Itse käyn nyt muka ulkona, ryypyllä käyn piilossa. Miten ootte itse hoitaneet salajuoppouden että ette jää kiinni?
Piilokaljat ja salajuoppous
27
1507
Vastaukset
Ainoa joka uskoo että perhe, ystävät ja naapurit eivät tiedä ryypylläkäymistäsi olet sinä itse.
- Kylmät kädet
Hidas, piilossa tissuttelu on pahempaa, kuin täysin selvinpäin oleminen. Meikällä nuo piilopullo-systeemit ei toimisi.
Vaatisi väkevän viinan raakana juomista. - salajuoppo ja viekas
Nyt ku ei töitäkään ole, niin voi ihan huoletta ottaa brenkkua. Käyn kokoajan salakaljoilla, olen jemmannut pulloja huoneeseen ja miten musta tuntuu että nousuhumala alkaa taas iloisena saapua kylääni.
- jep jemmoja on
Pieniä pulloja alle 0,5l jemmailen kodin sisälle paikkoihin, mistä vaimo ei keksi niitä etsiä. Hyviä paikkoja ovat kaittimet (tosin vaativat vähän remonttia, että saat niistä nopeasti otettavia jemmoja). Jeesus teipillä räystään alle piiloon aivan seinän viereen tai vaihtoehtoisesti jos on komeroita tai muita paikkoja joissa peittoalue niin sinne. Tuuletus ikkunasta saa myös kätevän jemman kun avartaa tarvittavat tilat ylä- sekä alareunaan. Kannattaa myös rakentaa järjestelmä jolla saat katkastua sähköt talosta niin saat syyn lähteä tarkastaa sulakkeet, jos ei näistä ole apua niin kerron mielelläni lisää
- memä
Voi teitä luuletteko te salajuopot ettei teidän vaimonne niitä jemmoja löydä ja siintä kärsi , mä ainakin ne jemmat olen löytänyt ja teen siintä nyt lopun.
Jemmatkoon pulloja mihin tykkää ja örisköön ihan omassa seurassaan.
Nostan kytkintä ja häivyn omaan elämään.
Voi voi teitä juoppoja ....
- efafaefef
http://www.youtube.com/watch?v=iXT5XUMiICM&feature
tossa on vähä dokumenttia tästä asiasta, kannattaa kattoo!- luuuussseer
hehee,kunnon homo pojan matskua :)
- LMAO!!!
öö....... .... ... .. .. .... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ? ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ?!?!?!!!?
- petter.rogel
Jotenkin ymmärrän sen JOS on "PAKKO" ala-ikäisenä polttaa tupakkaa taikka "PAKKO" ottaa olutta "SALAA", on pakko ymmärtää kun siten olen käyttäytynyt itsekin (ymmärtäminen ei tosin tarkoota asian suvaitsemista), mutta kun puhutaan aikuisista ja "salaa" juomisesta niin ei siinä ole järjen hiventäkään vaan kyse on tuolloin todella pahasta alkoholi-ongelmasta jossa tämä ns`"salajuoppo" huijaa vain ja ainoastaan itseään !
Ketään kun ei onnistu väkisin muuttamaan, eikä hoitoon hakeutumaan, niin ainoa neuvo on jotta ymmärtäkää itse tilanne ajoissa, niin paljon ajoissa jottei tarvitse sitten miettiä miksi vaimo (taikka mies) lähti (?)
Ajatelkaa kuinka paljon sivulliset kärsivät tuosta "salaa juomisesta" ! Ja kuinka haluatte itsestänne ajateltavan, sillä kuten kaikki ymmärtää niin "salaa" ja ilman kiinnijäämisen riskiä voi juoda ainoastaan yksinasuva, erakoitunut ja maailmaa asioiden kulusta syyttelevä ihminen.
Herätkää todellisuuteen. - GoldenFuture
Uuno Turhapuro harrasteli kesällä nurmikolla hiihtämistä sauvoissa olutta ja välillä puun takana otti huikkia ja huvittuneena että siellä se täti ihmettelee, kärähti vaimolleen ja totesi että ompa vesikeli kun sauvat hikoilee. Suunnitteli alkavansa harrastamaan seiväshyppyä. Esson baariin lähti kaljoille kun iski "valuuttakramppi", kavereiden kanssa naureskelivat kaltsulla aloittaneensa valmistelut edellisenä päivänä. Yksi kavereista lähti muka ulkoiluttamaan koiraa ja toinen lähti töihin vaikka oli lomalla. Lääkepullo juttukin oli joissain Uuno-leffassa. Taisi olla Vääpeli Körmyssä shakkinappuloissa viinaa ja lopulta pelurit kuin Ellun kanat. Jossakin kotimaisessa kuvassa lehmän sarvissa alkomahoolia ja emäntä ihmettelee kun lehmille sarvet kasvaneet, koska olivat nutipäitä nääs...
