Kuinka rehellinen kumppani

jne..

olisi palstalla asustava henkilö, joka vastaa jokaisen kirjoitukseen ja on valmis lähtemään kaikkien kanssa treffeille

11

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä kyllä

      Heh heh, varmasti suhde pohjautuisi "rehellisyydelle"

    • ajan tappoa

      TÄMÄ on mielikuvitusmaailmaa vain, todellisuus on tuolla muualla. Käy joskus sielläkin

      • ap.

        Selityshän se on tuokin. Säästä ne muille


    • treffitön

      Nämä palstan suurkuluttajat ovat enimmäkseen mitä ovat. Samat pörräävät chateissa ja muilla foorumeilla, eli ei kannata hakea palstoilta elämänkumppania.
      Etkä saa tietää sellaisen henkilön mahdollista toista elämää ,jota hän elää sinusta tietämättä.

      • real life only

        Minä treffaisin vain tuolla oikeassa elämässä. Nämä senssipalstat yms. jutut ei ole minua varten. Liian tarkoitushakuista, mielummin vaikka sitten yksin olen. Vaikkei tääkään mitään niin herkkua aina ole : (


      • treffitön
        real life only kirjoitti:

        Minä treffaisin vain tuolla oikeassa elämässä. Nämä senssipalstat yms. jutut ei ole minua varten. Liian tarkoitushakuista, mielummin vaikka sitten yksin olen. Vaikkei tääkään mitään niin herkkua aina ole : (

        Olen samalla linjalla,face to face. Harrasta ja käy yleistapahtumissa, siellä tapaat ja näet hetimmiten omanlaisen kellä on pilkettä sun muuta.


      • real life only
        treffitön kirjoitti:

        Olen samalla linjalla,face to face. Harrasta ja käy yleistapahtumissa, siellä tapaat ja näet hetimmiten omanlaisen kellä on pilkettä sun muuta.

        Enhän minä täällä kotona koko aikaa nöksötä, tapailen miehiäkin, mutta ei mitään vakavaa vielä : )


      • treffitön
        real life only kirjoitti:

        Enhän minä täällä kotona koko aikaa nöksötä, tapailen miehiäkin, mutta ei mitään vakavaa vielä : )

        Liiku enemmän ja enemmän, kyllä sulta jalat joku kohta vie, vähiten kun osaat odottaa:)
        Opettele flirttaamaan ja kohtaa katse kuin nainen.


      • real life only
        treffitön kirjoitti:

        Liiku enemmän ja enemmän, kyllä sulta jalat joku kohta vie, vähiten kun osaat odottaa:)
        Opettele flirttaamaan ja kohtaa katse kuin nainen.

        Hmmm, kyllähän minä flirtata osaan, aika pro jopa :) Liikettä joskus jopa liiankin kanssa,hih..


    • Reality Rules

      Pitää lähteä ulos enemmän. Olen tavannut netin kautta muutaman mukavan miehen, mutta kaikkilla on monta rautaa tulessa koko ajan. Ei jaksa näiden pelureiden kanssa.

    • Höh. Mitäs väärää siinä on keskustella monen naisen kanssa yhtäaikaa ? Pitäisikö lopettaa viestittely siihen paikkaan, kun joku edes vastaa sun posteihin ? Kyllä itselläni on se periaate, että keskustelen vaikka useamman naisen kanssa, mutta siinä vaiheessa kun tavataan jo useamman kerran, pistän luukut kiinni. Ei se sen ihmeellisempää ole. Tollaisella treffailutavalla saa sitä oikeaa odottaa vuosikaudet. Varsinkin kun tuntuu treffikanavien naiset olevan aika rauhallisia postittelijoita ja vielä rauhallisempia "face to face"-treffaajia. Kyllähän tuo rauhallisuuskin mulle käy, mutta ei se kyllä sitten mitään "kihloja" tarkoita tosiaankaan. Rehellisyys on mulle yksi tärkeimpiä juttuja, mutta vielä tärkeämpää on löytää, se ehkä loppuelämän tärkein ihmissuhde. Sitä ei löydy tosiaankaan jahkaamalla ja kotona istumalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe