huone vapaana Espoossa, loistavat kulkuyhteydet

huonevapaana

Etsitään mukavaa, luotettavaa, siistiä, rauhallista elämää viettävää n. 20-35 v naispuolista alivuokralaista Espooseen (asunnossa asuu jo toinen samanlainen). Täällä ei pidetä bileitä vaikka musiikkia kuunnellaankin :)
Kaksio 60m2, erittäin hyvät palvelut ja loistavat kulkuyhteydet - kaksi kauppakeskusta, kirjasto, juna-asema, bussipysäkit ja taksitolppa kaikki 150 m säteellä, Kamppiin/rautatieasemalle junalla/bussilla 25 min. Oma n. 13m2 huone jossa erittäin runsaasti kaappitilaa, eteinen, keittiö ja kylpyhuone yhteiskäytössä (huone yhteistilat yht. n. 40m2). Kylpyhuoneessa amme ja pyykinpesukone, taloyhtiössä lisäksi pesutupa. Keittiössä jääkaappi, viileäkaappi, pakastin, mikro, uuni, hella, kahvin- ja vedenkeittimet. Asunto on siistissä kunnossa, asunnossa tupakointi kielletty, pienet lemmikit sopimuksen mukaan (ei kuitenkaan koiria, kissoja tai lintuja). Asunnossa asuu keskikokoinen rauhallinen koira. Luottotiedot ja oma vastuuvakuutus oltava ok, vakuus 1 kk vuokra. Vuokra sisältää veden, sähkön, tv-luvan sekä 20M nettiyhteyden (wlan). Kodinkoneet ja siivousvälineet ja -aineet käytössä, mahdollisuus haluttaessa muutamiin kalusteisiin omassa huoneessa samaan hintaan. Vuokra 450 €/kk. Lyhyempikin aika (esim. 1-2 kk) sovittaessa ok. Alkaen miel. 1.12 tai niillä paikkeilla. [email protected]

1

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SADAÖÖÖ

VÄHÄN LIIAN KORKEE VUOKRA. 13 NELIÖÖ JA KEHTAA PYYTÄÄ 450,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      51
      1925
    2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1555
    3. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
      Ikävä
      82
      1173
    4. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
      Seinäjoki
      41
      1150
    5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1050
    6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
      Ikävä
      56
      1039
    7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
      Ikävä
      48
      1015
    8. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
      Ikävä
      40
      958
    9. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
      Maailman menoa
      125
      933
    10. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
      Ikävä
      38
      916
    Aihe