Pokémon Black vai White?

Nintendotar

Saatuani Nintendo- konsolin ostan Pokémon Black tai Whiten. Kumpi oikeastaan kannattaa ostaa..? Whitessa on kuulemma paremmat poket ja vanhojakin esiintyy, mutta Blackissa on kuulemma paremmat alueet tms...

Kumpi siis kandee ostaa? :0

6

417

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • holmömö

itelläni on white, riippuu haluatko white forestin vaiko black cityn.
      Kumpi legendaarinen kiinnostaa enemmän?
      molemmissa peleissä on vanhoja pokemon, mutta whitestä löytyy enemmän white forestin ansiosta.
      Kohta kai tulisi whiten ja blackin uudistunut versio gray/grey.
      siinä on varmaan kaikki parhaat asiat :)
      Jos olet kipeästi peliä vailla, ja vielä pokemon peliä, niin ehkä soulsilver/hertgold.
      jos kohta tulee se gray/grey niin se on varmaan parempi. itse huimmana ostin whiten ja liian myöhässä, en saanut victiniä ( oli event ). joten varmaan gray/greyhyn tulee uusi event tai victini, sitä odotellessa :) Soulsilver/heartgold on hyvä valinta, suhteellisen haastava, johto ja kanto, 2 aluetta ja 16 salia :)

• Nintendotar

Kiitti kommasta! Legendaarisista tuo blackin legendaarinen kiinnostaa c: Onko siis Gray/Grey ihan oma pelinsä? Selvä, uutta peliä odotellessa! :D Voisin kyllä ostaa tuon Heartgoldin tai SoulSilverin :3

Kiitos vielä! :D

• Anonymousse
        Nintendotar kirjoitti:

Kiitti kommasta! Legendaarisista tuo blackin legendaarinen kiinnostaa c: Onko siis Gray/Grey ihan oma pelinsä? Selvä, uutta peliä odotellessa! :D Voisin kyllä ostaa tuon Heartgoldin tai SoulSilverin :3

Kiitos vielä! :D

Pääsarjan Pokemon-pelejä julkaistaan aina kaksi kerrallaan. Kahden version (Black ja White) välillä on vähän eroja, eli periaatteessa ne ovat sama peli. Noin kahden vuoden päästä pääversioista tulee ulos ns. kolmas versio (tässä tapauksessa Grey), joka muistuttaa paljon kahta ensimmäistä, mutta siinä on joitakin uusia ominaisuuksia, joita satunnaispelaaja tuskin edes huomaa. Kolmannen version tarkoituksena onkin saada Pokemon-fanit ostamaan sama peli kahdesti.

Pokemon Greytä ei ole vielä virallisesti julkistettu. Itse arvioisin sen ilmestyvän Japanissa ensi syksynä ja lännessä keväällä 2013. Ellet halua odottaa siihen asti, hanki Black tai White. Ihan sama kumpi.

• Nintendotar

OK! Kiitti :3 Kannattaa kyllä odottaa tuohon Greyhin asti, vaikka ei kyllä jaksaisi D: Katsotaan nyt... ^^

• Ei greytä

Greytä ei tule. Tulee pokemon B/W 2. Tänä syksynä ilmestyy. Ne on ihan eri pelit mitä B/W.

• NtdoFreak97

Siitä päälegustahan se riippuu, haluutko zekromi vai reshiramin? Minulla on black ja ihan tyytyväinen olen. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe