Toisenlainen loppu (HP)

kirjailijanuori

Elikkäs teki mieli kirjoittaa oma loppuni Harry Potteriin, joka sijoittuisi suunnilleen Kuoleman varjelusten jälkeisiin päiviin, vuosiin ja ehkä jopa vuosikymmeniin. Olen aika aloittelija tässä jutussa, en tiedä onko muilla jotain suunnitelmia yms. mutta minä kirjoitan tätä omasta päästäni samalla kun suollan tekstiä näppäimistölle. Alussa on vähän pikakelausta, jossain vaiheessa muuttuu yksityiskohtaisemmaksi.

Jos löydätte tekstistä jotain hölmäyksiä, pahoittelen! Koko juttu on enemmän hahmojen rakkauselämän ruotimista, mutta ketä ei kiinnosta voi jättää lukematta.

***
Kun uutiset Voldemortin kuolemasta levisivät laajemmalle, velhot ja noidat ympäri maata tulivat esiin piiloistaan. Ensi töikseen Hermione meni vanhempiensa kotiin Australiassa ja palautti heidän muistinsa ennalleen. (Oli pakko, tämä jäi häiritsemään kirjassa)

Billin ja Fleurin kesken jääneet häät uusittiin heti ensimmäisenä kesänä.

Ron istui kotitalonsa portailla, vilkuillen jyviä nokkivia kanoja ja miettien kuluneita viikkoja. Ne olivat olleet hänen elämänsä onnellisimmat, kun hän oli voinut viimein tunnustaa rakkautensa Hermionelle avoimesti.
Hermione istui hänen viereensä vakava ilme kasvoillaan. Hän alkoi nyppimään voikukanlehteä ja avasi muutamaan otteeseen suunsa, mutta sulki sen taas, kykenemättä puhumaan.
"Kuule Ron, me ei voida olla enää yhdessä." Hermione puuskahti lopulta. Kaikki väri katosi Ronin kasvoilta tämän tuijottaessa Hermionen kasvoja, kuin etsien jotain, joka todistaisi tämän vain vitsailevan. Mutta tämän kasvot olivat vakavat, ja silmät täynnä pahoittelevia kyyneleitä.
"Mutta... Minä luulin... Että me oltiin onnellisia yhdessä, tai siis... Etkö sinä rakastakaan minua?" sopersi Ron. "Miksi olet muuttanut mielesi?"
Hermione veti heliotroopinvärisen juhlakaapunsa sisältä valkean pergamenttilappusen. Lähemmin tarkasteltuna se näytti kirjeelle.
"Se... Se tuli viime viikolla. Viktorilta. Viktor Krumilta." Hermione sanoi silmissään säälivä katse, mutta silti jotenkin säteillen.
Ron ei saanut sanaakaan suustaan, nousi vain ylös ja katosi ihmisvilinään, pois Hermionen luota. Hermione ei ollutkaan rakastanut häntä.
Hermionen tunteet olivat sekoitus sääliä, onnea ja tavallaan pettymystä Ronin reaktioon. Ron oli hänen paras ystävänsä. Hän ei halunnut menettää tätä. Mutta ei myöskään Viktoria. Sillä tämä tulisi myös näihin juhliin, ja Hermione oli tyytyväinen että oli saanut hoidettua asian ennen Vikin tuloa.
Ginny ei halunnut katsoa Harryyn, Tämä oli jättänyt hänet ja halusi hänet nyt takaisin, kun muut asiat oli hoidettu alta pois.
"Olen varma, että löydän kyllä jonkun muun joka ei heitä minua pois kun tiskirättiä kun käyttöaika on kulunut umpeen!" hän tiuskaisi Harrylle, joka näytti sille kuin joku olisi potkaissut häntä naamaan.
"No... Se.. on sinun asiasi sitten." Harry sanoi pidätellen vaivoin tunteensa aisoissa. Vai niin! Ei hänkään aikonut jäädä itkemään paikoilleen! Niinpä Harry juoksuaskeleita vastustaen kiirehti samaan väkijoukkoon, jonne Ron oli vähän aikaisemmin kadonnut.
Ginny mietti raivoissaan tapoja, joilla voisi saada Harryn ymmärtämään että hänelläkin oli tunteita eikä hän todellakaan pitänyt siitä, kun häntä pidettiin kun oli sopiva aika.

Jatkuu, tarkoitus ei ole olla mikään maailmanluokan novelli, lähinnä vaihtoehtoisen lopun toivossa kirjoittelen. Seuraavaan osaan liittyy Draco Malfoy ;) Se ja Ginny olisi söpö pari... Kokeillaanko?

0

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

        Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
        Maailman menoa
        179
        1518
      2. Mietin sinua nainen

        Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
        Ikävä
        55
        1042
      3. Kyllä suoraan

        Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
        Ikävä
        40
        782
      4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

        Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
        Lapua
        63
        771
      5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

        Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
        Ikävä
        51
        707
      6. Voisitko nainen kertoa mulle

        Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
        Suhteet
        111
        700
      7. Ne alkaa aina yhdeltä

        jos mies et ole sattunut huomaamaan!
        Ikävä
        81
        679
      8. Haluan sinua mies

        Saat minut kuumaksi.
        Ikävä
        37
        676
      9. Voitaisiinko harjoitella rakas

        Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
        Ikävä
        71
        634
      10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

        Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
        Hindulaisuus
        304
        609
      Aihe