John F. Kennedy totesi Berliinissä ollessaan, että: "Ich bin ein Berliner" - mikä tarkoittaa "olen hot dog".
Ronald Reagan harmitteli mennessään Latinalaiseen Amerikkaan sitä, ettei ollut koulussa ottanut latinaa.
Ja sitten George W. Bush... Materiaalistahan ei tule puutetta! Kerran hän puheessaan mainitsi, että Meksikossa puhutaan meksikon kieltä. (Eiväthän nämä presidentit edes itse niitä kirjoita! Eli, eikö kukaan hänen alaisistaan tiedä, mitä kieltä naapurimaassa puhutaan!?)
Amerikkalaisten tuntemus muista maista
4
3185
Vastaukset
- Aaa
Latinan osaamattomuuttaan valitellut oli Dan Quayle: "I was recently on a tour of Latin America, and the only regret I have was that I didn't study Latin harder in school so I could converse with those people."
- Raimo
"Ich bin ein Berliner" oli siis "Olen berliininmunkki." (kuorrutettu hillomunkki)
Richard Nixon palatessaan Kiinasta ns. ping-pong diplomatia kokouksesta: "Wice-president had also his balls with." Elikkä varapresidentillä oli tosiaan pallit mukanaan, mihinpä hän olisi ne jättänytkään.
Aikanaan tuli itsekin vähän ruokittua tuota jenkkien tietoutta. Elettiin sitä aikaa, kun autoissa oli vielä se SF-tunnus, niin sen tarkoitusta tiedustelleelle turistille ilmeisesti meni ihan täydestä se vanha "Sovjet Finland"- trufin
Actually, we "Americans" think that SF meant
San Francisco! Ha Ha! - joo
""Ich bin ein Berliner" oli siis "Olen berliininmunkki." (kuorrutettu hillomunkki)"
Se meinaa kylläkin berliininmakkaraa, eli toi hot dog oli kyllä lähempänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989