Minulla on siis 3 lasta, joista vanhin (27 v.) poika on adoptoitu. Vähän aikaa sitten minulle selvisi, että hänellä on jo pitemmän aikaa ollut suhde vanhemman tyttäreni, joka on nyt 19 vuotias, kanssa. Tyttö on täysin aviomieheni ja minun biologinen lapsi. Mitä ihmettä tästä pitäisi ajatella? Olen aivan neuvoton. Onko minulla syytä olla huolissani?
lapseni rakastuivat
3
223
Vastaukset
- ..rakastunut
Mutta eihän he ole verisisaruksia toisilleen!? Eivätkä mitään sukua? Miksi olla siis huolissaan?
"Heillä ollut jo pitemmän aikaa suhde." Millainen suhde? Jos se on rakkautta niin tue heitä - kaunista totean minä! Anna vaan heidän pörrätä. Ihan normaaliahan tuo on. Vaikka he ovat olleet virallisia siskoksia, niin biologisia sellaisia eivät, joten mitään vaaraakaan tuosta ei ole.
Voit vaikkapa ajatella, että hän on sinun kasvattilapsesi, kuten oikeasti onkin ja kasvattilapsi on löytänyt elämänsä onnen tyttäresi kanssa.
Tuohan oli ihan normaalia ennen vanhaan, kun niitä ottolapsia oli ihan käytännön syistä enemmänkin. Silloinkin kasvattisisarukset ihastuivat toisiinsa ja menivät naimisiin ja hankkivat lapsia.
Ehkä tuo on enemmänkin sinun suhtautumisongelma. Ulkopuolisille ei niinkään.
Ymmärrän kyllä että ajatuksissasi kummatkin ovat sinun lapsia, henkisellä tasolla jopa biologisia, mutta ihan reaalielämän ajatuksin eivät. Se nyt vaatii vaan mietiskelemistä ja asian suhteuttamista tosiasioihin, mutta uskoisin että kyllä se siitä lutviutuu. Hyvässä lykyssä joudut siihenkin tilanteeseen, että lapsesi eroavat keskenään. Sitten siinä miettimistä jo onkin, mutta se on jo vieläkin luonnollisempaa. Siskokset kun alkavat elämään omaa elämäänsä muutenkin. Jotkut siskokset jopa vihaavat toisiaan, joten sekin on luonnollista.- adoptoitu vai annett
siis onko tämä vanhin lapsi (27v) adoptoitu jonnekin muualle vai oletko sinä adoptoinut hänet? hieman sekava teksti, josta huomaa sinun olevan yhtälailla sekaisin, siis ajatuksista niin ettei tiedä mitå ajatella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510152
- 816733
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424827- 614467
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684171Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313769- 472848
- 362595
- 402270
- 2151894