Saatuani Nintendo- konsolin ostan Pokémon Black tai Whiten. Kumpi oikeastaan kannattaa ostaa..? Whitessa on kuulemma paremmat poket ja vanhojakin esiintyy, mutta Blackissa on kuulemma paremmat alueet tms...
Kumpi siis kandee ostaa? :0
Pokémon Black vai White?
6
291
Vastaukset
- holmömö
itelläni on white, riippuu haluatko white forestin vaiko black cityn.
Kumpi legendaarinen kiinnostaa enemmän?
molemmissa peleissä on vanhoja pokemon, mutta whitestä löytyy enemmän white forestin ansiosta.
Kohta kai tulisi whiten ja blackin uudistunut versio gray/grey.
siinä on varmaan kaikki parhaat asiat :)
Jos olet kipeästi peliä vailla, ja vielä pokemon peliä, niin ehkä soulsilver/hertgold.
jos kohta tulee se gray/grey niin se on varmaan parempi. itse huimmana ostin whiten ja liian myöhässä, en saanut victiniä ( oli event ). joten varmaan gray/greyhyn tulee uusi event tai victini, sitä odotellessa :) Soulsilver/heartgold on hyvä valinta, suhteellisen haastava, johto ja kanto, 2 aluetta ja 16 salia :)- Nintendotar
Kiitti kommasta! Legendaarisista tuo blackin legendaarinen kiinnostaa c: Onko siis Gray/Grey ihan oma pelinsä? Selvä, uutta peliä odotellessa! :D Voisin kyllä ostaa tuon Heartgoldin tai SoulSilverin :3
Kiitos vielä! :D - Anonymousse
Nintendotar kirjoitti:
Kiitti kommasta! Legendaarisista tuo blackin legendaarinen kiinnostaa c: Onko siis Gray/Grey ihan oma pelinsä? Selvä, uutta peliä odotellessa! :D Voisin kyllä ostaa tuon Heartgoldin tai SoulSilverin :3
Kiitos vielä! :DPääsarjan Pokemon-pelejä julkaistaan aina kaksi kerrallaan. Kahden version (Black ja White) välillä on vähän eroja, eli periaatteessa ne ovat sama peli. Noin kahden vuoden päästä pääversioista tulee ulos ns. kolmas versio (tässä tapauksessa Grey), joka muistuttaa paljon kahta ensimmäistä, mutta siinä on joitakin uusia ominaisuuksia, joita satunnaispelaaja tuskin edes huomaa. Kolmannen version tarkoituksena onkin saada Pokemon-fanit ostamaan sama peli kahdesti.
Pokemon Greytä ei ole vielä virallisesti julkistettu. Itse arvioisin sen ilmestyvän Japanissa ensi syksynä ja lännessä keväällä 2013. Ellet halua odottaa siihen asti, hanki Black tai White. Ihan sama kumpi.
- Nintendotar
OK! Kiitti :3 Kannattaa kyllä odottaa tuohon Greyhin asti, vaikka ei kyllä jaksaisi D: Katsotaan nyt... ^^
- Ei greytä
Greytä ei tule. Tulee pokemon B/W 2. Tänä syksynä ilmestyy. Ne on ihan eri pelit mitä B/W.
- NtdoFreak97
Siitä päälegustahan se riippuu, haluutko zekromi vai reshiramin? Minulla on black ja ihan tyytyväinen olen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418