Rieju MRT 50 viritys

Rieju mrt 2011

Joo, olis semmosta kysyttävää että kun sen alkukäyrän kurin ottaa pois, niin miten sen saisi sinne kiinni kun ei ole hitsiä? Kuinka lujaa mrt menee alkukäyrän kurin pois ottamisen jälkeen? Täytyykö sen pois ottamisen jälkeen vaihtaa suutin? Mitkä tehoputket mrt :hen käyvät, linkkejä? Mistä saisi rajoittamattoman CDi- boxin mrt :hen ja miten se laitetaan kiinni?

Kiitos asiallisista vastauksista :)

107

18225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ge4tewersgt

      Ei oikein saa ilman hitsaamista kiinni. Kurin poiston jälkeen menee joku 60 km/h ja tottakai täytyy vaihtaa suutin. Tehoputkista ei tietoa ja huhujen mukaan rajoittamatonta CDI:tä ei saa Riejuun kuin poraamalla alkuperäisen.

    • Gilera <3

      Älä poika leiki Rieju leluilla.

      • hergfghhds

        Äläkä sinä leiki Gilera paskalla.


      • Gilera <3
        hergfghhds kirjoitti:

        Äläkä sinä leiki Gilera paskalla.

        Rauhotu poika.


      • mm...

        Kuuleppa gilera ukkeli, mulla on rieju ja gilera ja molemmat on iha paskoja paitsi että rieju toimii =D


      • Anonyymi
        Gilera <3 kirjoitti:

        Rauhotu poika.

        Hyvä riejut on niitä laatu mopoja


      • Anonyymi

        Rieju MRT vm.2011 juuri hankittu. Erittäin fiksu laite. Vaimo osti pojalle ja nyt laitellaan kesäksi kuntoon.
        Tänä päivänä saa kaikenlaisia osia ja CDI-boxeja. Vanha Topic vaan aihe tuore!


      • Anonyymi
        Gilera <3 kirjoitti:

        Rauhotu poika.

        Gilera o pienimunaste matoje mopo vielä tänäkin päivänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gilera o pienimunaste matoje mopo vielä tänäkin päivänä

        Fakta


    • |\/\/\/|

      uusissa rieju mrt mopois ei oo cdi boxii.. mull on itelläni 5.5 mm pois kureista ja 84 suutin jä näillä kulkee 55-60 lämpimänä jos on paikoillaa lämmittäny.. mrt:hen ei saa suoraa tehoputke mutt helpoin on leo vince v6 tehoputki mutt voi olla ett sitäki joutuu muuntamaa vähäsen ( http://www.mc-scatter.com/vince-tehoputki-derbi-senda-p-19368.html ).. jos kurit ottaa kokonaa pois ja laittaa 88 suuttimen ni kaverin mukaa kulkee 70-80 mutt sill on 09 malli ja siin on vakiona power up cdi boxi. rieju

      • RRRRiejuuuhh<3

        onko totta tuo minulla on juuri tuo uusin mrt


      • Riejun virittäjä
        RRRRiejuuuhh<3 kirjoitti:

        onko totta tuo minulla on juuri tuo uusin mrt

        Mulla on Rieju mrt europa 2011 josta on alkukäyrästä porattu kuri pois, suutin vaihdettu 96 suuttimeen ja välit on 13/62, kulkee 74 ja ei huuda yhtään.


      • tyyppi

        Kaikissa riejuissa on se vitun cdi boksi mut se on vaam uusissa riejuissa rajoittamaton vitun päle


      • haha jonnet

        Vitun tyhmät cdi on sytytysyksikkö eikä rajoitin rajoitettu cdi on ihan erikseen... polkekaa poijaat vaa cditöntä mopoo ni saa aika kaua polkee :D


      • aloittelijariejuboii
        Riejun virittäjä kirjoitti:

        Mulla on Rieju mrt europa 2011 josta on alkukäyrästä porattu kuri pois, suutin vaihdettu 96 suuttimeen ja välit on 13/62, kulkee 74 ja ei huuda yhtään.

