Olin penkomassa vanhaa roinaa varastossa niin löysin täydellisen sarjan beatles -keräilykortteja jostain 60-luvun alkupuolelta. Ne on siis jonkun Jenkki-purkkapaketin mukana tulleita ja niitä on yhteensä 60 kpl. Muutama oli taittunut matkan varrella mutta suurin osa ihan priimakuntoisia. Mahtaakohan nuo olla kovinkin yleisiä vaiko ihan rahan arvoista tavaraa? Joku varmaan tuollaisiakin kerää.
Beatles -keräilykortit
9
27520
Vastaukset
- cevy
on hyvä paikka kaupitella noita.
Tuossa linkki yhteen sulkeutuneeseen kohteeseen:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=8894670- Oskari
Katoinkin noita jo aiemmin tänään mutta kukaan ei ollut kaupannut koko sarjaa kerralla niin en tiiä paljon noista vois pyytää.
- cevy
Oskari kirjoitti:
Katoinkin noita jo aiemmin tänään mutta kukaan ei ollut kaupannut koko sarjaa kerralla niin en tiiä paljon noista vois pyytää.
kaupata koko sarjaa kerralla, vaan 5-10 kpl:een erissä.
- yks
cevy kirjoitti:
kaupata koko sarjaa kerralla, vaan 5-10 kpl:een erissä.
tavalliselle tallaajalle kyllä tulee mieleen
että juuri koko sarjana sais enemmän hintaa.
Eikö tosiaan näin ole?!?!?!?!?! - jennaq
Oskari kirjoitti:
sarja kannattaa myydä kokonaisena. se on silloin todella arvokas. kannttaa kysyä vielä asiantuntijalta. mutta itse olen maksanut yksittäisestä kortista arvokkaimmillaan 5 euroa kpl. 100 euroa voisin maksaa koko kokoelmasta. tosin siihen minulla ei nyt olisi rahaa :))) olen siis tyytynyt ostelmaan yksittäisiä kortteja.
- taustatampio
jennaq kirjoitti:
sarja kannattaa myydä kokonaisena. se on silloin todella arvokas. kannttaa kysyä vielä asiantuntijalta. mutta itse olen maksanut yksittäisestä kortista arvokkaimmillaan 5 euroa kpl. 100 euroa voisin maksaa koko kokoelmasta. tosin siihen minulla ei nyt olisi rahaa :))) olen siis tyytynyt ostelmaan yksittäisiä kortteja.
Meinaan että voisitko maksaa luonnossa?
- jaska_97
jennaq kirjoitti:
Tarviitko pokemon kottia nimeltä Blastoise vanhana ja jos tarviit nin paljo tarjoot.
- Ei keräilijä
Katsoin juuri huuto netistä, koska minulla on samanlainen sarja itselläni.
45e oli suurin summa mitä maksettiin. En itse ainakaan myy sillä hinnalla.
Jotkut yrittivät myydä jopa yksittäisiä kuvia ja niistä oltiin valmiita maksamaan pari euroa.
Ilmeisesti näitä koko sarjojakin liikkuu jonkun verran. - Beatles
Itse sain keräilijältä 130 € , täydestä sarjasta Hellas Jenkki Beatles ,60 kuvaa vuodelta 1964.Pidän hintaa ihan kohtuullisena.Eihän siinä tuke kuva hinnaksi kuin pari euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223342
Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me
On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle1041594- 1031291
- 61939
Jos sattumalta
kohdataan ja näet että minäkin näen sut niin a. lähdetkö pois b. sanot hei tai muuta c. katsot hiljaa ja odotat mitä71921Manipuloitu Raamattu
Manipuloitu Raamattu https://www.youtube.com/watch?v=XOZ4C8qWWrQ Tässä leikkaamattomassa videossa Mauro Biglino käsitte271896Kertokaapa miehet
Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l125829- 67822
Lähtee järki sun kanssa mies
Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.56818Martina instassa kehuu omia nuorekkaita kasvojaan..
Kyllä on sitten nuorekas,not! Täynnä täytaineita tämä nainen ja näyttää joka päivä enemmän samalta kun joku naisista B148784