Hei! Etsimme nimeä esikoisellemme. Sukunimemme on 7-kirjaiminen ja ruotsalainen. Listaan tähän nimiehdotuksia joita voi äänestää ja yhdistellä, ja ne helpottavat nimiä ehdotellessa.
Lina
Fanny
Lilian
Ida
Rosa
Sofia
Amanda
Siitä vaan vastailemaan!
Vaaville nimiä!
6
123
Vastaukset
- bergqvist2
Fanny Lina Sofia
Ida Rosa Lilian
Amanda Fanny Sofia
Sofia Rosa Lilian
Jos ette ole kuitenkaan ruotsinkielisiä, ei kannata antaa esim. Linaa, vaan Liina, ettei tule sellaista kuvaa, että lapsi puhuu ruotsia äidinkielenään.
Sukunimeni on myös ruotsinkielinen ja minua luullaan etunimeni takia ruotsinkieliseksi ja aletaan heti puhua ruotsia, kiusallista, kun en sitä osaa. - mun list...
Sofia ja Amanda ovat mun suosikkeja.
- NimiTäti
Ida Sofia.
Lina Amanda. - suomineitooo
Lina Rosa Lilian
- Pikkuprinsessan äiti
Kiitos ehdotuksista! Nämä olivat parhaat:
Ida Rosa Lilian
Amanda Fanny Sofia
Lina Rosa Lilian
Ja en tarkoittanut, että vain ensimmäisessä viestissä olleiya nimiä saisi käyttää, haluaisin lisää ehdotuksia.
Mieheni on suomenruotsalainen, joten lapsikin tulee puhumaan ihan pienestä saakka sekä ruotsia että suomea. - asasdadafafafgqafh
Nimiä tytöllenne:
Moa
My
Mina
Emilia
Erica
Ella
Greta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381