Minä olen ollut nyt yhdessä miehen kanssa n,5v,ja nyt hän on salajuopotellu jotain 3v,aluksi otti minun aikana,mutta sitte muka loppui juominen ja se siirtyikin kaappeihin,aluksi ajattelin aina että mies on kun humalassa,mutta ei voi olla. Sitte hoksasin että käy liian usein vessassa,lopuksi löysin sieltä viinapullon,ja kun rupesin kattelemaan paikkoja,pulloja oli tiskikaapissa,vessassa,vaatekaapissa,ja pihalla varastoissa,autossa. ja kupissa tiskikaapissa. Ja kun minä kattoin vaikka tv,niin mies kävi usein joko pihalla tai keittiössä,ja kuuntelin sitä touhua,tiesin että ottaa ryyppyjä,ja sitten tupakkaa päälle ettei muka haise viinalle.,onneksi me ei asuta yhdessä,en jaksaisi kattella sitä touhua joka päivä,pysyn poissa kun siltä tuntuu. mutta se on selvä että en kaappijuoppoa en kauaa kattele.
- JuoponEXvaimo
Siis alkoholihan HAISEE hengityksessä, ja kauas!!
Miten juopot voi olla niin tyhmiä että käytyään salahuikalla luulevat ettei kukaan huomaa. Ja tuo mitä sanna51 kirjoitti "aluksi ajattelin aina että mies on kun humalassa, mutta ei voi olla", siis missä sun nenäs on? Itse haistan jo monen metrin päähän jos joku on juonut huikankaan kaljaa, saati jos ihan ehtaa viinaa joisi. JuoponEXvaimo kirjoitti:
Siis alkoholihan HAISEE hengityksessä, ja kauas!!
Miten juopot voi olla niin tyhmiä että käytyään salahuikalla luulevat ettei kukaan huomaa. Ja tuo mitä sanna51 kirjoitti "aluksi ajattelin aina että mies on kun humalassa, mutta ei voi olla", siis missä sun nenäs on? Itse haistan jo monen metrin päähän jos joku on juonut huikankaan kaljaa, saati jos ihan ehtaa viinaa joisi.Heippa,jotenki vain en huomannu sitä hajua,tai sitte en halunnu uskoa sitä todeksi että mies kaappijuoppo. Kuinka kauan sinä Juopon exvaimo kattelit sitä touhua,koska ilmeisesti olet eronnu?
- JuoponEXvaimo
sanna51 kirjoitti:
Heippa,jotenki vain en huomannu sitä hajua,tai sitte en halunnu uskoa sitä todeksi että mies kaappijuoppo. Kuinka kauan sinä Juopon exvaimo kattelit sitä touhua,koska ilmeisesti olet eronnu?
Katselin sen juopon touhuja nelisen vuotta. Miehen juominen paheni koko ajan pikkuhiljaa, ja kun viimeisen vuoden aikana ei ollut edes missään duuneissa, ryyppäsi kaikki päivärahansa ja kiristi rahaa minultakin juomiseen, niin lähtöpäätös alkoi kypsyä. Vaikka mies uhkaili aina erosta puhuessani, etten elävänä siitä suhteesta lähde.
Siitä on nyt vähän yli kaksi vuotta kun fyysisesti muutin pois, ja elämä on kaikin puolin kunnossa. Silti viime aikoina mies on taas tullut painajaisiin. Lähinnä siis se fyysinen ja henkinen väkivalta mitä silloin koin. Välillä koen tulenpalavaa raivoa menneisyyttäni kohtaan ja pieksen itseäni siitä etten lähtenyt paljon aikaisemmin. Lapseni elämä oli myös täyttä helvettiä sen juoponperkeleen kanssa ollessani.
Suututtaa myös lukea naisista, joiden elämää pilaa joku juoppo tavalla tai toisella. Totuushan on se että juoppo juo niin kauan kuin se toinen osapuoli mahdollistaa juomisen. Oli se sitten kulissien ylläpitämistä, juomisen rahoittamista, miehen puolesta selittelyä tai mitä tahansa. Ei kannata. Elämä on liian lyhyt huonosti voimiseen ja onnettomana olemiseen. JuoponEXvaimo kirjoitti:
Katselin sen juopon touhuja nelisen vuotta. Miehen juominen paheni koko ajan pikkuhiljaa, ja kun viimeisen vuoden aikana ei ollut edes missään duuneissa, ryyppäsi kaikki päivärahansa ja kiristi rahaa minultakin juomiseen, niin lähtöpäätös alkoi kypsyä. Vaikka mies uhkaili aina erosta puhuessani, etten elävänä siitä suhteesta lähde.
Siitä on nyt vähän yli kaksi vuotta kun fyysisesti muutin pois, ja elämä on kaikin puolin kunnossa. Silti viime aikoina mies on taas tullut painajaisiin. Lähinnä siis se fyysinen ja henkinen väkivalta mitä silloin koin. Välillä koen tulenpalavaa raivoa menneisyyttäni kohtaan ja pieksen itseäni siitä etten lähtenyt paljon aikaisemmin. Lapseni elämä oli myös täyttä helvettiä sen juoponperkeleen kanssa ollessani.
