Nolo kostuminen

märakastan

Tämä on minulle todella iso stressinaihe. Kostun siis _todella_ helposti. Jo pelkkä rakkaani vierellä nukkuminen (emme ole vielä harrastaneet yhdessä seksiä), saa minut aivan märäksi. Siis oikeasti!

Koen sen ihan hirvittävän nolona, enkä siksi anna miehen koskea minua. Jotenkin omassa päässäni lyön otsaani ällöttävän kiimaisen hutsun leiman ja pelkään, että mitähän mieskin ajattelee jos huomaa minun olevan niin halukkaana.

Tiedän että tämä ei suuren osan mielestä ole mikään ongelma, mutta itseäni vaivaa kamalasti. Onko muilla naisilla ollut samanlaisia tuntemuksia oman halukkuuden suhteen? Tiedän, että ajattelutapani on ehkä vähän vanhanaikainen: kyllähän nyt nainen saa haluta siinä, missä mieskin! En vain tahdo saada sitä iskostettua päähäni ja pelkään torjuvani miehen kosketukset niin kauan kun en ole itse sinut tämän kanssa.

Kokemuksia?

21

5328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 42v

Moi minusta on tosi ihanaa jos nainen kostuu, itse olisin tosi otettu jos naiseni kostuisi pelkästä ajatuksesta. Minusta sinä nolostelet aivan turhaan, on ihanaa että jotkut naiset tulevat tosi kiimaiseksi. (itseäni kiihottaa suunnattomasti nainen joka on tosi kostunut ja jos hänen pimppi myös tuoksuu)

• Emätin herkuttelija

Tämä on hieno asia,sä voisit pyytää mieheltäsi,että nuole minun kiimainen vittu puhtaaksi.
      Mä ainakin nauttisin pillusi nuolemisesta.

• märakastan

Tiesin, että miehet on tätä mieltä :D
      En kuitenkaan tunne itseäni mitenkään kiimaiseksi, siinä kai se ongelma. Haluan häntä toki, mutta en niin paljon kuin kostumiseni antaa varmaan ymmärtää. Kehoni vain ilmeisesti ystävällisesti valmistautuu tekemään siitä mahdollisimman helppoa ja miellyttävää, mutta pääni sisällä olen ihan järkyttynyt miten reagoin niin.

Tunnen olevani "helppo". Miten ihmeessä se on mieleeni niin syöpynyt, että tuntuu kun naisen pitäisi kuitenkin olla vähän edes vastahakoinen ja syttyä hitaasti. Tiedän ajatuksen olevan väärä, mutta en pääse siitä eroon.

Varmaan tilanne kuitenkin helpottaa, kun mies ensimmäisen kerran tilanteen havaitsee. Kunhan vaan kehtaan siihen ryhtyä...

• ffffffffffdfsadf

Et ole helppo, jos olet jo miehesi useaan otteeseen torjunut. Ja märkä nainen on ihana. Mitä märempi, sitä parempi.

• Rottweil

Nyt kipinkapin varaamaan aika seksiterapeutille, jos ihanan rakkaasi vieressä kostuminen saa sinut nolostumaan. Eikö sinua yhtään hävetä nolostua tuollaisesta!!!

• märakastan

no onhan tämä hölmö ongelma, ja ihan pääni sisällä.

Kiitos kuitenkin kaikista rohkaisevista kommenteista, teen parhaani :)

• kiimus

Mulla on sama juttu! Mutten seurustelekaan ja siksi kukaan ei ole valmis tyydyttämään lihallisia himojani, eli olen vielä kiimaisempi.

Joskus mielyttävän miehen pelkkä ohi kulkeminen saa minut aivan kosteaksi.
      Saan orgasmeja unissani ja herään pettymykseen, ettei kukaan ole siinä vieressä tyydyttämässä.

Mutta silloin miehet eivät tee mitään minun kiihottamisen eteen, tunkevat heti penistä sisään, kun luulevat että olen ihan orgasmin partaalla kun olen niin märkä.

