Miten sitä käytetään?
Miten U-Torrent toimii?
15
3662
Vastaukset
- ????????
Nyt ei kyllä mennyt ihan perille. Mulla oli siis sivu auki, josta halusin ladata tiedoston. Sivun pitäjä suositteli torrent-latausta, koska se olisi nopeampi.
Uskotaan. Menenkö nyt sille sivulle ja klikkaan torrentissa -->tiedosto -->avaa torrent osoitteessa -->tähän avautuvaan ikkunaan kopioin sitten avoinna olevan sivun osoitteen. Ei se näin voi mennä - sivullahan monta muutakin ladattavaa tiedostoa.
Nyt en vain käsitä. Se pitäisi se tiedosto jotenkin kopioida torrentiin tms.
En minä ole tehnyt näitä aiemmin ja saattaa teistäkin tuntua vähän kahelilta, kun tällaisia kyselee, mutta ei oikein hahmotu. Minulla kyllä on u-torrent-ohjelma.
Mistä minä klikkaan siitä torrentohjelma-ikkunasta, että saisin juuri sen tietyn tiedoston ladattua.- Heppuli77
Jep..kun olet sen UTorrent ohjelman jo ladannut niin laita sen hakuun vaikka Microsoft Outlook 2010 niin se tuo sinulle sen esille ja ei kun kopauta ja ala lataamaan,mutta siellä on useita näitä ja katso tarkasti että siinä on n.s. registration Codes mukana, muutoin ei se ala toimia ja jos onnistuu niin voit vielä päivittääkin.
Jos olet digi-kamera hommissa niin yritä heti arvokkaampaa kuten Adobe Lightroom CS 3 vai oliko se 5 niin säästyy heti tonni rahaa. - Uhvomiäs
Yksinkertainen rautalankaohje:
1. klikkaa torrent-latauslinkkiä -> esim. firefoxissa tulee latausikkuna jossa vaihtoehdot = avaa ohjelmassa µTorrent (tai) tallenna, valitse avaa ohjelmassa µTorrent jolloin µTorrent-ohjelma aukeaa ja alkaa ladata tiedostoa joka on määritelty siinä torrentissa jonka latasit.
Ensin pitää kuitenkin määrittää asetuksia µTorrentissa eli latauskansio johon ladataan. Mokkulakäyttäjät varmaan haluaa salata liikenteen jottei operaattori ala nipottamaan jne pientä.
Jos et tästä mitään tajua edes kokeiltuasi niin unohda torrentit.
- Heppuli77
Kirjoitin jo yhden ohjeen mutta lisää..jos sinulla on uusin uTorrent ohjelma niin katso vasenta nimiriviä: siellä on Download,kopauta ja sitten tulee lisää: oikealla alempana lukee Find Content,,kirjoita noiden sanojen alle jonka jo itse tein:::: esim, Adobe Lightroom CS 3 ..niin ponkaisee heti valmis sivu ja sen alareunassa (jos vielä muistan) lukee: start Download....joo-joo, sinulle lataa ihan ilmaisen ohjelman ilman nikottelua,mutta älä kysy jos voit sen päivittää myöhemmin,,luulen että ei.
- 12
http://climsy.com/djpcI3Ep1b.jpg esim. ThePirateBay.
Jos sinulla on µTorrent oletuksena .torrent-tiedostoille, ne avautuvat juuri siinä ja haettavan tiedoston lataus voi alkaa.
Kannattaa varmaan lukea ohjeita, kun noin vaikealta tuntuu.
- gyngyhytg
@Heppuli77
ostaisin satasella samaa :D - ????????
No niin, kyllä tämä tästä lähti pikkuhiljaa meikäläisenkin tajuntaan hahmottua.
Kiitos vaan noista linkeistä/vinkeistä! - 29
Tuolta löytyy kivasti tavaraa. http://bitsnoop.com/
- ???????
Miten tämä sammutetaan tai mistä asetetaan toimivaksi vain silloin, kun itse haluan?
Tämähän näet lataa sekä sisään että ulospäin koko ajan, eikä se näillä minun linkkinopeuksilla ole hyvä. Kaikki muu sivujen latailu tökkii senkin edestä.
Tuossakin tuli ladattua - vahingossa ilmeisesti - ubuntu finnish remix.- rtbryry
voit rajoittaa sitä kaistan käyttöä vaikka sieltä µtorrentin asetuksista ja sehän tuossa on ideana että myös jaetaan,jos et jaa niin on parempi ettet myöskään lataa,koska olet silloin liiskari.
- Äimän Käki
rtbryry kirjoitti:
voit rajoittaa sitä kaistan käyttöä vaikka sieltä µtorrentin asetuksista ja sehän tuossa on ideana että myös jaetaan,jos et jaa niin on parempi ettet myöskään lataa,koska olet silloin liiskari.
What the fuck is liiskari ? ? ?
voit rajoittaa sitä kaistan käyttöä vaikka sieltä µtorrentin asetuksista ja sehän tuossa on ideana että myös jaetaan,jos et jaa niin on parempi ettet myöskään lataa,koska olet silloin liiskari. - reality_check
Äimän Käki kirjoitti:
What the fuck is liiskari ? ? ?
voit rajoittaa sitä kaistan käyttöä vaikka sieltä µtorrentin asetuksista ja sehän tuossa on ideana että myös jaetaan,jos et jaa niin on parempi ettet myöskään lataa,koska olet silloin liiskari.liiskari == leach, iilimato,verenimijä, loinen... ottaa mielellään mitä ikinä saa mutta ei anna vastikkeeksi mitään.
- Opera helpoin
Jos noi torrentohjelmat ovat hankalia niin helpon tapa imuttaa torrentteja on käyttää Opera -selainta jolla torrentteja voi imuttaa yhtä helposti kuin lataisit minkä tahansa tiedoston netistä. Säätöjä ei löydy kuten varsinaisista torrentohjelmista mutta helppoa on, kuka tahansa osaa torrentin Operalla imuttaa.
- ????????
Taitaa sopia parhaiten lankaliittymille.
- Karvan Mattihattu
Hyvin toimii myös kännyllä tai nettitikulla matkan päällä imeskely. Ihan ei huippunopeuksiin pääse mutta sellainen 100-300 kt/s soljuu sisään ja uloskin enemmän kuin laajakaistalla jolla ei saa uppia kuin vajaa 100 kt/s.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241