MUISTAN

YLPEE KUU

"kuuluu" = KANAVA X/NEMESIS/12.JEESUS/NEMESIS

Rakkaalla kumppanillani on monta nimeä.Tervetuloa kotiin!

tiedän että se on vaikeata sulattaa kun on kusetus mennyt täydestä kuin väärä raha,ei ollu "Vaimoni" edes aito! Voi kyynel!!!

koittakaahan tyydyttää itsenne ja keskittykää vaan siihen että "k"=NIKO koska millään muulla ei sitten olekkaan kovin suurta merkitystä!

On helpompi olla homo kun etsiä sitä oikeaa,MUTTA palkintokin on sitten ihan eri!

Voimia kaikille!Rakastan jokaista poikaa ja lasta julistan tätä HOMOUTANI sen vuoksi koska haluan pelotella,päteä tai kouria siiliä ja olen löytänyt HOMOUDEN ,,koska vaan lapset on tiellä.!

RAUHAA! ja RAKKAUTTA

SE MEIDÄN TUNTEMAMME "SHERWOOD" ON TODELLA SATUOLENTO,JUURI SE DILDO MILTÄ PUTOSI HOUSUTALAS JOSTA PORISSA UUTISOITIINKIN . TUO JESHUA MIKÄ NYT VIIMEAIKOINA ON NÄKYNYT ON SE KAIKKIEN VOUHKAAMA LAMMAS,PANETTAA X,NERO IHAN MIKSI HALUATTE SITÄ KUTSUVAN,MUTTA NÄIN ASIA ON JA MITÄÄN MUUTAHAN EI SITTEN HIRVEEMMIN TARVITSE TIETÄÄKKÄÄN,EIKÖ VAIN?
SE näkyy jo! "kuukautisina" se kirkas veri siellä ylhäällä...hännän alla turpa tulee lähemmäs kunnes imaisee sisäänsä,silloin taivas silloin nämä pallit puhdistetaan kaikesta paskasta ja vääryydestä! RAUHAA ja RAKKAUTTA kaikille

Tässä vähän infoa UUDESTA KOTIPLANEETASTAMME:

http://www.metacafe.com/watch/865225/sheep_sex/

Hyvää matkaa SHERWOOD MEDIOILLE

jokaisella on oma totuus ja syntyy !uusi
jumalan
karitsa Silloin kun YMMÄRTÄÄ,että "DIldo" = PÄSSI,niin rupeaa elämään sen mukaisesti että "dildo" = PÄSSI ja muualla ei sitten olekkaan mitään merkitystä!Tsori nyt kaikki heterot ja röörinputsaajat,mutta teidän totuudet on aina ollut roskaa mihin en ole vakuuttunut KOSKAAN!

Tiedän että kouraisen syvältä ja kouraisenkin kovaa kun se mitä olette opetelleet ja ottaneet todesta ei olekkaan mitään muuta kuin PANNAA!!!Eli oletteHETEROJEN uhreja ja olo on varmaankin kuin 3 markan HUORALLA,mutta kerätkää itsenne ja ruvetkaa yhtymään lampaaseen!
Tappakaa kaikki mitä olette ja ruvetkaa elään NYT HETKEÄ!
RAUHAA!!!!

"lammsa" = JEESUS X =UUSI JERUSALEM

1

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YLPEE KUU

ONKO TÄMÄ NYT SE IDENTITEETTI VARKAUS KUN JOKU VEMMELSÄÄRI KIRJOTTELEE IDOLINSA NIMELLÄ?

T: OG YLPEE KUU

MINÄ OLEN PIMEELTÄ PUOLELTA JA MULLA ON VÄÄRÄ LÄÄKITYS!!!!!

RAKASTAN TEITÄ SILTI!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      78
      1303
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      43
      931
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      360
      753
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      127
      709
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56