Etsitään mukavaa, luotettavaa, siistiä, rauhallista elämää viettävää n. 20-35 v naispuolista alivuokralaista Espooseen (asunnossa asuu jo toinen samanlainen). Täällä ei pidetä bileitä vaikka musiikkia kuunnellaankin :)
Kaksio 60m2, erittäin hyvät palvelut ja loistavat kulkuyhteydet - kaksi kauppakeskusta, kirjasto, juna-asema, bussipysäkit ja taksitolppa kaikki 150 m säteellä, Kamppiin/rautatieasemalle junalla/bussilla 25 min. Oma n. 13m2 huone jossa erittäin runsaasti kaappitilaa, eteinen, keittiö ja kylpyhuone yhteiskäytössä (huone yhteistilat yht. n. 40m2). Kylpyhuoneessa amme ja pyykinpesukone, taloyhtiössä lisäksi pesutupa. Keittiössä jääkaappi, viileäkaappi, pakastin, mikro, uuni, hella, kahvin- ja vedenkeittimet. Asunto on siistissä kunnossa, asunnossa tupakointi kielletty, pienet lemmikit sopimuksen mukaan (ei kuitenkaan koiria, kissoja tai lintuja). Asunnossa asuu keskikokoinen rauhallinen koira. Luottotiedot ja oma vastuuvakuutus oltava ok, vakuus 1 kk vuokra. Vuokra sisältää veden, sähkön, tv-luvan sekä 20M nettiyhteyden (wlan). Kodinkoneet ja siivousvälineet ja -aineet käytössä, mahdollisuus haluttaessa muutamiin kalusteisiin omassa huoneessa samaan hintaan. Vuokra 450 €/kk. Lyhyempikin aika (esim. 1-2 kk) sovittaessa ok. Alkaen miel. 1.12 tai niillä paikkeilla. [email protected]
huone vapaana Espoossa, loistavat kulkuyhteydet
huonevapaana
1
144
Vastaukset
- SADAÖÖÖ
VÄHÄN LIIAN KORKEE VUOKRA. 13 NELIÖÖ JA KEHTAA PYYTÄÄ 450,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511925Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s291555- 821173
Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma411150Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151050- 561039
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40958Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.125933Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916