Miten voi olla vaikea löytää pientä ok-taloa tms.vuokralle.Mistä sellaista pitäisi etsiä tai minne ilmoitella? Kunnollinen,keski-ikäinen napakka eukko parin piskin kanssa etsii omaa rauhaa.Vastineeksi voin vielä tehdä muutaman tunnin viikossa eril.töitä jos tarvis.En ole juoppo,narkkari tai sos.tuella elävä vaan ihan työssäkäyvä iloinen tyyppi:)
Mistä vuokra-asunto naiselle
8
238
Vastaukset
- Tuolta etsimään
- aikinen nainen mä
Niin ja uudenmaan alueelta, mieluiten länsi-uudeltamaalta etsin.Vinkkejä vaan, kiitos:)
- Fernando44
meilla on rivitalossa solut.
[email protected] - mikä olet?
Et taida yksityiseltä saada asuntoa vuokralle! Yksikin koira sen estää, saati sitten kaksi. Ja mitähän ne muutaman tunnin eril. työt on? En minä ainakaan sinulle asuntoa vuokraisi!
- aikuinenn
Ikävää,että ajattelet kaikkien koiranomistajien olevan sikoja,jotka tuhoavat asunnon.Tuo työ on vaan vuokran lisänä eli jos ihan rautalangasta sulle vääntäisin: Olet esim. vanhus,jolla pihamökki vapaana, tarvitsisit jotain apua niin auttaisin,koska vieressä asun. Kuvittelitko kenties,että parilla työtunnilla maksaisin koko vuokran ? Jos et ole vuokraaja niin miksi ihmeessä edes tänne vastailet noin viisaita....liikaa aikaa kenties? Toisille tulee hyvä mieli kun voi toisen mielen pahoittaa.Hyvää viikonloppua sullekkin.
- Btv 30
Älä lannistu, aina näitä keljuilijoita riittää palstalla.
- Teppo_Jok
Näin on, keljuilijoille keppiä. Isommat fimat voivat olla vähän nihkeitä lemmikkien suhteen mutta ehkä täältä löytyisi joku suopea yksityinen: https://www.vuokraisanta.fi/vuokranantajahaku/
- helposti löysin
Miksi et etsi Vuokraoven kautta? Tänä aamunakin oli Uudellamaalla vuokrattavana yli 1700 asuntoa. Ilmaiseksiko pitäisi asunto saada? Varmaan tuosta joukosta jotain löytyisi. Monessa lukee että lemmikit sallittu (tupakointi ei).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219