Naisen todellinen seksuaalinen herääminen?

nainen ja seksi

Onko palstalla "kohtalotovereita" naisissa? Tuntuu, että todellinen seksuaalinen heräämiseni on tapahtunut vasta viimeisten parin vuoden aikana (olen 34-vuotias nainen). Nyt todella nautin suunnattomasti seksistä, kaipaan seksiä ja koen suunnatonta himoa rakastellessani. Tällaista kiihkoa en ole nuorempana (päälle pärikymppisenä) tuntenut.

Luin joskus tutkimuksen, jonka mukaan naisen seksuaalisuus puhkeaa täyteen kukkaan vasta 30-45-vuotiaana kun taas miehillä seksuaalinen halukkuus ja aktiivisuus ajoittuu 20-35 ikävuosiin. Silloin pidin tutkimusta outona, mutta nyt myöhemmin se tuntuu järkevältä.

Ainakin omalla kohdallani tämä "kukkaan puhkeaminen" on tapahtunut juuri lähivuosina. Onko muilla naisilla vastaavanlaisia kokemuksia?

Olen aina pitänyt seksistä, mutta nyt seksi on todellakin jotain jumalaisen ihanaa ja voisin rakastella lähes jatkuvasti. Tietenkin miehen pitää olla haluttava ja osata asiansa. Nyt olen kuin uusi ihminen seksuaalisessa mielessä. Olisi mukava kuulla muiden naisten mielipiteitä asiasta. Ja miksei miestenkin, jos jotain sanottavaa löytyy.

8

1983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sami Sam

Näin 36 vuotisena miehenä tuntuu siltä, ettei oikein enää haluta kun se himokkain ikä on mennyt jo pikkasen ohi.
      Ei tahdo enää "ottaa eteensä" vaikka olisi kuinkakin hyvä pimpero edessä tarjolla.
      Joku sellainen pullea voisi auttaa asiaa ja vois herättää halut ja kalun hyrräämään.
      Sellaisia kun vähemmän on tarjolla.
      Minkänäköinen sulla olis tarjolla?

• Lukijamies

Mistä sä niin kuvittelit että aloittajalla olisi sulle seksiä?

• _aivan_

No sama tilanne on täälläkin kuin aloittajalla, paitsi että olin "herätessäni" vielä vanhempi, 38-vuotias. Minulla siihen on kyllä selvä syy, nimittäin avioero. Eksäni oli ensimmäiseni, ja valitettavasti itsekäs ja kylmä sänkypuuhissa. Ensimmäisen orgasmini sain eron jälkeen.

Sittemmin on kyllä ollut nautinnollista seksiä useidenkin kumppanien kanssa ja osaan itsekin vaatia enkä vain alistu huonoon. Nuorempana ei kyllä olisi moiseen riittänyt rohkeuskaan.

• samoin!

Samoin minulla. Seksi on alkanut ihan kunnolla innostaa vasta päälle kolmekymppisenä. Oikeastaan siinä 33-vuotiaasta eteenpäin. Aiemmin oli epävarmempi ja muutenkin seksi ei tuntunut samalta, vaikka sinkkukausiakin on elämässä ollut parisuhteiden lisäksi. Nyt lähes 40-vuotias, mutta seksuaalisesti tunnen olevani elämäni iskussa ;)!

• yks 45 v..

Itse erosin 3 vuotta sitten ja no seksi oli mitä oli.. En osannut nauttia siitä yhteen ex mieheni kanssa.. Olen nyt 45 v.. Ja todella olen nauttinut siitä ihan toisella tapaa ja kaipaan sitä . Ja sytynkin erittäin helposti =D.. Ja nautin nyt tästä elämästä..

• rietas ja onnellinen

Olen 48-vuotias nainen ja eronnut jokunen vuosi sitten. Exäni oli ensimmäinen petikumppanini ja hyvin itsekäs ihminen, myös seksitouhuissa. Nyt olen vuoden verran seurustellut miehen kanssa josta en saa tarpeekseni, haluan monta kertaa päivässä. Eli vasta 47-vuotiaana "Heräsin seksin ihanuuteen".

• Tutkimuksista en tiedä,mutta omalta kohdalta voin sanoa,että seksin todellinen
      ihanuus alkoi vasta 40-kymppisenä!! Nuorempana sitä ei vaan osannut nauttia,sitten tuli nämä lapsikuviot mutta nyt... Enää ei ole paineita osaamisesta tai ulkonäöstä,voi keskittyä vain nauttimaan. Valitettavasti vain oman ikäiset miehet alkaa todellakin "hiipumaan",mutta onneksi vähän nuoremmissa löytyy vielä puhtia!

• Pappa88

Itse olen 88 vuotias mies ja vasta viime aikoina on paneminen alkanut kunnolla maistumaan. Olisko täällä joku joka haluais antaa pillua papparaiselle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7465
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3967
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3510
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      2803
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2652
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2482
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2401
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2279
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2228
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1972
    Aihe