Ei näyttäny olevan tuosta isosta päivityksestä vittuakaan apua. edelleen peli kaatuilee vaikka on päivitetty, poistettu ja asennettu uudelleen. ja peli kaatuu AINA, kun spawnaan tankkiin. siis mitenkä vitussa tuon kaatuilun saa loppumaan ja koneen ajuritkin on uusimmat. eli ei ole koneessa vikaa. Eli onko tämä peli vaan niin vitun paska että tykkää kaatuilla ihan joka vitun kerta ku spawnaa tankkiin? Ja muutenki peli on täynnä jotain vitun rasittavia bugeja tyyliin jos tankin saa nii jumittu johonkin vitun pikku kivee tai muuta vastaavaa. ootteko te muut saanu tuon kaatuilun jollain tavalla loppumaan.
Red Orchestra 2 kaatuilee
Paskan möivät
2
161
Vastaukset
- 1pelaajavaan80987
Jospa kokeilisit ihan sen Steamin tiedostojen eheyttämisen hiuksien repimisen sijaan ;-)
"Eli mene Steamiin ja siellä etsi tuo sun RO2 peli, oikealla hiirellä klikkaa peliä ja sitten suorita cachen tarkistus ja defragmentointi. Toimi minulla updaten jälkeen syntyneistä erimielisyyksistä pelin kanssa."
Mulla tämän neuvon jälkeen ei ole peli kaatuillu kertaakaan. Kokeile, ei ainakaan häviä mitään vaan voi päin vastoin auttaa.
t. Yks pelaaja vaan - ekitaker
ihan paska ww2 peli
samalaista paskaa kuin call duty 2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931