Paavokehut tänne!

Antakaa keskustelujen olla ja kehukaa täällä!

28

82

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hilirimps H.

Hyvä onkin tällainen ketju, saa kehua Paavo Lipposta mielin määrin ja jättää se olematon Paaavo V sinne jonnekin

• hilirimpsis

Minä en puhu Paavoista minä puhun Hilirimpsistä kovin on mieluinen tuo nimimerkkini jota rekkaamattomana käytin ja jota sinä Ruune nyt käytit, eikö sinulla ole parempaa itselläsi tarjota.

Ja puskissa,,,, mitenkä nyt suu pannaan.

• Kumpikaan Paavo ei kehututa, mutta jos pakko olisi valita, niin P. Lipposen puoleen kallistun. Hieman hidasotteinen mies, mutta muuten jämerä ja miehekäs!

• paavot

Jos kahdesta paavosta pitä valita olen samoilla linjoilla. Paavo L vetoaa enemmän, paljon enemmän kuin se toinen... Muuten loppupelissä kannatan saulia.

• Tuossa kas yx

kuzipää.ja häne puhheevuorosa.

• havumetsien mies

Meidänkin kylällä oli aikoinaan muuan Paavo O... .

Taisi olla pienviljelijä. Tunnettiin myös hyvänä työmiehenä. Kehua voi häntä hyvinkin.

Tosin Paavojakin on kaikenlaisia, Ei tule nyt kuitenkaan muita mieleen.

• nik - itön
    • parempi, paras

Lipponen seisoo niin kuin tammi,
      saarnaa myös kuin Aaprahammi,
      vakavuus mielen täyttää,
      hyvältä aivan näyttää

• *Kukkahame*

Kävin sydänfilmissä ! Ni'in sydänfilmissä.
      Nyt on takuut minun sydämessä on lisä ääni, olisiko se näille Paavoille?

Kaikkea hyvää heille vaikka kumpikaan ei taida päästä valtaistuimelle.

• Jopa heitit pahan aloituksen. Kun tuo nimimuistikin on heikentynyt. Onhan niitä työkavereitakin ollut Paavo - nimisiä, yleensä kutsuttiin Paveksi. Varmaan monta suomalaista ahkeraa rehellistä rakentajaa monissa puuhissa. Heistäpä ei paljon lööpeissä kerrota. Heistä, monista kymmenistä tuhansista...

Tulee kyllä mieleen Saarijärven Paavo, liekö ollut taruolento, mutta rehti kuitenkin.
      Sitten hajanaisen muistin lokeroistani vilahtelee nurmea, haavikkoa, petäjää, rintalaa, lonkilaa, näitä lööppi-ihmisiä, sekalaista seurakuntaa. Mitäpä heitä tarkemmin arvostelemaan.

Enpä nyt tähän hätään muita Paavoja muista. Yritin kuitenkin.

• Väyrynen paras ,,,,,

aidosti PÄTEVÄ presidentiksi.

PAAVO VÄYRYNEN ainoa aidosti pätevä presidentiksi, on kokemusta näkemystä tietoa osaamista, sitä mitä ei Paavo Väyrysestä löydy ei tarvitakkaa, eikä sitä ole muisaka.

• näin on näreet

• VÄYRYNEN aidosti
        näin on näreet kirjoitti:

Niinistö näyttää olevan monta kierrosta edellä muita. Jos nyt vertaa vaikka kymppitonnin juoksuun. Soini kirii vielä mutta pysyy kakkosena. Paavot antavat lisämaustetta kisaan, ei muuta.

Niinistö vie voiton ja en pane vastaan. Ei pressalla ole valtaakaan enää. Ei tule enää uutta Kekkoseen verrattavaa.

http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=64732:hs-sauli-niinistoe-yhae-suvereeni-suosikki-presidentiksi&catid=29:kotimaa&Itemid=31

PÄTEVÄ, ja parasvalinta suomen kannalta !!

HUOMIO HUOMIO !!!!

Suomella EI ole enään varaa tehdä TYHMYYKSIÄ , niinistön mainonta on TYPERINTÄ mitä kansa joutuu näkemään, niinistö on mitätön presidentin tehtäviin, verrattuna PAAVO VÄYRYSEN PÄTEVYYTEEN !!!

MEDIA ON KOKOOMUKSEN palkkalistoilla MEDIA mainostaa SIKSI niinistöä itsestään selvyytenä MUTTA kansalla on OMA ARVOSTELUKYKY,,, huomaa median MAINIPULONIN,,, manipulointi ON tosi TÖRKYSTÄ touhua, !!!!
        Niinistö on MITÄTÖN; ei ole PÄTEVYYTTÄ presidentintehtävään samassa mitassa kuin ON PAAVO VÄYRYSELLÄ !!!

• Niiitänäitä...

Niinistö on niin palapelimainen kasvoistaan ja kuvaansakin on liimattu uusi nainen ja nuori uusi koira,
      mutta kontrastin takia Sauli on sitäkin vanhemman näköinen, ja vielä äksyilevä kuulemani mukaan.

• Paavo VÄYRYNEN paras

aidosti PÄTEVIN presidentin tehtäviin, tuntee suomen perustuslain hyvin !!!!

