Pokémon Black vai White?

Nintendotar

Saatuani Nintendo- konsolin ostan Pokémon Black tai Whiten. Kumpi oikeastaan kannattaa ostaa..? Whitessa on kuulemma paremmat poket ja vanhojakin esiintyy, mutta Blackissa on kuulemma paremmat alueet tms...

Kumpi siis kandee ostaa? :0

6

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • holmömö

      itelläni on white, riippuu haluatko white forestin vaiko black cityn.
      Kumpi legendaarinen kiinnostaa enemmän?
      molemmissa peleissä on vanhoja pokemon, mutta whitestä löytyy enemmän white forestin ansiosta.
      Kohta kai tulisi whiten ja blackin uudistunut versio gray/grey.
      siinä on varmaan kaikki parhaat asiat :)
      Jos olet kipeästi peliä vailla, ja vielä pokemon peliä, niin ehkä soulsilver/hertgold.
      jos kohta tulee se gray/grey niin se on varmaan parempi. itse huimmana ostin whiten ja liian myöhässä, en saanut victiniä ( oli event ). joten varmaan gray/greyhyn tulee uusi event tai victini, sitä odotellessa :) Soulsilver/heartgold on hyvä valinta, suhteellisen haastava, johto ja kanto, 2 aluetta ja 16 salia :)

      • Nintendotar

        Kiitti kommasta! Legendaarisista tuo blackin legendaarinen kiinnostaa c: Onko siis Gray/Grey ihan oma pelinsä? Selvä, uutta peliä odotellessa! :D Voisin kyllä ostaa tuon Heartgoldin tai SoulSilverin :3

        Kiitos vielä! :D


      • Anonymousse
        Nintendotar kirjoitti:

        Kiitti kommasta! Legendaarisista tuo blackin legendaarinen kiinnostaa c: Onko siis Gray/Grey ihan oma pelinsä? Selvä, uutta peliä odotellessa! :D Voisin kyllä ostaa tuon Heartgoldin tai SoulSilverin :3

        Kiitos vielä! :D

        Pääsarjan Pokemon-pelejä julkaistaan aina kaksi kerrallaan. Kahden version (Black ja White) välillä on vähän eroja, eli periaatteessa ne ovat sama peli. Noin kahden vuoden päästä pääversioista tulee ulos ns. kolmas versio (tässä tapauksessa Grey), joka muistuttaa paljon kahta ensimmäistä, mutta siinä on joitakin uusia ominaisuuksia, joita satunnaispelaaja tuskin edes huomaa. Kolmannen version tarkoituksena onkin saada Pokemon-fanit ostamaan sama peli kahdesti.

        Pokemon Greytä ei ole vielä virallisesti julkistettu. Itse arvioisin sen ilmestyvän Japanissa ensi syksynä ja lännessä keväällä 2013. Ellet halua odottaa siihen asti, hanki Black tai White. Ihan sama kumpi.


    • Nintendotar

      OK! Kiitti :3 Kannattaa kyllä odottaa tuohon Greyhin asti, vaikka ei kyllä jaksaisi D: Katsotaan nyt... ^^

      • Ei greytä

        Greytä ei tule. Tulee pokemon B/W 2. Tänä syksynä ilmestyy. Ne on ihan eri pelit mitä B/W.


    • NtdoFreak97

      Siitä päälegustahan se riippuu, haluutko zekromi vai reshiramin? Minulla on black ja ihan tyytyväinen olen. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1240
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1225
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1150
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1091
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1045
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      1007
    Aihe