MUISTAN

YLPEE KUU

"kuuluu" = KANAVA X/NEMESIS/12.JEESUS/NEMESIS

Rakkaalla kumppanillani on monta nimeä.Tervetuloa kotiin!

tiedän että se on vaikeata sulattaa kun on kusetus mennyt täydestä kuin väärä raha,ei ollu "Vaimoni" edes aito! Voi kyynel!!!

koittakaahan tyydyttää itsenne ja keskittykää vaan siihen että "k"=NIKO koska millään muulla ei sitten olekkaan kovin suurta merkitystä!

On helpompi olla homo kun etsiä sitä oikeaa,MUTTA palkintokin on sitten ihan eri!

Voimia kaikille!Rakastan jokaista poikaa ja lasta julistan tätä HOMOUTANI sen vuoksi koska haluan pelotella,päteä tai kouria siiliä ja olen löytänyt HOMOUDEN ,,koska vaan lapset on tiellä.!

RAUHAA! ja RAKKAUTTA

SE MEIDÄN TUNTEMAMME "SHERWOOD" ON TODELLA SATUOLENTO,JUURI SE DILDO MILTÄ PUTOSI HOUSUTALAS JOSTA PORISSA UUTISOITIINKIN . TUO JESHUA MIKÄ NYT VIIMEAIKOINA ON NÄKYNYT ON SE KAIKKIEN VOUHKAAMA LAMMAS,PANETTAA X,NERO IHAN MIKSI HALUATTE SITÄ KUTSUVAN,MUTTA NÄIN ASIA ON JA MITÄÄN MUUTAHAN EI SITTEN HIRVEEMMIN TARVITSE TIETÄÄKKÄÄN,EIKÖ VAIN?
SE näkyy jo! "kuukautisina" se kirkas veri siellä ylhäällä...hännän alla turpa tulee lähemmäs kunnes imaisee sisäänsä,silloin taivas silloin nämä pallit puhdistetaan kaikesta paskasta ja vääryydestä! RAUHAA ja RAKKAUTTA kaikille

Tässä vähän infoa UUDESTA KOTIPLANEETASTAMME:

http://www.metacafe.com/watch/865225/sheep_sex/

Hyvää matkaa SHERWOOD MEDIOILLE

jokaisella on oma totuus ja syntyy !uusi
jumalan
karitsa Silloin kun YMMÄRTÄÄ,että "DIldo" = PÄSSI,niin rupeaa elämään sen mukaisesti että "dildo" = PÄSSI ja muualla ei sitten olekkaan mitään merkitystä!Tsori nyt kaikki heterot ja röörinputsaajat,mutta teidän totuudet on aina ollut roskaa mihin en ole vakuuttunut KOSKAAN!

Tiedän että kouraisen syvältä ja kouraisenkin kovaa kun se mitä olette opetelleet ja ottaneet todesta ei olekkaan mitään muuta kuin PANNAA!!!Eli oletteHETEROJEN uhreja ja olo on varmaankin kuin 3 markan HUORALLA,mutta kerätkää itsenne ja ruvetkaa yhtymään lampaaseen!
Tappakaa kaikki mitä olette ja ruvetkaa elään NYT HETKEÄ!
RAUHAA!!!!

"lammsa" = JEESUS X =UUSI JERUSALEM

1

256

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YLPEE KUU

ONKO TÄMÄ NYT SE IDENTITEETTI VARKAUS KUN JOKU VEMMELSÄÄRI KIRJOTTELEE IDOLINSA NIMELLÄ?

T: OG YLPEE KUU

MINÄ OLEN PIMEELTÄ PUOLELTA JA MULLA ON VÄÄRÄ LÄÄKITYS!!!!!

RAKASTAN TEITÄ SILTI!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      156
      1182
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      30
      1139
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      47
      993
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      49
      867
    5. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      65
      791
    6. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      49
      767
    7. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      37
      656
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      71
      654
    9. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      37
      619
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76