        Mulla on rieju mrt 50 2010 ja kulkee n.60km/h virejä ei ole muuta kun kuristukset otettu putkesta pois ja suutin 102 suutin kiihtyy tosi hyvin sen jälkeen ku vaihdoin suuttimen. Rajotin alkaa hakkaa jtn 50km/h kohalla mut jos hipasee ryyppyy nii kulkee sen 60km/h


      • Riejupoeka
        aloittelijariejuboii kirjoitti:

        Mulla on rieju mrt 50 2010 ja kulkee n.60km/h virejä ei ole muuta kun kuristukset otettu putkesta pois ja suutin 102 suutin kiihtyy tosi hyvin sen jälkeen ku vaihdoin suuttimen. Rajotin alkaa hakkaa jtn 50km/h kohalla mut jos hipasee ryyppyy nii kulkee sen 60km/h

        Tiiäkkö mulla on ihan sama tuo että ottaa kiinni 50km/h kohalla ja sitteku laittaa ryyppyä niin kulkee 60km/h


      • riejuboooi
        Riejupoeka kirjoitti:

        Tiiäkkö mulla on ihan sama tuo että ottaa kiinni 50km/h kohalla ja sitteku laittaa ryyppyä niin kulkee 60km/h

        Mikähän siinä on ku se ottaa tollee kiinni? Oon ajatellu et vois kaverin kaa porata CDI-boksin se tietää näistä asioista vähä enemmän


      • Anonyymi
        haha jonnet kirjoitti:

        Vitun tyhmät cdi on sytytysyksikkö eikä rajoitin rajoitettu cdi on ihan erikseen... polkekaa poijaat vaa cditöntä mopoo ni saa aika kaua polkee :D

        Tarpeeks vanha mopo kun on nii ei ole cdi:tä vaan tulee puolalta sytytys ajotus mutta kaikissa mrt:eissä on cdi.


      • Anonyymi
        haha jonnet kirjoitti:

        Vitun tyhmät cdi on sytytysyksikkö eikä rajoitin rajoitettu cdi on ihan erikseen... polkekaa poijaat vaa cditöntä mopoo ni saa aika kaua polkee :D

        Me himaan ja syö kilo rotanmyrkkyä. Jos nuori kokematon kysyy jotain niin vastataan asiallisesti. Kaikki eivät vaan tiedä ja mutsi ja faija jotain kynäniskamerkonomeja.
        Onko tämä selvä! Niin ja reilusti vettä päälle että varmaan kama imeytyy!


    • mtr-10

      Rieju mrt:n alkuperäinen suutin on kokoa 88. Ja kaikissa riejuissa on cdi boxi jonka saa pois ainoastaan poraamalla.

    • riepu mies

      paskan vitut!mul kulkee kurien oton jälkeen sen 65 km/h.ja ei hyydy ennää ylämäkeen niiku vakiot tekee!!!

      • hullu ukko

        itselläni on rieju mrt europa -11 ja oon kurin putkest poistanu ja suutinta vaihtanu kokoa jotai 102, kulkee vastatuuleen 63 huudattamal ja myötätulee kunnon huudatuksen kanssa 67-69. tietääks kukaan mistä saisi rajattomattoman cdi:n?


      • skrebaaja
        hullu ukko kirjoitti:

        itselläni on rieju mrt europa -11 ja oon kurin putkest poistanu ja suutinta vaihtanu kokoa jotai 102, kulkee vastatuuleen 63 huudattamal ja myötätulee kunnon huudatuksen kanssa 67-69. tietääks kukaan mistä saisi rajattomattoman cdi:n?

        no huhhuh on sulla mopo ku kulkee vastatuulee vaa 67


      • Rieju poika
        hullu ukko kirjoitti:

        itselläni on rieju mrt europa -11 ja oon kurin putkest poistanu ja suutinta vaihtanu kokoa jotai 102, kulkee vastatuuleen 63 huudattamal ja myötätulee kunnon huudatuksen kanssa 67-69. tietääks kukaan mistä saisi rajattomattoman cdi:n?