Suututtaa myös lukea naisista, joiden elämää pilaa joku juoppo tavalla tai toisella. Totuushan on se että juoppo juo niin kauan kuin se toinen osapuoli mahdollistaa juomisen. Oli se sitten kulissien ylläpitämistä, juomisen rahoittamista, miehen puolesta selittelyä tai mitä tahansa. Ei kannata. Elämä on liian lyhyt huonosti voimiseen ja onnettomana olemiseen.Hyvä et olet päässyt eroon siitä miehestä. Minä olen vähentäny käyntejä miehen tykönä. Minun ei ole tarvinnu kokea mitään väkivaltaa. Sitä juomis asiaa mietittyäni olen ruvennu ajattelemaan,et olisko ne pullot kaapissa piilossa vähän sen miehenki ittensä takia,et ei ittellekkää uskalla tunnustaa et juoppo. (kaappijuoppo)
mutta kaikkea hyvää sulle ja hyvää joulua jos satut näkemään tämän ennemmin.
- salajuopon poika
Isälläni oli (on) tapana juoda itseltään salaa.
Muistan jo lapsuudesta, että kyllä sen heti huomasi kun se alkoi suunnitellakin sitä pullolle menoa.
Edelleen huomaan kyllä puhelimessakin jos se on yhdenkin kaljan napannut.
Hämeenkoskella on kuulemma sellainenkin salajuoppo, jonka vaimo ei ole huomannut miehensä salajuoppoutta. Aina kehuu kaikille kuinka hyvä mies sillä on kun ei se ota alkoholiakaan ikinä. Totuus on se että ukko sitävastoin on ollut jo vuosikymmeniä kännissä ja koko muu kylä sen tietää.- GoldenFuture
Tai sitten se Hämeenkosken juopon miehen vaimo haluaa antaa miehestään kunnon miehen vaikutelman, vaikka olisikin tietoinen ukkonsa harrasteesta, ei halua nähdä totuutta, kieltää sen olemassaolon.
- Kylmät kädet
Täytyy kyllä olla huono viinapää, jos piilopullottelulla saa kännit!
Itse joutuisin ramppaamaan pullolla niin paljon, että siinähän saisi jo hyötyliikuntaa hölkän muodossa. - Mallu40
Salajuominen on huvittavaa: juoja luulee ettei kukaan huomaa ja toinen uskoo kaikki pastillin syömiset ja muut peittelyt.
Lapsellista touhua jota voidaan jatkaa pitkäänkin. - kaapista ulos
Joo, puulämmitys on mukava lisä kun pitää halkoja käydä hakemassa. aamulla kyllä pieni hiki että mihkäs ne tyhjät hylsyt sitten tulikaan jemmattua. Kerran tipahti puteli
varaston hyllystä melkein vaimon päähän. Ei tullut kovaa motkotusta koska olin jo lopettanut juomisen... Niitä varmaan on miljoona hylsyä leikkimökin alla- Anonyymi
Rapulasta voi päätellä että ukko ryyppää salaa!
Se tärisee , punottaa sikamaisesti ja on turvoksissa. Ei siis muista varapullon jemmaa.
- En ymmärrä
No niin käy meidänkin mies. Minä mietin että keneltä se juo salaa? Kun ihmisen tuntee, tietää kyllä milloin se on päissään. Minä ainakin näen heti silmistä.
Se on aikuinen mies. En mä ole sen äiti. Eikö se kiinni jääminen kuulu lapsuuteen? Aikuisena pitäisi itse ymmärtää omat tekonsa ja kantaa niistä vastuu.
Ja mitä ... hauskaa siinä on? Juoda pannuhuoneessa yksin? - Hanski_tässä_vaan_terve
Onko kellään pimeää putelia hesassa myydä?
- raipe71
Ite kun käyn ottaa vähän huikkaa niin sen päälle täytyy aina muistaa ottaa sisu-pastilli ettei perhe huomaa.
- EnMitääSalaaRupeeJuomaa
Vedän aina kunnon kännit ja julkisesti, mitä sitä piilottelemaan? Jos on hiuka höpö olo niin hissunkissun kotio nuqquun, aamulla pulloauki kunnes on kaikki juotu :))))
- Ukkuuuun
Musta energiajuomapullo ja näin saa salakuljetettua juomat sisälle. Tyttöystävälle meni läpi.
- hauka.salajuoppona
Keittiöön on hyvä mennä kaljoille, kun muija jää sänkyyn makoilemaan hyvin "nukutun" yön jälkeen. Sitten vain reipas yskös silläkohtaa kun oluttölkin ilmajarru pihahtaa. Muuten se arvaa heti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418