Onko kenelläkään kertoa kokemuksia tai mistä mokomia saisi hankittua? Olen etsiskellyt infoa mutta Suomessa taitaa olla vähän turhan harvinaisia. :oo Kiinnostaa!
Sea Monkeys/meriapinat?
3
3466
Vastaukset
- Monkeygirl
Haluisin samaan kysymykseen vastausta
- Monkeygirl
Tuun tänne kyl 5v myöhäs mut mitäs siinä
- magiana
Riippuu haluatko välttämättä Sea monkey:ta kasvattaa. Artemioita nehän on ja niiden munia saa osteltu Suomesta akvaarioliikkeistä ja tilattu netistä. Sea monkeyt ovat lukemani perusteella hiukan erillaisia artemioita ja ilmeisesti kestävämpiä kuin muut. Niitä lähtisin etsiskelemään jenkkiläisistä nettikaupoista, Ebaystä oli ainakin noita Sea monkeyta saatavilla.
Artemioiden kasvatuksesta löytyy kyllä suomeksi monen moista tietoa, mutta pääsääntöisesti niitä kasvatetaan kaloille ruuaksi niin sieltä joukosta löytyy kaiken laisia väkerryksiä. Muutenkin parempia tuloksia saa hakukoneeseen kun hakusana on artemia (salina). Sea monkeyn munia kun ostelee paketin mukana tulee kaikki tarvittava, poikasruoka, jonkin sortin pieni kuppi näille äyriäisille ja ohjeetkin yleensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164496Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv632595Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko71127- 66864
- 21853
- 41825
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67787