Kateutta työssä ja harrastuksissa

kateus joka paikassa

Olen jo eläkkeellä pitkästä valtion virastani. Työelämässä otin haasteita vastaan ja sain erilaisia tehtäviä. Etenin työssäni ja sain erittäin haastavia tehtäviä. Olen myös vaatefriikki ja suht. mukiinmenevän näköinen. Tykkäsin pukeutua työssä kauniisti ja vaihtelevasti. Muutamat työkaverini muodostivat klikin, josta minut jätettiin ulkopuolelle. Onneksi minulla oli kuitenkin läheisiä ihania työkaveria.

Olen harrastanut lavatanssia vuosia ja huomannut, että myös seuratanssipiireissä on kateutta ja syrjimistä. Mielestäni opin helposti uusia tansseja ja ainakin miesten mielestä olen erittäin hyvä tanssija. Myös lava- ym tansseissa saan tanssia paljon. Joidenkin naisten käytöksessä huomaan, että minä olen heille ilmaa, vaikka olemme jo vuosia kuuluneet samaan seuraan ja harjoitelleet yhdessä. Jotku eivät edes tervehdi. Olen jättänyt heidät rauhaan, vaikka asia minua kyllä kiusaa. En ole tansseissa "esiintyjä", enkä halua tuoda esille taitojani, joten tämänkään ei pitäisi ärsyttää.

Kateus on varmaankin kadehtijalle kurjaa, vaikkain kyllä sen kohteellakaan ei ole helppoa. Haluaisin olla reilu kaveri ilman mitään kommervenkkia.

1

219

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukava ihminen

Jätä nuo kateelliset muut ihmiset rypemään vaan ihan rauhassa ,,,ei niistä tarvi välittää..kaikkien kanssa ei voi olla kaveria! Nauti oppimisen riemusta ja toivotan jatkossakin hyviä tanssihetkiä..ja ole oma ainutlaatuinen itsesi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      95
      1596
    2. 72
      1254
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1222
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      1005
    5. 95
      929
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      40
      904
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      775
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      753
    10. 45
      695
    Aihe