Onko kenelläkään kertoa kokemuksia tai mistä mokomia saisi hankittua? Olen etsiskellyt infoa mutta Suomessa taitaa olla vähän turhan harvinaisia. :oo Kiinnostaa!
Sea Monkeys/meriapinat?
3
3294
Vastaukset
- Monkeygirl
Haluisin samaan kysymykseen vastausta
- Monkeygirl
Tuun tänne kyl 5v myöhäs mut mitäs siinä
- magiana
Riippuu haluatko välttämättä Sea monkey:ta kasvattaa. Artemioita nehän on ja niiden munia saa osteltu Suomesta akvaarioliikkeistä ja tilattu netistä. Sea monkeyt ovat lukemani perusteella hiukan erillaisia artemioita ja ilmeisesti kestävämpiä kuin muut. Niitä lähtisin etsiskelemään jenkkiläisistä nettikaupoista, Ebaystä oli ainakin noita Sea monkeyta saatavilla.
Artemioiden kasvatuksesta löytyy kyllä suomeksi monen moista tietoa, mutta pääsääntöisesti niitä kasvatetaan kaloille ruuaksi niin sieltä joukosta löytyy kaiken laisia väkerryksiä. Muutenkin parempia tuloksia saa hakukoneeseen kun hakusana on artemia (salina). Sea monkeyn munia kun ostelee paketin mukana tulee kaikki tarvittava, poikasruoka, jonkin sortin pieni kuppi näille äyriäisille ja ohjeetkin yleensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131206- 2271189
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671058Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179953Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15929Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33812- 71797