Tietääkö joku, kuuluuko kuumeilu jotenkin levinneen syövän oireisiin ?
Elämää ylläpitävällä lääkkeellä mennään, olo hutera muutenkin, limakalvot rikki, kasvoissa ´sattumia´.
Hei jotka tiedätte levinneestä syövästä.
5
121
Vastaukset
- ikimuori1
Levinneen syövän oirelu on voi olla moninaista, joten miksei kuumekin siihen voi kuulua, paitsi infektiosta aihutuva, lisäksi perustautiin liittyvä.
Mikä vahti sinä olet ?
- nyt nickittä
Sinustako nuo kirjainsotkut ovat asiallisia?
Ja ylläpidolle asiattomista viesteistä voi ilmoittaa kuka tahansa. Asiatonhan tuo viesti on josta kirjoittaja on kertonut ilmoittaneensa. Hyvä että ihmiset vaivautuvat ilmoittelemaan, kaikki kaiketi haluavat mukavan ilmapiirin tänne, eikös niin? Itse ainakin haluan.
ps. eikö kannata olla kirjoittamatta mitään jos ei ole muuta kirjoittaa kuin epämääräinen kirjainsotku (joskus näihin liittyy numeroitakin;))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713