• Vanahaukko

Mitä jos ohjaisit miestä hienovaraisesti: Hiuksista hyvä ote, ja pää alaspäin.....
        Vasta halutessasi päästät nousemaan haarojesi välistä.
        Tosin meikäläisellä vaatii hetken pienen ennenkuin pystyy jatkamaan, mutta nuoremmilla intoa riittänee hetimmiten.
        -Kukaan.... Kaippa mailmassa yksi on.... se riittää.

HYVÄÄ JATKOA olet ihana Nainen.

• Anonyymi

No hemmetti
        Ota yhteyttä,asia hoituu kyllä
        M51

• Rakastajasi raju

Ei se oo noloo. Mä haluun nussii sua koko yön Beibe bliis!!

• mirmehelisti

Tietysti nainenkin saa kiihottua sillon kun haluaa ja niin paljon kun haluaa. Joskus itekin käytän pikku housun suojia siks ettei pikkarit kastu. Onkohan mulla isompi ongelma kun sulla, ei se oo ongelma vaan kivaa!

• banoboju86

Mä kyllä ottaisin ton melkoisena kunniana miehenä. Että älä häpeile sitä, mutta älä turhaan tee siitä numeroakaan. Kyllä sen vähän kokemattomampikin kaveri tajuaa jos oot ihan märkä koskettelusta. Tajuu siis sen että olet sen miehen takia märkä jne, tekee hyvää miehen itsetunnolle jos saa olla "kiiman" kohde. Näin se vaan menee nääs.

• banoboju86

Sanoisin että miehillä tämä on nolompaa kun tuota voi verrata seisokkiin ja seisokki kyllä näkyy housuista ja se ei paikkaa ja tilannetta katso kun jorma alkaa seisomaan, oli se sitten kassajonossa jonku kireeperäisen naikkosen takana tai sängyssä. Mutta joktapauksessa ainakin miehelle seisokki on usein myös häpeällistä.

• Miesnäkökulma

Tuskin kuitenkaan lienet se ihastuttava nainen, jonka kanssa olen nyt pari kertaa päässyt nukkumaan..? Emme mekään ole vielä seksiä harrastaneet, vaikkei tähän mitään järkisyytä ehkä olisikaan.. Niin tai näin, olen kuitenkin ollut varmaankin aika samankaltaisessa tilanteessa miehenä - yhdessä on nukuttu lähekkäin, hyväilty ja suudeltu.. Tämäkin nainen kai kostuu tosi helposti, kerran vähän kuin varoitellen siitä mainitsi. Ja on usein hillinnyt käsieni luonnollista liikettä kehollaan.

En tiedä missä määrin hän on ollut kostuneena vieressäni, vähän, ei yhtään vai paljonkin, mutta minulle tuosta kostumisesta ei tulisi kuin vain hyviä ajatuksia ja fiiliksiä. Ah, voi että!!! Ja ihan riippumatta siitä harrastaisimmeko tuolloin seksiä vai emme, naisen kostuminen on minusta sekä ihanaa, kiihoittavaa kuin kaunistakin. Mitään huonoja hutsu tms. juttuja tuosta ei tosiaan tule mieleen, eikä se ole minusta lainkaan noloa.

Kyllä minullakin on seisonut suurimman osan yöstä vain siitä ilosta että olemme nukkuneet sylikkäin, yleensä hänen selkänsä minuun päin, tai ainakin olemme olleet parinkymmenen sentin säteellä toisistamme.. Ja seisonut ei niinkään megakiimaisuudesta tms. vaan siitä että siinä lähekkäin oli vain niin todella hyvä olla. No joo, kyllä minulla alkaa aika helposti seisomaan kun vain vähänkin keho toiseen koskee.

Toivottavasti tämä hiukan huojensi..

• märakastan

Voi, ihania kommentteja tullut :)!! Kiitos kaikille!

Ja Miesnäkökulmalle: en ihan taida olla se onnekas nainen :) vaikka tilanteeni on kyllä hämmentävän samanlainen. Mukava kuulla, että muillakin on tällaisia tuntemuksia ja noin hellää rakkautta :) Kyllä huojensit mieltäni.