HYVÄ huomio, niinistö on vähemmän lahjakas koulumenestys sitäsun tätä,
        Paavo Väyrynen oli harvinaisen L A H J A K A S jo koulussa, yo tutkinto LOISTAVILLA arvosanoilla, Väyrynen on osottautunu POLITIIKASSA myös harvinaisen älykkääksi, kaukokatseseksi, MUTTA suomessa oli vallalla T Y H M Ä T ÖYKKÄRIT joten Väyrynen lytättiin kokoomuksen ja sdp, palkkalistoilla l ölevan MEDIAN avulla, NYT on nähty tulos , mihin suomi on joutunu TYHMÄN politiikan seuramuksena !!

• En minä moittia ainakaan Paavoja haluaisi, heitähän on niin moneksi.

Olikos se niin, että Paavo L. oli menossa Kiinaan tapaamaan Kiinan keisaria. On tietääkseni kuollut .- tarkoitan keisari

Minä taas olen ajatellut poiketa auringossa. Ihan oikein luette.

Jotkut kyllä sanoo, ettei sinne voi mennä kun siellä on niin kuumaa. Höpö höpö, minä menen sinne yöllä kun aurinko ei paista.

• he

Niinistö lukee koko päiväisesti kekkosen työn jälkiä,varmasti osaa jo ulkoa.
      Hän on tuleva KEKKONEN 102%

• PAAVO VÄYRYNEN ainoa

oikeasti pätevä presidentiksi !!

Niinistö P L A K I O I Paavo Väyrysen politiikkaa, NYT kelpaa kokomuksellekkin Paavo Väyrysen ajatukset, yrittää jopa o m i a ajatukset itselleen, EI ONNISTU kansalaiset on huomannu KOKOOMUKSEN palkaamat MEDIAN manipuloinnin, todella TÖRKEÄÄ manipuloida kansalle niinistöä itsestään selvänä presidenttinä EI ONNISTU !!

• Makriina ek

Paavo vääntyy nimeksi Pauli.
      Niinpä lähelle liippaa nimi Sauli.

Odotetaan nyt vaalia,
      turhaa on kehuja haalia.

Ja entäs jos tulee iso Jytky?
      Soinin Timon polkan rytky!

• Taitaa Saarijärven Paavo olla paras,ei näistä nyky Paavoista taida olla Kekkosen manttelinperijää. Paavo Lonkila oli hyvä hiihtäjä, mutta taisi olla Kekkosen ikäluokkaa. Täytyy etsiä uusia Paavoja, kyllä niitä varmaan löytyy, en usko Sauliinkaan vaikka pressa taitaa tulla, toisaalta eihän nyky pressoilla ole mitään valtaakaan.
      Samahan se kuka, vaikka joku uusi Paavo olisikin paras, Ter: Late

• havumetsien mies

Paavo Cajander (1846-1913), Hämeenlinnassa syntynyt runoilija ja kääntäjä.

• Katleija

Paavo Nurmi, hän on juossut Suomen maailman kartalle. Poljenpa tänäänkin tunturi Daamillani hänen juoksijapatsaansa ohi Auran rannalla.

• Ramoona*

Minun lempi-Paavoni on runoilija, kirjailija ja liikemies Paavo Haavikko. Hänellä oli myös kunniatohtorin ja akateemikon arvonimet, mutta hän ei itse käyttänyt niitä.
      Haavikko oli kansallinen näkijä, presidentiksikin eräiden piirien kaavailema. Kekkonen ja Ahtisaari saivat osansa Haavikon terävästä kritiikistä.

Puut, kaikki heidän vihreytensä on lempirunokirjani, mutta laitan tähän runoilijan kutsumukseen sopivan sitaatin. Hyvin se sopii myös kansakunnan johtajiin, heidän pitäisi olla tuollaisia - kuten meidän kaikkien omalla paikallamme.

Sillat voitetaan
      kulkemalla niitten ylitse.
      Jokainen paluu on tappio.
      Jokainen lähtö on voitto paluusta.
      Runoilija,
      paperit on kirjoitettava loppuun.

• joutavoinen

Paavo Haavikko olisikin ollut vahva presidentti. Kerrotaan hänen kaataneen yleisradion Kesäkadun tiloissa olevan painavan patsaan. Joissakin pippaloissa siellä oli tämmöistä tapahtunut. Presidenttiainesta hän ilman muuta oli.

• u-atu

Päteviä Paavoja politiikan vasemmalta sivustalta: Paavo Aitio ja Paavo Arhinmäki.

• pahin Paavo

on Paavo M. Pettäjä.

• direktiivi

Paavo Paavo, mieti miten kova junnu olet, tupeetykin pudonneet vauhdissa ties minne korpien kätköihin, vai heinälatoihin.
      Takitkaan ei kulu käytössä, tuppaavat kulumaan käännellessä, onkohan tullut laitettua tukkimiehen kirjanpidolla montako on loppuun kulunut, tai hihattomina henkareissa.

Kuinka monessa tupaillassa oletkaan ollut ensipuhujana?
      Paljonko olet joutunut jalasmökkiä perässäsi vetämään saadaksesi matkakustannukset täysimääräisinä.
      Paavo Paavo älä enää huijaa.

Mitä vielä keksitkään kun ja jos sinusta leivotaan presidentti.

• ;);););););)

Siellä oli Väyrysten koti palanut ja väliaikainen asunto tarvittiin, onko se " jalas" jokin rikollinen vehje SINUN mielestäsi?
      Kaikki, mitä ilkeä media syöttää, menee sinuun täydestä!
      Ja lehti saa rahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      235
      7965
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5620
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4852
    4. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      156
      3969
    5. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      80
      3655
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      2061
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2055
    8. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1879
    9. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      46
      1779
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      39
      1717
    Aihe