~ Tosi Mies ~

~~ ♥

Tosi Mies siivoaa sotkunsa
eikä sotke asioita

Hymyilee kysyttäessä
ja on hiljaa kun pyydetään

Tulee paikalle tarvittaessa
ja pysyy paikallaan
niin kauan kuin vaaditaan

On kaikkien naisten ihailema
miehekäs ja reilu

Tosi Miehellä on sitä
hän omaa riittävän
8.5cm pitkän ja 5.4cm leveän
ja siinä lukee...mastercard

~~ ♥

Tuomari Nurmio~Lemmenloruja
http://www.youtube.com/watch?v=ehl8axCt8Zc

10

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liona32+

      Vaikka mielestäni miehet ja naiset
      ovat tasa-arvoisia niin olit kirjoittanut
      runosi kuin gentlemanni ,eikä tästä
      puuttunut huumoriakaan joten pidin tästä!

      • Hei Liona !

        Ehken olen kirjoittanut tämän runon pieni "ironia" silmäkulmassa... ;D

        Joo...nainenhan luotiin miehen rintaluusta ikäänkuin rinnalle.."kumppaniksi joka on sopiva", mutta joskus tuntuu vain niin että koko kumppanuus ja rinnalla kulkeminen on täysin esineellistetty..ja siinä samassa mieskin on kodissa vain kuin kirja muiden jo luettujen kirjojen joukossa ja jonka voi tarvittaessa siirtää kijahyllyyn pölyttymään muiden kirjojen jatkoksi...

        Oikein kivaa päivää sinulle Liona ja kiitos palautteestasi ! :)

        T:(*J*)

        Hector-Piironginjalka
        http://www.youtube.com/watch?v=C5A49RGBmGE


    • rahvaanrunoilija

      No johan, tässäpä oli huumoria ja hyvää otetta elämään. Hyvin tehty.

      • Kiitos palautteestasi "Rahvaanrunoilija" ! ;)

        T:(*J*)


    • rygseck

      Jess =)

      Nappiin meni - kertalaakista !!

      • Siinäs näät sinäkin !
        Mä en oo niin tyhmä miltä mä näytän ! ;)

        Kiva päivää sinulle rygseckki !

        T:(*J*)


    • typykkä..

      Joo näin se vaan on :))

      • Niinpä niin...

        Mies menee kauppaan ostamaan Barbie-nuken tyttärelleen lahjaksi
        Hän kysyy myyjältä mitä Barbiet maksavat.
        Myyjä vastaa,meiltä löytyy:Yoga Barbie 14,90, Beach Barbie 14,90, Disco Barbie 14,90, Eronnut Barbie 199,50.Hämmästynyt isä kysyy:
        Miksi Eronnut Barbie maksaa 199,50 kun muut maksavat vain 14,90?
        Närkästynyt myyjä pyörittelee silmiään ja huokaa:
        Eronneen Barbien mukana tulee Kenin auto, Kenin talo, Kenin vene, Kenin tietokone, yksi Kenin ystävistä .

        Kivaa päivää sinulle typykkä... ;)


    • Pakko uskoa.
      Kun sen näin kirjoitat.

      "Tosi Mies" kun
      Osaa rakastaa.
      Ilman, että sitä vaaditaan.
      Saanhan siis sen sanoa.
      Et niitä on tosi harvassa.

      Mut riittä kuitenkin.
      Jos yksikin on jokaisen.
      "Tosi Mies"

      Hilpeän mukavaa luettavaa on runosi kerrassaan.

      • Joo ehkä tästä pieni ironia paistaa läpi ja ehken en vakavasta aiheesta tehnyt vakavasti otettavaa runoa mutta tottahan toinen puoli aina...
        Mutta onneksi me ihmiset ollaan yleensä aika erilaisia ja makuja on monia ja ehken se sopiva "tosi Mies" on olemassa jokaiselle...mutta kyllä se näyttää aika vaikeaa olevan kun katsoo miten suosittuja kaikki "klikkaa mua" nettipalstat ym ovatkaan...

        Kivaa päivää sinulle Margitta ! :)

        T:(*J*)

        Hector-Pianomies
        http://www.youtube.com/watch?v=tHDZDwGDG9c&feature=related


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe