miten Matti esiintyi edukseen kakkosen torstain haastattelussa. Juttu luisti sujuvasti, eikä katse harhaillut ja sanat takellelleet kuten silloin ennen.
Upeaa oli myös se miten kauniisti Matti kiitti morsiantaan uudesta suunnastaan. Toivomme onnea jatkossakin ja sitä oikeaa elämää rakkaan rinnalla. Muutoksia tapahtuu ja elämän polkua voi korjata kuten varmasti jokainen on joskus todennut.
Nyt vain positiivista kannustusta kotkallemme elämän mäkiin : )
Hienoa
Ikätoveri
2
168
Vastaukset
- Mäkikotkan fanu
Joo, Matti on ihana. Minäkin perheineni toivon ainoastaan kaikkea hyvää mäkikotkallemme Susannansa kera!
- Siis fani tietenkin
Ei pitäsi kirjoitella yövuoron jälkeen. Liian väsynyt:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006