön
real life only kirjoitti:
Enhän minä täällä kotona koko aikaa nöksötä, tapailen miehiäkin, mutta ei mitään vakavaa vielä : )
Liiku enemmän ja enemmän, kyllä sulta jalat joku kohta vie, vähiten kun osaat odottaa:)
Opettele flirttaamaan ja kohtaa katse kuin nainen. - real life only
treffitön kirjoitti:
Liiku enemmän ja enemmän, kyllä sulta jalat joku kohta vie, vähiten kun osaat odottaa:)
Opettele flirttaamaan ja kohtaa katse kuin nainen.Hmmm, kyllähän minä flirtata osaan, aika pro jopa :) Liikettä joskus jopa liiankin kanssa,hih..
- Reality Rules
Pitää lähteä ulos enemmän. Olen tavannut netin kautta muutaman mukavan miehen, mutta kaikkilla on monta rautaa tulessa koko ajan. Ei jaksa näiden pelureiden kanssa.
Höh. Mitäs väärää siinä on keskustella monen naisen kanssa yhtäaikaa ? Pitäisikö lopettaa viestittely siihen paikkaan, kun joku edes vastaa sun posteihin ? Kyllä itselläni on se periaate, että keskustelen vaikka useamman naisen kanssa, mutta siinä vaiheessa kun tavataan jo useamman kerran, pistän luukut kiinni. Ei se sen ihmeellisempää ole. Tollaisella treffailutavalla saa sitä oikeaa odottaa vuosikaudet. Varsinkin kun tuntuu treffikanavien naiset olevan aika rauhallisia postittelijoita ja vielä rauhallisempia "face to face"-treffaajia. Kyllähän tuo rauhallisuuskin mulle käy, mutta ei se kyllä sitten mitään "kihloja" tarkoita tosiaankaan. Rehellisyys on mulle yksi tärkeimpiä juttuja, mutta vielä tärkeämpää on löytää, se ehkä loppuelämän tärkein ihmissuhde. Sitä ei löydy tosiaankaan jahkaamalla ja kotona istumalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344741- 503245
- 363234
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 462687
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562602