Mistä johtuu tämä Kotkan yli kaksinkertainen työttömyys muuhun
maahan verrattuna? Täällähän valta asioista päättämiseen on aina ollut
vasemmistolaisilla työväenpuolueilla.
Kotkan työttömyysaste on yli 15%, muualla maassa 6,6%
18
317
Vastaukset 18
- Ei Hatää
Jutta Urpilainen ja Paavo Lipponen tulevat kertomaan miten pääoma ohjataan Kotkaan tuomaan uusia työpaikkoja.
Sirpa Paateron uusientyöpaikkojen pysyminen ja tuleminen ovat hyvä esimerkki Kotkan työllisyydessä. - vexi_x
Onko joku Suomen puolueista muka voinut vaikuttaa Kiinan satsauksiin lasikuidun tuottamisessa?
Onko joku Suomen puolueista muka voinut vaikuttaa paperijättien satsauksiin siirtää tuotantoaan lähemmäs päämarkkinoita ja edullisempia raaka-ainelähteitä?- fakta=faktaa
Faktaa on se että sdp on hallinnut aina suurimpana puolueena Kotkaa ja jättänyt
elinkeinopolitiikan kehittämättä ja uudistamatta. Siksi Kotkassa työttömyys
on yli 15%.
Muualla Suomessa työttömyys on 6,6% mikä johtuu siitä että muualla ei sdp:llä
ole ollut niin paljon valtaa vastustaa elinkeinotoiminnan kehittämistä ja yritystoimintaa.
Monet kerrat olen kysasta lukenut mm. miten herra saminen sanelee että
sataman johdossa ei tarvita kaupallista osaamista ja rouva salminen
on kertonut että vihaa kaupungin yrittäjäsiipeä etkä yrittäjiä pidä päästää
vaikuttamaan kaupungin asioihin. - Ei mitään osata
fakta=faktaa kirjoitti:
Faktaa on se että sdp on hallinnut aina suurimpana puolueena Kotkaa ja jättänyt
elinkeinopolitiikan kehittämättä ja uudistamatta. Siksi Kotkassa työttömyys
on yli 15%.
Muualla Suomessa työttömyys on 6,6% mikä johtuu siitä että muualla ei sdp:llä
ole ollut niin paljon valtaa vastustaa elinkeinotoiminnan kehittämistä ja yritystoimintaa.
Monet kerrat olen kysasta lukenut mm. miten herra saminen sanelee että
sataman johdossa ei tarvita kaupallista osaamista ja rouva salminen
on kertonut että vihaa kaupungin yrittäjäsiipeä etkä yrittäjiä pidä päästää
vaikuttamaan kaupungin asioihin.Onkohan Kotkan alueen koulutustasolla mitään yhteyttä työttömyyteen: korkeakoulutason tutkinnon suorittaneita todella vähän, ammattillisen koulutuksen käyneitä hyvin heikosti, "kansakoulupohjalta" suurin osa työtä vailla olevista, työelämästä jo syrjäytyneitä Suomen huippulukemat ja väestön KOULUTUKSEN ARVOSTAMINEN heikointa valtakunnassa! Että tällaisilla asenteilla!
- Just ja joo
Ei mitään osata kirjoitti:
Onkohan Kotkan alueen koulutustasolla mitään yhteyttä työttömyyteen: korkeakoulutason tutkinnon suorittaneita todella vähän, ammattillisen koulutuksen käyneitä hyvin heikosti, "kansakoulupohjalta" suurin osa työtä vailla olevista, työelämästä jo syrjäytyneitä Suomen huippulukemat ja väestön KOULUTUKSEN ARVOSTAMINEN heikointa valtakunnassa! Että tällaisilla asenteilla!
Kotkassa korkeakoulutettu ammattitaitoinen ihminen on kauhistus. Eihän sovi, että punaisella jäsenkirjalla valituille tulisi pahimmassa tapauksessa kova kilpailija joka osaisi asiansa. Siinä on syy, miksi Kotkassa ei koulutusta arvosteta tippaakaan. Vaikka snotaan että Kotkassa muka arvostetaan ikuista oppimista, on se paskapuhetta.
- työtön !!!
Just ja joo kirjoitti:
Kotkassa korkeakoulutettu ammattitaitoinen ihminen on kauhistus. Eihän sovi, että punaisella jäsenkirjalla valituille tulisi pahimmassa tapauksessa kova kilpailija joka osaisi asiansa. Siinä on syy, miksi Kotkassa ei koulutusta arvosteta tippaakaan. Vaikka snotaan että Kotkassa muka arvostetaan ikuista oppimista, on se paskapuhetta.
ei täällä kannata enää mikää !!! kuntien/kaupunkien pyykitkin pitää jo pesettää virossa kun on halvempaa !!!!! tulee niin säästöä ! vai tuleeko ?? ja entä se ekologisuus.......
- töitä on!
Menisivät pummit töihin tai harjoittelemaan työntekoa kun työkyvyssä on selkeästi petrattavaa. Osaavat ja ahkerat henkilöt on aina töissä.
- se on näin
Syy työttömyyteen on persujen, jokainen tajuaa tämän.
- Viro ja Viro.
Jaa. Virolaisille rakentajille ainakin tuntuu löytyvän töitä.
Mistähän moinen ?
T: työtön rakennusalan ammattilainen 20v työkokemuksella. - raadan mielihyvin
Ei hätiä mitiä (lainattu sanonta).
Mutta suojatyöpaikkaisilla pyyhkii hyvin (usean oikeaa työtä tekevän mielipide). - Anonyymi00011
Demareiden ansiota
- Anonyymi00012
SDPn ”kommunistien” vika?
Miksi osa SDPn jäsenistä kuuluu yrittäjien, lääkärien, poliisien suosimaan miehille ainoastaan sallittuun salaiseen järjestöön?
Onko ne silloin ”kommunisteja” kun ne on omia kavereita? - Anonyymi00013
...tyst på dig NU...
- Anonyymi00014
Vääryydellä menetetty työt muille. Kuka korvausvelvollinen
- Anonyymi00015
Kyllä minä ainakin mielelläni olisin vaikka alkuperäisen koulutukseni ammattilainen, sekä yrittäjä, yksinäinen itseni työllistäjä, yhden ihmisen yritys.
Sekä mielelläni maksaisin kaikki veroni, velvoitteet, maksut Suomeen työstäni. - Anonyymi00016
Millekään henkilöstöpalvelu-yritykselle en tahdo tehdä työtä. Tai laskutuspalvelulle.
Mielelläni olisin hyvässä työyhteisössä.- Anonyymi00017
Mielelläni olisin tahtonut olla oman alani yrittäjä, toiminimellä tai osakeyhtiöllä.
- Anonyymi00018
Mitenkään sinua loukkaamatta tahdon olla. Etkä sinäkään varmasti tahdo loukata minua tietoisesti, tahallisesti tahi nähdä minua syypäänä mihinkään.
Mieluusti tekisin julkiselle tai yksityiselle puolelle työtä.
Sekä mielelläni tahtoisin tuntea sisäistä iloa hiljaisesta, kärsivällisestä työnteosta.
Ei minun tässä kannata kirjoittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65928
- 69702
- 133636
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36595- 68557
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33555- 43544
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43541Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19480Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k157439Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61372- 52369
- 42349
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29344Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338- 16331
En aio ottaa sinuun yhteyttä nainen
Saatan minä olla aika tyhmä välillä mutta sentään sen verran kuitenkin tajuan että annan sinun olla rauhassa. En siis ol17330