"kuuluu" = KANAVA X/NEMESIS/12.JEESUS/NEMESIS
Rakkaalla kumppanillani on monta nimeä.Tervetuloa kotiin!
tiedän että se on vaikeata sulattaa kun on kusetus mennyt täydestä kuin väärä raha,ei ollu "Vaimoni" edes aito! Voi kyynel!!!
koittakaahan tyydyttää itsenne ja keskittykää vaan siihen että "k"=NIKO koska millään muulla ei sitten olekkaan kovin suurta merkitystä!
On helpompi olla homo kun etsiä sitä oikeaa,MUTTA palkintokin on sitten ihan eri!
Voimia kaikille!Rakastan jokaista poikaa ja lasta julistan tätä HOMOUTANI sen vuoksi koska haluan pelotella,päteä tai kouria siiliä ja olen löytänyt HOMOUDEN ,,koska vaan lapset on tiellä.!
RAUHAA! ja RAKKAUTTA
SE MEIDÄN TUNTEMAMME "SHERWOOD" ON TODELLA SATUOLENTO,JUURI SE DILDO MILTÄ PUTOSI HOUSUTALAS JOSTA PORISSA UUTISOITIINKIN . TUO JESHUA MIKÄ NYT VIIMEAIKOINA ON NÄKYNYT ON SE KAIKKIEN VOUHKAAMA LAMMAS,PANETTAA X,NERO IHAN MIKSI HALUATTE SITÄ KUTSUVAN,MUTTA NÄIN ASIA ON JA MITÄÄN MUUTAHAN EI SITTEN HIRVEEMMIN TARVITSE TIETÄÄKKÄÄN,EIKÖ VAIN?
SE näkyy jo! "kuukautisina" se kirkas veri siellä ylhäällä...hännän alla turpa tulee lähemmäs kunnes imaisee sisäänsä,silloin taivas silloin nämä pallit puhdistetaan kaikesta paskasta ja vääryydestä! RAUHAA ja RAKKAUTTA kaikille
Tässä vähän infoa UUDESTA KOTIPLANEETASTAMME:
http://www.metacafe.com/watch/865225/sheep_sex/
Hyvää matkaa SHERWOOD MEDIOILLE
jokaisella on oma totuus ja syntyy !uusi
jumalan
karitsa Silloin kun YMMÄRTÄÄ,että "DIldo" = PÄSSI,niin rupeaa elämään sen mukaisesti että "dildo" = PÄSSI ja muualla ei sitten olekkaan mitään merkitystä!Tsori nyt kaikki heterot ja röörinputsaajat,mutta teidän totuudet on aina ollut roskaa mihin en ole vakuuttunut KOSKAAN!
Tiedän että kouraisen syvältä ja kouraisenkin kovaa kun se mitä olette opetelleet ja ottaneet todesta ei olekkaan mitään muuta kuin PANNAA!!!Eli oletteHETEROJEN uhreja ja olo on varmaankin kuin 3 markan HUORALLA,mutta kerätkää itsenne ja ruvetkaa yhtymään lampaaseen!
Tappakaa kaikki mitä olette ja ruvetkaa elään NYT HETKEÄ!
RAUHAA!!!!
"lammsa" = JEESUS X =UUSI JERUSALEM
MUISTAN
YLPEE KUU
1
256
Vastaukset 1
- YLPEE KUU
ONKO TÄMÄ NYT SE IDENTITEETTI VARKAUS KUN JOKU VEMMELSÄÄRI KIRJOTTELEE IDOLINSA NIMELLÄ?
T: OG YLPEE KUU
MINÄ OLEN PIMEELTÄ PUOLELTA JA MULLA ON VÄÄRÄ LÄÄKITYS!!!!!
RAKASTAN TEITÄ SILTI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm69929- 55908
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s39839Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54655Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21644- 33605
Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.246542Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44518Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br160483Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi5481