Onko kellään tietoa/kokemusta ku auton laittaa käyntiin niin
just käynnistys-hetkellä ja pari sekuntia käynnistämisen jälkeen
moottorista kuuluu ihme kähinä...Ei johdu siitä että startti jäis päälle,
mutta ääni on melkein samantapainen mutta ei niin karkea...
Eikä hihnan vinkumista..
Kumma ääni
Raistosi
4
295
Vastaukset
- paputtajako
ehkä venttiilit jos niin kuuluu asiaan?
- emmä ny tiiä
Ettei vaan laturin laakerit kirmaa loppuaan tai kytkin painelaakeri ole lopussa.
- viheltävä almera
saattas olla myös vesipumpun laakeri tai laturin hihnan kiristys pyörän laakeri.vaihto ehtoja on monia. eikun tutkimaan helpoimmasta päästä.
- Raistosi
Millä öljyillä kannattaisi ajaa...Meinaan että millä öljyillä saisi
öljyn paineet nousee nopeimmin jo heti startattua...
Koska öljynpaineestahan tämä johtuu, ketju ei katos kiristy heti vaan
vast ku on painetta. Paksumpi vai ohuempi öljy,,
Nyt on koneessa 5-40
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047235- 1792296
- 1131788
- 511450
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651413Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021155Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2711038