Olen hankkimassa skootteria ja mietin kuinka korkea skootteri voi olla kun haluaisin että edes toinen jalka ylettyisi tukevasti maahan. Ja pituutta on siis 159cm. Olen miettinyt solifer staria, mutta siinä korkeus 114,5cm ja istuinkorkeus 80cm (joku voisi muuten selittää mitä eroo näillä on) ja mietin meneekö liian korkeaksi. Saa myös ehdottaa hyviä ja mielellään suht halpoja skootterimerkkejä (ei mitään huonoja kiinalaisia) jos tulee mieleen! :)
Vastaukset 2
- Koponation
Korkeus merkitsee skootterin korkeutta sen korkeimmasta kohdasta, istuinkorkeus penkin yläreunasta. Saattaa olla että molempia jalkoja et penkiltä saa maahan mutta toinen pitäisi kyllä ylettyä. Itse olen n. 160 cm pitkä ja olen helposti pystynyt ajamaan yamaha aeroxia jonka istuinkokeus oli 83 cm. Halpoja skootterimerkkejä on juuri nuo kiinalaiset esim. Solifer ja Helkama. Suosittelisin että etsit jonkun käytetyn. Piaggio, Yamaha ja Peugeot ovat hyviä merkkejä.
pystyisinkö minä ajaa jotain yamaha jogia tai keeway matrixia jos oon sen 153-155 pitkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062042
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491207Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741092- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 100782
- 70781
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.340678- 26671