mitäs mieltä te muut VIP palvelun käyttäjät olette näistä uusista VIP ominaisuuksista eli building,agent ja live palvelut. minusta elisa on kehittänyt loistavia lisäpalveluita perinteisen base station palvelun lisäksi.
uudet VIP ominaisuudet
4
114
Vastaukset
- aivan mahtavaa
yllätyin täysin kun avasin VIP sivun niistä kaikista uudistuksista mitä siellä oli ja itse pidin eniten agent palvelusta jonka avulla pystyn paikantamaan oman tukiaseman eli sen josta tämän hetkinen yhteys tulee.
- parasta A luokkaa
VIP sivustolla on nyt neljä palvelua:
base station=näet kaikki elisan tukiasemat ja pystyt seuraamaan värien perusteella että mikä status niillä on.
building=rakenteilla olevien tukiasemien edistystä voi seurata sekä tietoa uusista tukiasemista lukea.
agent=pystyt paikantamaan käyttämäsi tukiaseman.
live=saat tietää haluamasi tukiaseman raportin eli kaikki tiedot esim mastoa koskevat tulevat huollot,ongelmat,ym.. - niin,,
ja samalla palvelun kapasiteettiä on pudotettu näköjään niin paljon ettei sisälle pääse kun herjaa että "sivustolle on rajattu käyttäjä määrä. yritä myöhemmin uudelleen"
- öhöhöh..
Verkkoon pitääkin tulla potkua ja vakautta, kun kerran rahaa on nyhdetty ja rutosti:
http://www.arvopaperi.fi/uutisarkisto/elisalta mahtitulos/a708344?s=r&wtm=_-21102011&
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk883678Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921949Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871773- 1441632
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478- 1621473
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287