http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/1414163/is-kari-tapion-muistokonsertissa-hairikointia
Olikohan Tapsa tuo häiriköijä? Tapsalalhan on kokemusta oopperakatsomossa huutelustakin kesken näytöksen ;)
Olikohan Tapsa ? ;)
6
114
Vastaukset
- hyi hyi
;D varmaan oli mesoamassa siellä.
Ei ollut Tapsa. Tapsa on fiksu ei se kenenkään muistokonserttiin mee mesoomaan eikä häiriköimään, jossain puuduttavassa oopperanäytöksessä nyt voikin vähän herätellä porukoita. Se ei haittaa mitään.
- paloski
Justiinax kirjoitti:
Ei ollut Tapsa. Tapsa on fiksu ei se kenenkään muistokonserttiin mee mesoomaan eikä häiriköimään, jossain puuduttavassa oopperanäytöksessä nyt voikin vähän herätellä porukoita. Se ei haittaa mitään.
Mistäs sä justiina sen niin varmaksi tiedät?!
Paitsi jos se olitkin sinä! No niinpä tietenkin!
- Roonin
Miksi Tapsa menee puuduttavaan oopperaan? Helvetin huonoa käytöstä. Siinä ei ole mitään puolusteltavaa. En olisi yllättynyt vaikka olisi ollut huutelemassa tässäkin konsertissa.
- Lorujaje
Jospa Tapani oli vaikka kutsuvieraana siellä oopperassa.
No, en mä sitä oopperassa huutelua niin puolustelekkaan, mut harmittaa kun Tapsaa syytetään ja epäillään aina semmosistakin mitä se EI ole tehnyt. Niikuin nyt tuossa Kari tapion muistokonsertissa häiriköinnistä. JOS se Tapsa olis ollut, niin olishan siitä jo hirmuiset lööpit tehty ja ISOLLA mainittu että Tapani Kansa häiriköi.
ps. En ollut se häirikkö minäkään. Mua ei suinsurminkaan olis saanut sinne konserttiin. NIH!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984