Olen hankkimassa skootteria ja mietin kuinka korkea skootteri voi olla kun haluaisin että edes toinen jalka ylettyisi tukevasti maahan. Ja pituutta on siis 159cm. Olen miettinyt solifer staria, mutta siinä korkeus 114,5cm ja istuinkorkeus 80cm (joku voisi muuten selittää mitä eroo näillä on) ja mietin meneekö liian korkeaksi. Saa myös ehdottaa hyviä ja mielellään suht halpoja skootterimerkkejä (ei mitään huonoja kiinalaisia) jos tulee mieleen! :)
Lyhyelle skootteri
zxcvbnm123
2
2642
Vastaukset
- Koponation
Korkeus merkitsee skootterin korkeutta sen korkeimmasta kohdasta, istuinkorkeus penkin yläreunasta. Saattaa olla että molempia jalkoja et penkiltä saa maahan mutta toinen pitäisi kyllä ylettyä. Itse olen n. 160 cm pitkä ja olen helposti pystynyt ajamaan yamaha aeroxia jonka istuinkokeus oli 83 cm. Halpoja skootterimerkkejä on juuri nuo kiinalaiset esim. Solifer ja Helkama. Suosittelisin että etsit jonkun käytetyn. Piaggio, Yamaha ja Peugeot ovat hyviä merkkejä.
pystyisinkö minä ajaa jotain yamaha jogia tai keeway matrixia jos oon sen 153-155 pitkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392477
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381343- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123832- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529