John F. Kennedy totesi Berliinissä ollessaan, että: "Ich bin ein Berliner" - mikä tarkoittaa "olen hot dog".
Ronald Reagan harmitteli mennessään Latinalaiseen Amerikkaan sitä, ettei ollut koulussa ottanut latinaa.
Ja sitten George W. Bush... Materiaalistahan ei tule puutetta! Kerran hän puheessaan mainitsi, että Meksikossa puhutaan meksikon kieltä. (Eiväthän nämä presidentit edes itse niitä kirjoita! Eli, eikö kukaan hänen alaisistaan tiedä, mitä kieltä naapurimaassa puhutaan!?)
Amerikkalaisten tuntemus muista maista
4
3206
Vastaukset
- Aaa
Latinan osaamattomuuttaan valitellut oli Dan Quayle: "I was recently on a tour of Latin America, and the only regret I have was that I didn't study Latin harder in school so I could converse with those people."
- Raimo
"Ich bin ein Berliner" oli siis "Olen berliininmunkki." (kuorrutettu hillomunkki)
Richard Nixon palatessaan Kiinasta ns. ping-pong diplomatia kokouksesta: "Wice-president had also his balls with." Elikkä varapresidentillä oli tosiaan pallit mukanaan, mihinpä hän olisi ne jättänytkään.
Aikanaan tuli itsekin vähän ruokittua tuota jenkkien tietoutta. Elettiin sitä aikaa, kun autoissa oli vielä se SF-tunnus, niin sen tarkoitusta tiedustelleelle turistille ilmeisesti meni ihan täydestä se vanha "Sovjet Finland"- trufin
Actually, we "Americans" think that SF meant
San Francisco! Ha Ha! - joo
""Ich bin ein Berliner" oli siis "Olen berliininmunkki." (kuorrutettu hillomunkki)"
Se meinaa kylläkin berliininmakkaraa, eli toi hot dog oli kyllä lähempänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752086
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851499Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821424Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121202Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401076Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101013- 42928
- 97875
- 85825
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49795