Terveisiä osastolta T3

tuntematon-potilas

Ote Nicotinellin päiväkirjasta

Liekö tänään tuo helle hieman sekoitti päätäni pelattuani itseni vastaan lentopalloa tuossa nurmikolla,johon oikein verkko on laitettuna. Ikävä puoli vain etten tiedä olenko itseäni vastaan voitolla vaiko häviöllä, mutta ei tällä erää siitä pelistä sen enempää.

Kuulin tuossa uutisissa eilen illalla että uusimman tutkimuksen mukaan suomesta ovat todelliset herrasmiehet kuulemma kuolemassa sukupuuttoon ja jäinkin sitä miettimään että mikä se semmoinen sukupuutto oikein on,silä omasta mielestäni nykyään lapset sutaistaan hirmuisen hätäisesti, täräyttäen vain rojut torveen ja sitten kiskotaan jo kaamealla kiirulla kalsareita jalkaan, sillä onhan telkusta alkamassa suomi-venäjä jalkapallo ottelu. Olen joskus jostain lukenut että poika vauvat syntyy kun niitä tehdään hitaasti ja varmasti naatiskellen,mieluiten monelta eri kantilta täräyttäen ja varmuuden kahteen kertaan joka kantilta parhaimman lopputuloksen saavuttamiseksi. Muistaakseni samassa artikkelissa mainittiin myös että eityisen tarkka ja huolellinen esilämmittely on tärkeä herrasmies vauvovojen aikaan saamiseksi.

Tuo naapurin Hiltakaan ei ole enää minulle ainakaan kovin pahasti vihainen ja tänään kulkiessani hänen tupansa ohi, näin kuinka Hiltalla oli sylissään kaksi ihan täpötäyttä ostoskassia ja samalla yritti kaivaa avainta taskustaan. Olin juuri pohtinut mielessäni tuota herrasmies ongelmaa ja hiukan huolestunut maamme tulevaisuudesta herrsmiesten suhteen joten äkkäsinkin että tuossa on oika tilaisuuteni aloittaa suomessa herramieskannan elvyttäminen ja ja ryntäsinkin auttamaan Hiltaa.

Ensin tietysti kävelin arvokaasti Hiltan eteen ja kohteliaasti kumartaen pokkasin kantapäitä yhteen kopsauttaen ja kysyen että voisinko jotenkin olla neidille avuksi.Hieman epäillen Hilta kuitenkin myöntyi ja syysi voisinko ostoskassit ottaa. Hieman ääntäni madaltaen sanoin että neitihän tietää että herrasmihenä teen mitä vain ja innoissani tästä kompastuin rämähtäen Hiltan päälle ostosten lennessä sinne tänne pihamaalle. Vieläkin hilta hillitsi itsensä ja kysyi naama hieman punottaen että sattuiko ja sanoin ettei tokikaan,kiitos neidin mainioiden turvatyynyjen jotka roikkuvat tuossa navan korkeudella. Hieman taisin samalla moittia että jotki kovat kymyt niiden päissä törröttivät ja satuttivat hieman poskea. Herrasmihenä tietenkin autoin Hiltan pystyyn ja ostoksiani keräten ajattelin ettei herrasmihetkään aina voi voittaa joten avasinkin hiltalle oven kantaen ostokset sisään.

Sisään astuessani näin kyllä kuinka Hiltan naama oli jo sinisen musta ja päättelin että sen täytyy nyt johtua kiukusta. Hilta raukalla alkoi vielä kovasti hikkakin vaivaamaan ja kohta hiltan puhe oli pelkkää hikkaa ja huolestuneena kysyin että pitäisiköhän hiltan mennä suolihuuhteluun ja sigmoidoskopiaan kun nuo ilmavaivat alkavat jo vaivamaan suunkin kautta. herrasmiehenä sanoin siihenkin tietäväni äärimmäisen hyvän keinon ja että Hiltan täytyisi juoda lasillinen vettä ja hupsista hikka olisi tiessään.Hilta joikikin lasillisen ja nikotuksen välistä saikin sanottua ettei auttanut mutta sanoin että toinen lasillinen auttaisi jo kavasti. Noin neljä litra juotuaan Hilta raukka nikottelikin edelleen ja ajattelin että hiltal raukkaa täytyy nyt jotenkin auttaa ja keksinkin oikein hyvän ja varman keinon.

Muistin että kautta aikain oli sanottu pelästyttämisen auttavan hikkaan joten nyt kun herrasmiheksi olin ryhtynyt päätinkin tehtävän loppuun saakka viedä ja pyysinkin Hiltaa asettamaan sormet oven saranapuolelle rakoseen, Hiukan Hilta asiaa ihmettli mutta laittoi kuitenkin ja lämäisin oven kiinni huttaen rumalla äänellä VARO HILTA, JÄÄKAAPPI. Hi hi jos keino olisi ollut yhtä tehokas mitä Hiltan rääkäisy, olisin varmasti jo ansainnut nobel palkinnon, mutta entistä kovemmin nikotellen Hilta nappasi hiilihangon kouriinsa ja ennenkuin ymmärsin herrasmiehen epäonnistuneen ja kerkesin karkuun oli Hilta kerinnyt täräyttään minua hangolla takaraivoon.

Oi voi, on noita naisia sitte vaikea miellyttää, hiukan tuota takaraivoa kivistää nyt kun hauduttelen sitä täällä ulkohuussin alla sikiöasentoon käpertyneenä,itsesääliäni ruokkien sanomalehteen kiedotulla kakkapökäleellä, vanhan kansan mukaan se kun oparas apu vaivaan kuin vaivaan. Hi hii tuosta tulikin mieleeni että taidakin herrasmiehen sijaan ruveta perehtymään kansanperinteisiin tuossa sairauksien hoidossa. Kerronkin teille kuinks edistyn, nyt pitää ruveta perehtymään asiaan. Kirjuutellaan taas hyvä palstan väki.

terveisin:kansanparantaja Nicotinell osastolta T3

0

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Yritin nainen

        Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
        Ikävä
        99
        1991
      2. Miksi et voi

        Soittaa tai laittaa viestiä
        Ikävä
        120
        1578
      3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

        https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
        Maailman menoa
        117
        1100
      4. Iso ikävä sinua nainen

        Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
        Ikävä
        32
        1029
      5. Mistä tykkäät

        Erityisesti kaivattusi olemuksessa
        Ikävä
        47
        939
      6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

        Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
        Kotimaiset julkkisjuorut
        162
        849
      7. Tunnustan nyt

        Tykkään katsella sua😍
        Ikävä
        36
        784
      8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

        Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
        Ikävä
        30
        751
      9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

        ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
        Ikävä
        51
        731
      10. Hyvää yötä

        Naiselle, joka ikävöi. 🩷
        Ikävä
        25
        653
      Aihe