Mulla menee kohta hermo ton kaupan kanssa. Joka saakelin päivä tiskit pullollaan -30% tuotteita eli vanhaksi meneviä, mut uusia onkin sit vaikeampi löytää. Kuinka vaikeeta voi olla tilata naturel kanaa, jossa ei siis ole marinadia, niin että se riittäisi kaikille asiakkaille? Miksi kurkut suomi 1lk olivat ihan pehmeitä jo valmiiksi? Miksi HeVi osastolla on usein ala-arvoisia tuotteita? Maidoissa menee usein päiväys seuraavana päivänä, jos ei haluu mitään laktoosittomia. Leivissä on monesti sama juttu. Pullonpalautuskone on ollut jo ties kuinka kauan hajalla.
Täytyy kai todeta, että ihan turhaa täällä märehtiä. paska mikä paska koko sale. Vien pulloni ja ostovoimani jonnekin muualle. Ongelma ratkaistu.
Askolan Sale
13
789
Vastaukset
- 94494949
Kaikki on kaupan vetäjästä kiinni.Olen useasti toivonut makkaratiskille jonkun muun kuin atrian kevyt lauantaita ja ei niin ei tule.Tuo atrian kevyt lauantaikin on tosi useasti loppu.
Valikoimaa pitäisi vaihtaa,-30%tuotteet ei mene kaupaksi niin ne sivuun ja uutta tilalle!
Reklamoi s-ketjulle asiasta.
Voi kun tulisi kunnon k-kaupan väiski naapuriin... - niinpä niin katos
hyvä k-kauppa lopetti,kun kauppiaat jäi eläkkeelle,tuskin tulee enää k-kauppaa siihen
- ohhohhoohh
"hyvä k-kauppa" ??????????????
- HyväMissä
HYVÄ k-kauppa. VOI ELÄMÄ. Siinä hyvässä k-kaupassa jauhelihakin oli niin vanhaa ettei kissakaan syönnyt. Tässä hyvässä k-kaupassa otettiin nakit paketista kun päivämäärä meni umpeen ja laitettiin irtomyyntiin.
- kuullutkin
HyväMissä kirjoitti:
HYVÄ k-kauppa. VOI ELÄMÄ. Siinä hyvässä k-kaupassa jauhelihakin oli niin vanhaa ettei kissakaan syönnyt. Tässä hyvässä k-kaupassa otettiin nakit paketista kun päivämäärä meni umpeen ja laitettiin irtomyyntiin.
Juuri näin.
- Osk Hämeenmaa
Varuboden Oslan http://www.s-kanava.fi/web/varuboden-osla/asiakasomistajalle
Toimitusjohtaja arto.piela sok.fi- KIITOS!
Hyvä linkki. Tännehän ne kiitokset pitää lähettää.
- pööpiliipi
kallis kauppa, siskonmakkaraa ei juuri koskaan ole, sipulit pehmeitä, lakt piimät loppu ym
kaupanväki on kuitenkin ok. - asiatonta kritiikkiä
Kuuleppa, ihan turhaa nipotat! Noita -30%-tuotteita on joka kauppa väärällään, kokemusta on isommistakin paikoista ja päivittäin. Ihan turhaan mustamaalaat kylän hyvää kauppaa. Aivan mahtavan hyvät työntekijät, kassoilla ei ikinä tarvitse jonottaa kun pyytävät apua ajoissa (tätä luxusta en ole onnistunut näkemään muualla). Ja muuten.., ne päiväysvammaiset tuotteet EI ole pilaantuneita, voi hyvin käyttää. Hieno juttu kun saa ruokaa halvempaan hintaan. Ja niitten pullojes kanssa..., osta suoraan alkosta ja palauta myös sinne.
- Uusi asiakas
Hyvä tietää. Minä tulenkin sinne uudeksi kanta-asiakkaaksi ja ostan ne -30 % tuotteet jos ovat halvempia kuin naapuri-Lidlissä. Vain yhden kerran olen saanut ruokamyrkytyksen -30 % Atrian lenkistä (ei ollut Sale), mutta senkin hyvittivät.
- syödään täälläkin
Uusi asiakas kirjoitti:
Hyvä tietää. Minä tulenkin sinne uudeksi kanta-asiakkaaksi ja ostan ne -30 % tuotteet jos ovat halvempia kuin naapuri-Lidlissä. Vain yhden kerran olen saanut ruokamyrkytyksen -30 % Atrian lenkistä (ei ollut Sale), mutta senkin hyvittivät.
taitaa mennä alennukset matkakuluihin... osta vaan ne lähikaupan ale-tuotteet jos hintoja jahtaat.
- thanks
IDIOOTTI! Olisko muka parempi heittää roskiin hyvät eväät? Stanan nihilisti! Mee stokkalle osteleen kun kerran on varaa.
- ?
Kyllähän Askolan Sale on ihan loisto kauppa jos Monninkylän Saleen vertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214350Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223339Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611928Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61493Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381217Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611177Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96875- 63755
- 30737
- 176730