        jos sul on europa malli ni ei sul ees oo mitään cdi:tä siin laittees vaan se sytytysyksikkö josta toi toinen jätkä höpisi


      • RiejuBoy
        hullu ukko kirjoitti:

        itselläni on rieju mrt europa -11 ja oon kurin putkest poistanu ja suutinta vaihtanu kokoa jotai 102, kulkee vastatuuleen 63 huudattamal ja myötätulee kunnon huudatuksen kanssa 67-69. tietääks kukaan mistä saisi rajattomattoman cdi:n?

        Mulla on 2011vm rieju siitä on kuri otettu pois ja rajoitin porattu ja suutin vaihettu 110 ja eturatas vaihettu 12 nii menee semmoset 75-80


      • Anonyymi
        hullu ukko kirjoitti:

        itselläni on rieju mrt europa -11 ja oon kurin putkest poistanu ja suutinta vaihtanu kokoa jotai 102, kulkee vastatuuleen 63 huudattamal ja myötätulee kunnon huudatuksen kanssa 67-69. tietääks kukaan mistä saisi rajattomattoman cdi:n?

        poraat sen vitun pässi


      • Anonyymi
        Rieju poika kirjoitti:

        jos sul on europa malli ni ei sul ees oo mitään cdi:tä siin laittees vaan se sytytysyksikkö josta toi toinen jätkä höpisi

        homo


    • hiljaa helarit

      ei oo rieju mrt europassa boxia vm 11

    • Rieju ukko

      mulla on rieju mrt europa -11,kuri porattu pois,suutin vaidettu 96:seen ja välit on 13/62 ja kulkee 72 poliisin tutkaan ei oo mitään tehty 11 vuoden riejuis ei oo cdi:tä

      • Pils.

        -_- Millä helevetillä se kulkee yhtään mihinkään ilman cdi:tä?!?!? Ukko...


      • RiejuBoy

        -11 vuoden riejussa On rajoitin koska jouduin ite poraamaan sen


    • h

      NO MIL VITUL SA SAAT SEN KIPINÄ SIT LADATTUU?

      • Anonyymi

        sytkärillä millä muullakaan


    • riejuu

      on niis -11 riejuissa boksi mut ne ei ole rajoitettuja!xd

    • Rieju Man

      mul on suutin 92 ja alkukäyräst porattu kurii pois, kulkee sen 60. Mitä kulkis jos vaihtaa eturattaan 13 piikkiseen? välit nyt 11/62 ja kiihtyykö viel kiitettävästi vaikka on 13 piikkinen edessä?

    • Riemulla Rajaa

      Mistähän kohtaa Tua raijoitin pitääs porata ? :)

    • Pepussani on rieju

      Mittaat kulmista keskikohdan ja merkkaat sen tussilla, sitten otat 10mm poranterän ja katkaset sen rautasahalla. Seuraavaks kiinnität sen "raijottimen" ruuvipenkkiin ja lyöt sitä ihan tavallisella pajavasaralla niin kovaa kun lähtee. Eikä muuten rajota varmasti enää, luulen oikeestaan et tuo lisää tehoja kun laitat sen ilmastointiteipillä/nippusiteellä kaasariin kiinni.

      Seuraavan operaatio ois sitte opetella käyttään googlea.

    • reiska 97

      osaako kukaan sanoa paljon rieju rrx menee teharilla ja isommalla suuttimella?

    • rasse#3

      älä poraa cdi boxsii rikot vaa hieno mopos

    • riejubomber

      mitä mun kannattais tehä et mun rieju (2011 europa) kulkis jtn 60 luokkaa ja ei hyytyis ylämäkee? riittäiskö et poraisin alkukäyrän holkkia 12mm ja ei kai tarttis vaihtaa ku 85 kokone suutin?

