Olin penkomassa vanhaa roinaa varastossa niin löysin täydellisen sarjan beatles -keräilykortteja jostain 60-luvun alkupuolelta. Ne on siis jonkun Jenkki-purkkapaketin mukana tulleita ja niitä on yhteensä 60 kpl. Muutama oli taittunut matkan varrella mutta suurin osa ihan priimakuntoisia. Mahtaakohan nuo olla kovinkin yleisiä vaiko ihan rahan arvoista tavaraa? Joku varmaan tuollaisiakin kerää.
Beatles -keräilykortit
9
27393
Vastaukset
- cevy
on hyvä paikka kaupitella noita.
Tuossa linkki yhteen sulkeutuneeseen kohteeseen:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=8894670- Oskari
Katoinkin noita jo aiemmin tänään mutta kukaan ei ollut kaupannut koko sarjaa kerralla niin en tiiä paljon noista vois pyytää.
- cevy
Oskari kirjoitti:
Katoinkin noita jo aiemmin tänään mutta kukaan ei ollut kaupannut koko sarjaa kerralla niin en tiiä paljon noista vois pyytää.
kaupata koko sarjaa kerralla, vaan 5-10 kpl:een erissä.
- yks
cevy kirjoitti:
kaupata koko sarjaa kerralla, vaan 5-10 kpl:een erissä.
tavalliselle tallaajalle kyllä tulee mieleen
että juuri koko sarjana sais enemmän hintaa.
Eikö tosiaan näin ole?!?!?!?!?! - jennaq
Oskari kirjoitti:
sarja kannattaa myydä kokonaisena. se on silloin todella arvokas. kannttaa kysyä vielä asiantuntijalta. mutta itse olen maksanut yksittäisestä kortista arvokkaimmillaan 5 euroa kpl. 100 euroa voisin maksaa koko kokoelmasta. tosin siihen minulla ei nyt olisi rahaa :))) olen siis tyytynyt ostelmaan yksittäisiä kortteja.
- taustatampio
jennaq kirjoitti:
sarja kannattaa myydä kokonaisena. se on silloin todella arvokas. kannttaa kysyä vielä asiantuntijalta. mutta itse olen maksanut yksittäisestä kortista arvokkaimmillaan 5 euroa kpl. 100 euroa voisin maksaa koko kokoelmasta. tosin siihen minulla ei nyt olisi rahaa :))) olen siis tyytynyt ostelmaan yksittäisiä kortteja.
Meinaan että voisitko maksaa luonnossa?
- jaska_97
jennaq kirjoitti:
Tarviitko pokemon kottia nimeltä Blastoise vanhana ja jos tarviit nin paljo tarjoot.
- Ei keräilijä
Katsoin juuri huuto netistä, koska minulla on samanlainen sarja itselläni.
45e oli suurin summa mitä maksettiin. En itse ainakaan myy sillä hinnalla.
Jotkut yrittivät myydä jopa yksittäisiä kuvia ja niistä oltiin valmiita maksamaan pari euroa.
Ilmeisesti näitä koko sarjojakin liikkuu jonkun verran. - Beatles
Itse sain keräilijältä 130 € , täydestä sarjasta Hellas Jenkki Beatles ,60 kuvaa vuodelta 1964.Pidän hintaa ihan kohtuullisena.Eihän siinä tuke kuva hinnaksi kuin pari euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067