kateissa vaaleansininen transportter rek no: let-976 lappeenrannan ympäristössä löyty palkkoi puh : 0449394046
vw transportter kateissa
8
388
Vastaukset
- kytrtd
Anastettu vai et muista mihin sen jätit?
- autooethimäs
juu, kannattaa tosiaan muistella missä sitä la-su pulloa on kaadeltu. toisaalta jos kamerakännykästä löytyy kuvamateriaalia mahdollisista katoamispaikoilta niin etelä-karjalan poliisi auttaneen mielellään auton paikallistamisessa :D
- Konstaapeli Sisu
Olisin soittanut, mutta salaisiin numeroihin tai prepaid-liittymiin en soittele.
Ensinkin tuo rekisterinumero on peräisin Datsun-Nissan Cherrystä -82. Katsastettu viimeksi -01. Poistettu rekisteristä.
Herää kysymys, mistä olet kilvet saanut, ja mistä itse Transportterin? Mitä siellä on sisällä, kun kiinnostaa etsiä sitä?- pitäs löytää
tässä sulle numero joho voi soittaa 0442750568 tai soita vaikka poliseille
- joosepp
löyty palkkoi? Mist? Ei minu tililt ainakaa.
- Konstaapeli Sisu
Löysin sen Transportterin. Maksa löytöpalkkio 5000.-€
Ja sitten kun maksat toiset 5000.- €, niin kerron missä se on.
Olet näköjään puutarhuri/elektroniikkakauppias.- pitäs löytää
soittele niin saat sen löytöpalkkion ! rekisteritunnus on muute iet-976 hulluveli hävitti sen eikä muista mihi
- Isilpr
EN ymmärrä mikä tarve ihmisillä on aukoa päätään tällaisestakin asiasta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402