IkiMuori17.10.2011 12:31 -1 Avaa
Sulje Minä olin keuhkotautisilla työurani alussa, mutta siitä on jo kauon. oon ollu monessa paikassa sen jäläkeen, ainua mitä oon valehellu on se että oon sairaanahoitaja. kyllä minä siivosin päevät pitkät ja samalla siinä porisutin potilaita :-). Ja potilaat tykkäs ku oli aikkaa.
En kyllä ees muista ettoisin kertonu ammattiani mutta jos sinä tunnut tietävän ni kai sitten oon.
Nyt on ruppi niin reuman runtelema ettei ennää pysay luutu eikä moppi käisä.
Uskomatonta.Löytyi Lusiinan pitkästä ketjusta!
17
158
Vastaukset 17
- So Short
No lylyhyetpäs näkyy olevan.
Etsikää se malka omasta silmästä, se on tärkeintä ihmiselle. Se millainen malka toisen silmässä on, ei merkitse mitään.
- Ei Saa!
Mitä ihmettä. TAAS massapostitusta! HYI HYI!
- khgkgg
jgjgjfk
ja taas tuli viisas kommentti
- ..
Juu, hän ei viitsi aina kirjoittaa omalla nimimerkillään, kaikki kuitenkin tietävät (paitsi kaiketi sinä kun kommentoit) kuka näiden kirjainsöhellysten takana on....
- -ra
Ihmetyttää miten joku viitsii kaivella vanhoja kirjoituksia esiin ?Miksi kaivella vanhoja kirjoituksia,eikö itseltä löydy mitään aihetta josta kirjoittaa ?
- Uusia viestejä
Eihän tässä ketjussa ole kuin tämän päivän viestejä.
- Hiljaisuus?
Moninikkinen on todella taitava. Ei voi muuta kuin ihmetellä häntä. Hän moninikkisenä kaipaa runsasta kommenttia. Joten ei mennä lankaan kuin pysyä hiljaisuudessa. Se on eräs keino. HILJAISUUS!
Mutta...- ikimuori1
No taitavuudesta niin tiedä, mutta jouten ollessa tulee kirjoitettua ihan liikaa. Sitä paitsi en haluaisi olla se josta kirjoitetaan, mutta kun ei täällä muu näytä onnistuvan.Mutta osaan olla hiljaakin.
Siis ei mitään muttia..................
PS: Äidinkielesi ei taida olla suomi. Tunnen sinut tyylistäsi kirjoittaa vaikka nikki vaihtuu, sinäkin olet siis "moninikkinen" ;-).
- Kivanikkinen
On varmaan somalialainen jonka äidinkieli on venäjä,siinäpä miettimistä vähäksi aikaan.Muorille miettimstä ja ihmettelemistä:)
- ikimuori1
Ai meinaatkos siihen tyyliin kun maalaismuori ihmettelee katuvaloja ;-)?
- kkgkgk
jkghkg
- -ra
Vapaasti täällä saa kirjoittaa.
- Moninikkinen
Niin kait- Ei tarvitse lupahakemusta täytellä.
- Tottakai Korri
Korri tietää parhaiten,kuten aina.Muut hiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931014
- 119853
- 143834
- 45822
- 70667
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40639Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu184591- 32549
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47528Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62524- 80520
- 65516
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 39479
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i3454- 45453
- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31446Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74446Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61440