Toisenlainen loppu (HP)

kirjailijanuori

Elikkäs teki mieli kirjoittaa oma loppuni Harry Potteriin, joka sijoittuisi suunnilleen Kuoleman varjelusten jälkeisiin päiviin, vuosiin ja ehkä jopa vuosikymmeniin. Olen aika aloittelija tässä jutussa, en tiedä onko muilla jotain suunnitelmia yms. mutta minä kirjoitan tätä omasta päästäni samalla kun suollan tekstiä näppäimistölle. Alussa on vähän pikakelausta, jossain vaiheessa muuttuu yksityiskohtaisemmaksi.

Jos löydätte tekstistä jotain hölmäyksiä, pahoittelen! Koko juttu on enemmän hahmojen rakkauselämän ruotimista, mutta ketä ei kiinnosta voi jättää lukematta.

***
Kun uutiset Voldemortin kuolemasta levisivät laajemmalle, velhot ja noidat ympäri maata tulivat esiin piiloistaan. Ensi töikseen Hermione meni vanhempiensa kotiin Australiassa ja palautti heidän muistinsa ennalleen. (Oli pakko, tämä jäi häiritsemään kirjassa)

Billin ja Fleurin kesken jääneet häät uusittiin heti ensimmäisenä kesänä.

Ron istui kotitalonsa portailla, vilkuillen jyviä nokkivia kanoja ja miettien kuluneita viikkoja. Ne olivat olleet hänen elämänsä onnellisimmat, kun hän oli voinut viimein tunnustaa rakkautensa Hermionelle avoimesti.
Hermione istui hänen viereensä vakava ilme kasvoillaan. Hän alkoi nyppimään voikukanlehteä ja avasi muutamaan otteeseen suunsa, mutta sulki sen taas, kykenemättä puhumaan.
"Kuule Ron, me ei voida olla enää yhdessä." Hermione puuskahti lopulta. Kaikki väri katosi Ronin kasvoilta tämän tuijottaessa Hermionen kasvoja, kuin etsien jotain, joka todistaisi tämän vain vitsailevan. Mutta tämän kasvot olivat vakavat, ja silmät täynnä pahoittelevia kyyneleitä.
"Mutta... Minä luulin... Että me oltiin onnellisia yhdessä, tai siis... Etkö sinä rakastakaan minua?" sopersi Ron. "Miksi olet muuttanut mielesi?"
Hermione veti heliotroopinvärisen juhlakaapunsa sisältä valkean pergamenttilappusen. Lähemmin tarkasteltuna se näytti kirjeelle.