anteeksianto on potaskaa!!

weeg

miksi antaa anteeksi ihmisille jotka ovat vittuilleet,käyttäneet hyväkseen ollet ilkeitä ja välinpitämättömiä vaikka itse olet antanut aina kaikkesi ja auttanut ja ollut ystävällinen ja palkaksi vuosikymmenien ajan on saanut vain paskaa näiltä itsekeskeisiltä ihmisiltä..(omilta perheenjäseniltä siis,muita kuin perheenjäseniä en olisi näin kauan jaksanut)
olen nyt laittanut välit poikki näihin ihmisiin mutta itsensä mielestä he eivät ole koskaan tehneet mitään väärin ja jopa väittävät keksityksi kertomiani asioita..
he eivät koskaan aio pyytää anteeksi joten miksi minun pitäisi antaa anteeksi,ei minua kiinnosta antaa anteeksi sellaisille itserakkaille paskoille koskaan eise minua mitenkään hyödyttäisi muuta kuin että he miettisivät olleensa oikeassa ja että hyvä kun se nyt lopetti jurputuksen ja tukki suunsa..
siinä alistuisin vaan takaisin heidän valtaansa ja lattiamatoksi eivät he koskaan muutu..en antaisi anteeksi raiskaajalle tai murhaajallekkaan ikinä heidän tekojaan vaikka pyytäisivät,liian isoja asoita ei vain anneta anteeksi-esim että sisko jätti minut hoitamaan kuolevaa mummoamme vuodeksi yksin vaikka tiesi että minä olen niin sairas että voin itse olla kuollut ja jopa sokea parin vuoden päästä..hänellä on rahaa kuin roskaa toimii maksullisena naisena,mutta ei kysynyt edes tarvitsemmeko rahaa kun teemme kuolemaa mummoni kanssa..
pysyin juuri ja juuri pystyssä hoitaessani mummoani apua ei saanut mistään,ei -edes sossusta ja vanhainkotiin oli vuoden jono..
isäni mielestä siskoni ei ole tehnyt mitään väärää ja hän paapoo tätä kuin prinsessaa ja auttaa kaikessa vaikka olen kertonut mitä sisko teki,isääni ei myöskään kauheasti liikuta se että voin olla pian sokea ja kuollut,hän lomailee ulkomailla ja on yhteydessä noin 5viikon välein lyhyellä puhelulla..
minäpä vain vihaan näitä henkilöitä-anteeksi en aio antaa koska eivät he silti minua tule auttamaan tai katsomaan vaikka laittaisin viestiä että saatte anteeksi..

3

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei katkeruutta

      Ihan itsensä vuoksi on osattava antaa anteeksi. Jollei osaa, katkeroituu ja pilaa elämänsä. Olemme itse vastuussa teoistamme ja elämästämme, ei kukaan muu. Ei voi vaatia muita ihmisiä pyörimään meidän ympärillämme. Jokaisella on oma elämänsä hoidettavana. Marttyyrin viitta kuuluu katkeralle ja onnettomalle ihmiselle. Tee vain asioita, joista osaat saada itsellesikin jotain.

      Anteeksi, mutta en ymmärrä miksi sinun vihaamiesi henkilöiden pitäisi silti pitää sinusta?

    • ....................

      Itseäsi suojatakseen kyllä kannattaa pitää hajurakoa, ja ei kannata luottaa vastakaan että itsekeskeinen ihminen auttaisi, vaan hakea apunsa jo lähtökohtaisesti muualta. Heidän varaansa ei siis tule laskea koskaan mitään, ja heiltä tuskin saa koskaan tyydyttäviä selityksiä tai anteeksipyyntöjä. Jätä siis heidät muhimaan omiin liemiinsä äläkä ota asiaa enää esiin, koska eiköpähän tuokin käännetä vain sinua vastaan ja saat pelkkää turhaa verenpaineen nousua täysin hyödyttömistä väittelyistä. Luottamusta ei pidäkään antaa sellaiselle, joka ei sitä ansaitse, mutta muuten on hyvä eleskellä vain omillaan. Toivottavasti löydät hyviä ystäviä, vaikka heitä harvassa onkin, meille muillekaan.

    • Ter Bit

      Anteeksianto on potaskaa, miten muka kukaan normaali voi oikeasti noin vaan sormia napsauttamalla antaa anteeksi kuin joku ylihenkinen buddha? Kyllä se vaan jää kytemään vaikka miten hokisi "annan anteeksi annan anteeksi".

      Elämä on muutenkin lyhyt ja kuppainen, sama kai se elääkö sen sitten valehdellen itselleen vai katkeruudessa ja kateudessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3199
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2811
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1570
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe