Olisin halukas lähtemään jonnekin päin Eurooppaan parin kolmen päivän kaupunkilomalle. Ongelma on se, ettei ole juurikaan kokemusta matkailusta. Mistä toimistosta kannattaisi kysellä ? Matkat ilmeisesti ovat omatoimisia eli omin neuvoin joutuu kulkemaan esim. hotellille ? Olisin kiitollinen neuvoista.
neuvoja kaivataan
1
62
Vastaukset
- Ervo A
Pakettimatkat ovat juuri sitä varten, että sinut noudetaan lentokentältä, viedään hotellille ja lähtiessä sama toisin päin. Kaupunkilomalla opas ei välttämättä ole aina paimentamassa, mutta tarvittaessa tavoitettavissa kuitenkin. Kun olet muutaman tällaisen pakettimatkan tehnyt, alatkin jo ehkä kaivata omatoimisuutta. Rohkeasti matkaan vain ja jos minulta kysyt, olen jo pitkään ollut koukussa Prahaan, Varsovaan, Budapestiin, Bratislavaan ja Ljubljanaan, varsinaisia kaupunkilomailijan paratiiseja kaikki, hinnaltaankin kulahtaneita läntisen Euroopan pääkaupunkeja selvästi edullisempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049