2002 golf maali lähtee palasina tuuleen ja touran 2004 takaluukku kukkii rekisterikilven päältä.
Onko ihan normi hommaa ja kulumista VW autoissa?
VW touran ja golf
13
510
Vastaukset
Golffista en tiedä. Vaikuttais vähän et joskus maalattu uudelleen. Touranissa ihan tyyppi ominaisuus. Tossa just ihmeteltiin -08 Tourania. Sitä pientä kuplaa oli vähän jokapuolella. VWn mukaan johtuu huonosta hoidosta !?
Se on kyllä käsittämätöntä nykyään. Jotkun automallit suoraan sanoen mätänee käsiin. Eikä siihen vaikuta onko se halpa kansan tuote vai ylistetty premium. Ei se kuitenkaan taas koske jonkin merkin kaikkia malleja. Mikä osuus sillä sitten on missä auto on tehty. Onko tuotanto linjoissa eroja. Paha sanoa mut antaa kyllä ajattelemisen aihetta.- osssss
Mikähän se VW huono hoito on?
Älä multa kysy. Se vaan on maahantuojan mielipide ja tuomio. Varmaankin tarkoittava pesua ja vahausta.
- ei ne ruostu
No eipä tuossa vielä mitään. SIinä kohtaa koria on valmistusvirhe, jossa maali ei viihdy sinkityn pellin päällä. Mistään koko auton mätänemisestä on turha puhua, jos on yhdessä kohtassa löytyy kosmeettista vikaa.
- duaran duran
06 duran ja alle sadan tuhannen luukku mätä siintä kilven ylä puolelta.Sitä ei 4 x merkkihuolto huomannu viiden vuoden aikana.Itse huomasin luukun muualta kukkimisesta et ei kaikki ok,alaosas sauma mistä alkoi kans kukkiminen.Toki takuuseen meni,kun selvästi sisältä puski ulos.Yks kupla etupilarsis,etulokarista peukalon pään verran kans pudonnu maalia,ovis oli kuplia mutta evuovien jääpaakku vääns oven pellin ja takuuseen oos ovi ja parempi vesien ohjaus ettei uusiudu.lokari kulutus vyöhykkeel eikä tietty takuuseen,eli fiksari hoiti auton vahauksen yhteydes.
- osssss
Asialinja.
- 3+1
Ihan normaalia kun on jossain vaiheessa tehty korjausmaalauksia ja pohjat jäänyt tekemättä kiireessä.
- duaran duran
no tuossa meidän yllä olevas touran listas on yks asia varma,autoa ei ole kolaroitu/korjaus maalattu.Uuutena ostettu.Ja arvaa mittasko merkkiliike maalin paksuus mittaril takaluukun??Tietty ne sen tekee ettei muitten mokia niil maksateta
- osssss
duaran duran kirjoitti:
no tuossa meidän yllä olevas touran listas on yks asia varma,autoa ei ole kolaroitu/korjaus maalattu.Uuutena ostettu.Ja arvaa mittasko merkkiliike maalin paksuus mittaril takaluukun??Tietty ne sen tekee ettei muitten mokia niil maksateta
Täytyy olla tarkkana kun VW konsernin auton ostaa että kalliit maalaukset suoritetaan ennen kauppaa.Viisainta on aina teetättää autotohtorin tarkastus ja sopia sitten hinta uudestaan...
- Ei vaan kestä
No juu, mitähän tässä on sitten tapahtunut? http://www.facebook.com/media/set/?set=a.346665655344261.91136.100000024889434&type=3
Konepelti ja ovi näyttää jo aika pahalta ja melkein uus auto kuitenkin vielä (45000 km ajettu).
Ei se sinkkikään autuaaksi tee, edes Volkkarissa.- Ei vaan kestä
Uusiksi tuo linkki:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.346665655344261.91136.100000024889434&type=3&l=4d18ca8023 - osssss
Ei vaan kestä kirjoitti:
Uusiksi tuo linkki:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.346665655344261.91136.100000024889434&type=3&l=4d18ca8023Siirrä kuvat vw yleistä myös.
- osssss
Asialinja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848