Onko se Ferrarin F1-moottori, vaiko Jaguarin V12 ? Kenties joku japanilainen 6-8-sylinterinen ? Ei mikään näistä. Se on Briggs&Strattonin 3,5 heppainen. Joka vuosi se lähtee käyntiin kun lumi on ensin sulanut leikkurin päältä. Ja se ei tarvi huoltoa (vai kuka vaihtaa joka vuosi öljyt, tulpan ja putsaa suodattimen). Kunhan terää et aja kiviin niin moottori kestää. Huollettuna se on vieläkin pitkäikäisempi ;-)
Maailman hienoin moottori
8
2801
Vastaukset
- Fireblade
Moi
Jatketaan samaa sarjaa...Vielä hienompi on hehkukuulamoottori kampikäynnistyksellä.- Kassu
Mutta höyrymoottoristapa irtoaa vääntöä pienillä kierroksilla isommankin porukan tarpeisiin..
- mutta kun
Kassu kirjoitti:
Mutta höyrymoottoristapa irtoaa vääntöä pienillä kierroksilla isommankin porukan tarpeisiin..
höyrymoottoria EI OLE! Se on HÖYRYKONE!
Moottori kehittää itse voimansa, häyrykone saadaan pyörimään höyrynpaineella.
- Briggs
Kovia koneita nuo B&S... Ja kokemusta löytyy... Vähän isommistakin, kuten 10, 12, 13 ja 13,5 heppasista Briggs & Strattoneista...
Tällä hetkellä on "kokeiltavana" 15 heppanen Kohler... - Proffa
Maailman suurin savukkeen sytytin on Räikkösen selän takana.
Muuten... minulla on B&S 3,5 heppanen ruohonleikkurin kone istutettuna soutuveneen perään.
Toimii ja voit hyvin kuvitella kuinka vähän se vie ainetta tunnissa. Tunnin aikana olen jo tosi kaukana ulapalla ja pääsen sieltä vielä takaisinkin.- sulla
se leikkurinteräkin potkurina? Mahtaa mennä jo plaanissa? :)
- Proffa
sulla kirjoitti:
se leikkurinteräkin potkurina? Mahtaa mennä jo plaanissa? :)
Lainasin vanhan Crescentin (perämoottori) alapään, jonka päälle sovittelin tuon koneen.
Taitaa olla ikuinen peli.
- Z50J
Honda Monkeyn kone on kyllä ikiliikkuja! (kuten kaikki Hondat) Meikän manki seiso koko talven ja sit pistin keväällä tulille ni uskokaa tai älkää SE LÄHTI EKALLA KÄYNTIIN! Ei pysty moni mopo tuohon, pappa tunturin koneet kyl lähtee aika hyvin käyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078