    • tttddd

      85? siinä onjo vakiona helvetisti liian pieni suutin kiinni ja ja koko on vakiona 88

      • tyhmäapina

        vidun pässi siinä on 78 ku avasin kaasari..


    • Riejupoju

      tietääkö kukaan onko myös -12 rajoittamaton boksi?

      • riejubomber

        ei oo


      • 12342222221

        ittellä -12 vuosmallin rajotin jupee hakkaamaan siinä 55-56 vauheissa joten rajoittamaton cdi kiinni tai toinen vaihtoehto on porata mutta itse en viitti sitä 300 euron porausta tehdä joten tietäiskö kukaan mikä cdi kävisi rieju mrt 50 -12vm


      • 12342222221
        riejubomber kirjoitti:

        ei oo

        ja kyllä on se on siinä vasemman etukatteen alla vitun urpo


    • riejuJOSvianHALUAA

      riejulla voi panna punatulkkua ja mustan miehen mulkua koska gilera keulii joka vaihteella ku tyhjäkäyntiä säätää

      • 123abc1

        Kiinnostuksen kiveskasvain.


      • Lol7777
        123abc1 kirjoitti:

        Kiinnostuksen kiveskasvain.

        Oma ch racing 80kmh ylämäkee, es_jonne_rajotetut romut porakkaa ne boxit


      • Pierunmies
        Lol7777 kirjoitti:

        Oma ch racing 80kmh ylämäkee, es_jonne_rajotetut romut porakkaa ne boxit

        Mulla rieju mrx 97 poliisin tutkaa
        Virejä
        80cc airsalin sylinteri sarja
        115 suutin
        24 millinen kaasari
        Alumiini läpät
        Metrakitin alakauttanen tehari
        Ottakaa munaa suuhu ja ostakaa multa rieju pois
        750€


    • Viisastelija

      Ei jumalauta kun saa nauraa teidän kommenteille kilera fanipojat :)
      Riejun virittäjänä tiedän että -11 mallista eteenpäin RAJOITINTA ei ole CDI:ssä.
      Virit:
      13 millisellä poranterällä putken alkukäyrästä pois
      Pipercross
      102-suutin
      Vakio välit
      Karvaa vaille 65kmh :)
      Ps. Vakio ilmanputsarikäyttäjille ottakaa penkin alta imusuodattimesta se PERKELEEN reikälevy pois, se vähentaa pirusti ilmanottoa!!! Se löytyy ilmanputsarin takaa! Ja sille 100-suutin.
      Kokemuksella puhun :) Ja terbi ja gilera kossit hiljaa!

    • h o m 0 t

      terpi jättää teiän skeidat mut paras on silti roxi, jättää teiän "viri"paskat heti kättelyssä, takavalo vaa näkyy kaukaa viiden sekunnin päästä

      • Rieju!

        Nii koska lähet kotiis ku huomaat että et pysy peräs!


      • Kden -_-
        Rieju! kirjoitti:

        Nii koska lähet kotiis ku huomaat että et pysy peräs!

        Mulla on terpi drd pro -08, jolle ei oo tehty muuta ku pakoaukkoo on suurennettu, kulkee 68 ja kiihtyy iha helvetisti. Niin, että mitä vittua teen täällä... Autan kaveria jonka 2012 mrt on vitun luumu.


      • Derbionpaskajaleipoo

        Derbi on ihan paska ja leipoo


    • Jaahas..

      Tasantarkkaan on MRT 11 rajoitettu cdi! Itellä Kuripois, reikälevy pois, 103 suutin, 13/62 välitykset ja kulkee vain 60-65 ja jos menee rajottimelle alamäkee niin helposti yli 70 mutta siinä se ongelma onkin ku on se rajotettu . Ei se noilla säädöillä kulkis pelkkää 60 vaa kyl sen kuuleeki ku se rajotin hakkaa kun sitä vasten ajaa. Ei sitä rajotinta siinä huomaa jos vakiona pitää että sikäli!