Luulen, että olen rohkeampi jo ensi kerralla, kun saan kultaseni viereeni. Ja ymmärrän ehkä kaikkien näiden kommenttejen jälkeen paremmin myös sitä, miltä rakaastani tuntuu kun hänellä alkaa seisoa vain sen takia että olemme lähekkäin. En todella haluaisi hänen häpeävän sitä!

• samavikaaa

heiii mulla sama ongelma.suhteemme alussa heitin vain vitsiä liiasta kostumisesta ja naurettiin yhdessä!mieheni oli tietty ihan innoissaan ja yritti aina päästä osingoille! :D
      nykyään olemme kihloissa ja hyvin menee.ei se liika kostuminen miestäni ainakaan haitannut..oli tyytyväinen vaan!
      ja siis kostun myös TODELLA helposti! esim. housuista on tullut märkä tahra läpi jos olen pitänyt sellasia pellava housuja. kangas mekkoja en voi myöskään pitää!
      onhan se muitten ihmisten seurassa noloa mut sit täytyy vaan valita oikeat vaatteet!
      turhaan häpeilet!!

• Lad_y

toden totta! ei ''liiallisessa'' kostumisessa ole mitään vikaan ainakaan minun mielestä :) miesystävänikin on aina ihan haltioissaan ja innoissaan, kun huomaa minun olevan märkänä, vaikka vain istuisimme sohvalla vierekkäin tms. Se vain kuulemma kertoo, kuinka himoitsen ja haluan häntä. Ja on hyvä, että nuorilla naisilla on halut kohillaan :)
      Joskus teininä asia kyllä vaivasi/nolotti minua, mutta elämä opettaa ja ainakin oma itsetunto on kasvanut...

Luonnollistahan se on.. Yhtä sama myös joillain miehillä, että nolottaa kun alkaa seisomaan, kun vain ajattelee naista (==

• Tsemppiä!

Ihan turhaan murehdit. Jos pystyt olemaan rohkea ja annat miehesi kosketella sinua kun olet jo märkä, hän huomaa että olet jo kiimainen. Jos asia on miehesi mielestä hyväasia, hän varmasti alkaa kosketella aina vain rajummin. Jos miestäsi häiritsee tai sitä ei kiinnosta, käytä siteitä jolloin peitteet tai vaatteet ei kastu. Hei, tsemmiä vaan! Jos miehesi rakastaa ja haluaa sinua, kyllä se osaa kertoa. Etkä sinä sille mitään voi. Jotkut on herkempiä kun toiset ja se vain kertoo että sinä olet valmis ja haluat miestäsi :)

• märakastan

Näinpä. Rakastan ja tavallaan tietysti haluankin häntä todella. Ainakin enemmän kuin ketään muuta tällä hetkellä. Hassua vaan, että olen selkeästi fyysisesti valmis etenemään, mutta henkisesti en. Taidan tarvita vielä aikaa, toivottavasti mieskin tajuaa sen vaikka kostunkin niin hämäävästi...

Kiitoksia kommenteista ja rohkaisusta :)!

• elämää se vain on

Kostuminen on hyvin yksilöllistä ja ei siihen tarvita ihmeitä. Minulla oli työhuoneessani vaalea vierastuoli. Vaihdoin sen jossakin vaiheessa tummakankaiseen. Näin tuolin mahdollinen kostuminen ei häirinnyt ketään. Ja tuossa ei ollut mitään sen kummempaa. Elämää.

• Anonyymi

Sillon kun aloin seurustelemaan tulevan vaimoni kanssa niin hän kasteli pikkarinsa töissäkin ja jouti ne vaihtamaan,monesti muualalkin kastui jaa taas meni pikkarit vaihtoon millon missäkin.
        Monet kerrat sormetin häntä jossain ja kaseli pikkarit aina,eikä se meitä koskaan haitannu päin vastoin onnistu nainti hyvin!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1420
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1355
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      290
      1255
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1115
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1061
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1038
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1019
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      878
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      18
      841
    Aihe