Sea Garden Hurghada

jar__

Moi!

Olen lähdössä 24.10. tuohon hotelliin. Onko kellään tuoreita kokemuksia kyseisestä hotellista?

4

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meeelike

Olen ollut kyseisessä hotellissa 2 kertaa aijemmin ja tänä vuonna taas menossa samaan hotelliin :) Hotelli on erittäin hyvällä paikalla, Sheraton street vieressä josta löydät ravintoloita ja shoppailu paikkoja. New Marina n.50m päässä ja aivan ihana paikka. Paljon ihania ravintoloita ja hiljainen verrattuna sheratoniin. Ministry yökerho on aika lähellä hotellia joten viikonloppu öisin taksit piippailevat siinä, mutta minua se ei ainakaan häirinnyt. Aamupala oli erittäin hyvä ja monipuolinen. Allas-alue on myös aivan ihana. Suosittelen hotellia!! Hyvä valinta :)

• Minea*

Olin vaihtamassa vuotta pari vuotta takaperin juuri kyseisessä hotellissa ja pidin sijaintia mainiona. Hotellin ranta on siis nimenomaan Ministry of Soundin ranta - pikkuinen, mutta ihan riittävä ja Hard Rock Cafen lisäksi Sakkalassa on vain vähäisesti iltaelämää, joten siinäkin mielessä Ministryn läheinen sijainti on plussaa. Lähellä on paljon ravintoloita Sheraton Streetillä ja ostettavaakin löytyi (tosin tinkiä pitää, kuuluu maan tapoihin - itse sen välillä unohdin, kun ympärillä hääräsi jos kuinka monta myyjää hajuvesiensä ja papyrustensa kanssa :D).

Sea Gardenissa on aina ovilla metallinpaljastimet, joka piippaa poikkeuksetta läpi kävellessä - tästä ei henkilökunta kuitenkaan millään tavalla maindannut - ennemminkin luulen, että ovat näön vuoksi, jotta saadaan tarvittaessa tikusta asiaa. Henkilökunta oli ihan ok - tunnistivat hyvin nopeasti oman hotellinsa vieraat ja yövahdit jo kaukaa tsekkasivat, että hotellille palaaminen sujui turvallisesti - muutenkin ympäristö tuntui hyvin turvalliselta.

Minulle jäi hotellista ja Hurghadasta yleensäkin oikein positiivinen kuva - myös järjestetyt retket olivat mielenkiintoisia ja ihmiset ystävällisiä, vaikkakin kauppakulttuuri (sekä se, että tipata pitäisi oven avaamisestakin) ovat totuttelukysymyksiä. Egypti teki niin suuren vaikutuksen, että suuntaan itse kuukauden päästä sinne taas, mutta tällä kertaa Sharmiin sukeltamaan.

Oikein mukavaa matkaa :)!

• hurghadaan

Hei, Kysyisin tuosta Ministry of Soundin rannasta.Soiko siellä musiikki päivisin? Ja kuuluuko yökerhosta melua hotellihuoneisiin?Kiitos jos joku viitsii vastata.

• näinon

Musiikki soi hiljaa rannalla, eli ei pitäisi hotelliin asti kuulua. Illalla musiikit kylläkin kuuluvat hiljasella parvekkeelle mutta eivät sisälle huoneeseen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8333
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      169
      2704
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      978
    4. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      960
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      856
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      843
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      822
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      752
    Aihe