      • omaan riejun

        Vitun päle riejun europaa tehtiinn vaan 11 vuonna ja siinä ainoastaan rajottamaton cdi ja sit 11 vuon tehtiin kans niitä poweruppei jois on kaikissa se rajottava cdi


    • kertokkaa

      Mulla mrt 2011 europa ja paisari ja alkukäyrä hitsattu umpeen eli ei ole mulla laitettu pultteja ja kuri löytyy kun ottaa alkukäyrän sylinteristä ja tadaa se näkyy siinä päässä... porasin suuttimen kokonaan pois ja nyt vaan pitäs saada vastaus minkä kokoisen suuttimen vielä laittas..??

    • mikke.....

      Osta multa vanha raisu -80 viilattu ja porattu lähtee ku talkkari liukkaalta peltikatolta

    • riejuboi

      onko -13 mallissa rajoitettu cdi boxi?

      • vitu cdi

        2013 mallis rajotin rupee hakkaa jo 6500 että pitäs se boxi porata jos tietäs mistä..


      • 12+18
        vitu cdi kirjoitti:

        2013 mallis rajotin rupee hakkaa jo 6500 että pitäs se boxi porata jos tietäs mistä..

        Eiköhän se rajotin ala iha siitä mist muissakin vuosimalleis eli n.9000


      • ehe
        12+18 kirjoitti:

        Eiköhän se rajotin ala iha siitä mist muissakin vuosimalleis eli n.9000

        ei ota nii paljoo ku on kuri poies alkukäyräst ja suutin on 110:d nii menee hikisee 55 ku ottaa rajotin kii


    • huoh3

      europa mallissa on erilainen cdi, power upissa on erillinen cdi/puola, ja power upin cdi on dellorto, joka on aina rajotettu, ja sen saa vaan poraamalla pois..

    • riejju

      Osaisko joku sanoa että mikä toho mun riejuu on tullu ku otin muutama viikko sitte kurin alkukäyrästä pois ja vaihoin välit 12/62 ja meni sillo 56 yhtee mäkee ryyppy pohjassa ja nyt se hyytyy 50:een samassa mäessä ryyppy pohjassa. Auttasko suuttimen vaihto isompaan.

    • Jooh2

      Tottakai kurin poiston jälkeen aina suutinta isommaksi, muuten leikkaa jonkin ajan päästä kiinni! Uutta suutinta vaan etsimään, 5-10 numeroo isompi, kuin vakio.

      • riejuparas

        kiinnikkö muka leikkais?


      • jooh2
        riejuparas kirjoitti:

        kiinnikkö muka leikkais?

        Tottakai se leikkaa kiinni, jos ei suutinta vaihda. Kurin kun ottaa pois, niin moottori tarvii enemmän bensaa.


      • mr.papi
        jooh2 kirjoitti:

        Tottakai se leikkaa kiinni, jos ei suutinta vaihda. Kurin kun ottaa pois, niin moottori tarvii enemmän bensaa.

        Ei moottori välttämättä leikkaa kiinni, jos pääsuutin on hieman liian pieni. Toki moottori lämpenee nopeammin, jos liian laihalla on, mutta siinä vaiheessa pitäisi jo huomata liian korkea lämpötila, kun alkaa jo jäähdyttimestä puskea vettä ulos. Jos taas on esimerkiksi imukaula revennyt, niin silloin kone käy jo todella laihalla ja on olemassa kiinnileikkaamisen riski, mutta sen huomaa kyllä jo monesta muusta asiasta. Muutamaa numeroa pienempi suutin vaikuttaa lähinnä koneen kierrosherkkyyteen, eli ei reagoi kaasuun välttämättä niin nopeasti ja sitä rataa. Mutta toki suuttimet pitää olla kohdillaan, jotta ajamisesta tulee yhtikäs mitään.


    • cdi asiaa

      mihinköhä kohtaa se riejun EFI cdi rajoittaa??

