Olen jo eläkkeellä pitkästä valtion virastani. Työelämässä otin haasteita vastaan ja sain erilaisia tehtäviä. Etenin työssäni ja sain erittäin haastavia tehtäviä. Olen myös vaatefriikki ja suht. mukiinmenevän näköinen. Tykkäsin pukeutua työssä kauniisti ja vaihtelevasti. Muutamat työkaverini muodostivat klikin, josta minut jätettiin ulkopuolelle. Onneksi minulla oli kuitenkin läheisiä ihania työkaveria.
Olen harrastanut lavatanssia vuosia ja huomannut, että myös seuratanssipiireissä on kateutta ja syrjimistä. Mielestäni opin helposti uusia tansseja ja ainakin miesten mielestä olen erittäin hyvä tanssija. Myös lava- ym tansseissa saan tanssia paljon. Joidenkin naisten käytöksessä huomaan, että minä olen heille ilmaa, vaikka olemme jo vuosia kuuluneet samaan seuraan ja harjoitelleet yhdessä. Jotku eivät edes tervehdi. Olen jättänyt heidät rauhaan, vaikka asia minua kyllä kiusaa. En ole tansseissa "esiintyjä", enkä halua tuoda esille taitojani, joten tämänkään ei pitäisi ärsyttää.
Kateus on varmaankin kadehtijalle kurjaa, vaikkain kyllä sen kohteellakaan ei ole helppoa. Haluaisin olla reilu kaveri ilman mitään kommervenkkia.
Kateutta työssä ja harrastuksissa
kateus joka paikassa
1
209
Vastaukset
- mukava ihminen
Jätä nuo kateelliset muut ihmiset rypemään vaan ihan rauhassa ,,,ei niistä tarvi välittää..kaikkien kanssa ei voi olla kaveria! Nauti oppimisen riemusta ja toivotan jatkossakin hyviä tanssihetkiä..ja ole oma ainutlaatuinen itsesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648