    • asdasd4

      itselläni on rieju mrt 50 ja laittanut siihen 13 eturattaan, ducatin rajottamattoman cdin ja katiton ja kuriton putki 120 suutin ja huiput 80-90 :) siitä vaan kokeileen ;)

    • keulii

      mun vakio mrt europa kulkee satastakeulien eikä poliisit sano mitää vaikka keulin niitten päälle ei saatana ku pärisee

    • rieju kulkee

      itellä on kuri porattu pois alkukäyrästä (rieju mrt europa -11) ja suutin on 100 kokoa ja kulkee 65 ja kiihtyy ihan helevetisti ja saa kulkemaan kovempaaki jos vaihtaa välit :)

    • rieju mrt 50

      miten paljon kovempaa menee jos ottaa sen reikälevyn pois sieltä ilmansuodattimen takaa ja vaihtaa suuttimen?

    • Aki2

      mikä suutin ois sopiva jos on ottanu kurin alkukäyrästä ja reikälevyn ilmanputsarista?? jotan 110-115?

    • rieju mrt

      joo, sanoisin kyllä niin :D mutta miten kovee menis jos ottais vaa reikälevyn veke?

      • Aki2

        Kiihtyvyys kasvaa huiput ei juurikaa nouse.


    • rieju mrt perkele

      ilmansuodattimesta sen reikälevyn ottaa pois ni siinähän on se kierre kiini ilmanputsariin mil vitul laitat putsarin takas kiini

      • Aki2

        Ei se kierre nyt siinä levyssä ole :D


    • rieju

      miten otan alkukäyrä kurin helposti pois?

    • virii

      paljonko kiihtyvyys kasvaa imukaula kurin poiston jälkeen?

    • Pieru mies

      Mitä suosittelette mrt -11 vakio laittamiseks et hyytyis ylä mäkee ja kulkis jtn 50-55
      Ja onko pelkän suuttimen vaihdolla mitään järkeä/hyötyä?

      • nojaa

        Sieltä vaan sitä kuristusta putkesta viilailet. ja sitten isomman suuttimen hommaat tilalle. Pitäs noilla mennä paremmin. Nopeutta on vähän vaikee sanoa mut jos et kokonaa ota sitä kuristusta niin ei se nyt niin hirveästi kulje


    • asfaisfnsdignspn

      Hommaa Beta ja ota kuri pois, vaiha suutin ja 13-62 välit ni saat about 84 km/h menevän mopedin joka ei hyydy ylämäkiin. (Riippuen suuttimen koosta)

      • Riejumiös

        Vitun pässit, power up mopoissa on se rajoitin, europa malleissa ei.


    • riepugulgee
    • rieju on paras

      onko Rieju MRT 50 Motardissa rajoitettu cdi boxi?
      miten sen rajoituksen saa pois?
      asiallinen vastaus kiitos.

      • rieju! :3

        Mikä olis hyvä suutin laittaa rieju mrt 2013 malliin kurin poisoton jälkeen ku kulkee 60km/h eikä rajotin hakkaa??? Ja välit on 14/vakiotakaratas:D???


      • rieeeju
        rieju! :3 kirjoitti:

        Mikä olis hyvä suutin laittaa rieju mrt 2013 malliin kurin poisoton jälkeen ku kulkee 60km/h eikä rajotin hakkaa??? Ja välit on 14/vakiotakaratas:D???

        mulla on rieju mrt 2013, siinä on alkukäyräkuri porattu,12/52 välit ja kulkee about 67 vakiosuuttimella :D


      • rieeeju
        rieeeju kirjoitti:

        mulla on rieju mrt 2013, siinä on alkukäyräkuri porattu,12/52 välit ja kulkee about 67 vakiosuuttimella :D

        paljon auttais jos laittas 94 suuttimen?


    • sasgrthytjuj

      Suunnitteilla olis ostaa rieju mrt sm.

      Mitä muuta viriä kannattas laittaa, kun putken kuri pois ja rajottamaton boksi?

      Kannattaako sisäänajo ajaa vakiona vai onko haittaa jos heti virittää?

      Onko jotain tärkeetä mitä pitäs riejusta tietää, jos on niin mitä?

      Kiitos jo etukäteen vastauksista!

      • Ei kannata

        Mopo on mopo ja vakuutusyhtiösi myöntää vakuutuksen mopolle, joten olettaa myös sen olevan laillisen. Jos aiheutat sitten tuolla viritetyllä mopolla vahinkoja, vakuutusyhtiöllä ei ole mitään intressiä alkaa korvaamaan aiheuttamiasi vahinkoja tai voi periä jo maksetut korvaukset takaisin.
        Et voi koskaan tietää, että millaisia vahinkoja voi sattua, joten kielteinen korvauspäätös ei varmaan oli kaikkein mieluisin juttu ja vahinkojen maksaminen itse.
        Vakuutusyhtiöillä on myös keskenään yhteistoimintaa, joten voit myös varautua siihen, että mahdollisten muidenkin korvausten kanssa voi myös tulla kielteinen korvauspäätös, jos haet esim. nuorisovakuutuksesta korvausta mopo-onnettomuudestasi.


    • Riejuwildout

      Poraat alkukäyrän ja laitat 105 suuttimen = mulla huippuja noin 64. Rieju mrt 2013

    • riejumies

      Voi vitun idiootit cdi on syttöyksikkö jossa voi olla sähköinen rajoitin ja mulla on rieju mrt europa 2011 ja siinä on cdi boxi mutta ei rajoitinta mitä 10v jonneja täällä on ollu

    • Paskapeili

      Paljoko rieju mrt power up kulkee kurittomalla putkella ja 11/62 väleillä ja poratulla cdillä

      • riejum

        Vähän alle 65.


    • Rieju_kuski

      Mul on ollu kaua rieju vuodelta 2005 ja ei oo tehty mitää ja kulkee 60km/h

      • JahavAhmed

        Mittari heittää aika pahasti........


    • Oma_näkemys

      Mulla on Rieju mrt europa 2013 ja tein sillai että vaihoin siihe ducatin sähköt ja ostin uuden cdi-boksin (makso n.130e), koska en viittiny alkaa poraileen mitää. Ja muutenki paljon parempi tekniikka ducatin sähköissä. Ja kyllä, Rieju mrt europa ON rajoitettu dellorton cdi-boksi.

    • Fjkcfry

      Mulla on drac supermoto vm2016 ja siinä on sama kone ku mrt:ssä mopo kulkee vakiona sen 55 ja haluisin et kulkis enemmän eli missä alkukäyrän kuri on ja miten sen sais kulkee noin 60-65km/h ja ilmanputsarin reikälevyn jos myös ottaa pois ni mikä suutin ois hyvä? Kyllähän tolla 55km/h kaupungissa ajelee mutta ku menee kaupungin ulkopuolelle nii ois kivaa ku kulkis enemmän

      Asiallisia vastauksia kiitos!

      • Rakkimies

        Mullakin tuo dracci. Kuri on alkukäyrän ihan siin alussa se musta holkki ei tarvi poraa paljon jos ei halua paljo lisää. ja suutin 100-115?? Mulla 100 reikälevy pois ja vaihdoin vielä mrt:een vakio imukaula kun huomasin et se on Vähä isompi kulkee 60~ suoral. 68 alamäkee vakio väleil


    • Riejuonparas

      Jos rieju on powerup niin siinä on minun mielestä aina rajoitettu cdi

    • Esjonneriejupoika22

      Rieju<3

    • Anonyymi

      Kellään mitään hajua että millasta suutinta noissa vakio riejuissa on kun pitäis myyntiin saada

    • Anonyymi

      Minkä kokonen suutin rieju mrt jumpperoinnin tai porauksen jälkeen

    • Anonyymi

      Mulla on 2017 vuosimallin mrt niin onko siinä rajotin?

    • Anonyymi

      Riejuun saa ainaki nykyää (myöhässä) Big onen putkiston ja kurit lähtee niin helposti pois että morjens. Mutta on siis tosi hyvä putki vaikka onkin ylävääntöinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe