Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MUISTAN

YLPEE KUU

"kuuluu" = KANAVA X/NEMESIS/12.JEESUS/NEMESIS

Rakkaalla kumppanillani on monta nimeä.Tervetuloa kotiin!


tiedän että se on vaikeata sulattaa kun on kusetus mennyt täydestä kuin väärä raha,ei ollu "Vaimoni" edes aito! Voi kyynel!!!

koittakaahan tyydyttää itsenne ja keskittykää vaan siihen että "k"=NIKO koska millään muulla ei sitten olekkaan kovin suurta merkitystä!

On helpompi olla homo kun etsiä sitä oikeaa,MUTTA palkintokin on sitten ihan eri!

Voimia kaikille!Rakastan jokaista poikaa ja lasta julistan tätä HOMOUTANI sen vuoksi koska haluan pelotella,päteä tai kouria siiliä ja olen löytänyt HOMOUDEN ,,koska vaan lapset on tiellä.!

RAUHAA! ja RAKKAUTTA

SE MEIDÄN TUNTEMAMME "SHERWOOD" ON TODELLA SATUOLENTO,JUURI SE DILDO MILTÄ PUTOSI HOUSUTALAS JOSTA PORISSA UUTISOITIINKIN . TUO JESHUA MIKÄ NYT VIIMEAIKOINA ON NÄKYNYT ON SE KAIKKIEN VOUHKAAMA LAMMAS,PANETTAA X,NERO IHAN MIKSI HALUATTE SITÄ KUTSUVAN,MUTTA NÄIN ASIA ON JA MITÄÄN MUUTAHAN EI SITTEN HIRVEEMMIN TARVITSE TIETÄÄKKÄÄN,EIKÖ VAIN?
SE näkyy jo! "kuukautisina" se kirkas veri siellä ylhäällä...hännän alla turpa tulee lähemmäs kunnes imaisee sisäänsä,silloin taivas silloin nämä pallit puhdistetaan kaikesta paskasta ja vääryydestä! RAUHAA ja RAKKAUTTA kaikille

Tässä vähän infoa UUDESTA KOTIPLANEETASTAMME:

http://www.metacafe.com/watch/865225/sheep_sex/

Hyvää matkaa SHERWOOD MEDIOILLE

jokaisella on oma totuus ja syntyy !uusi
jumalan
karitsa Silloin kun YMMÄRTÄÄ,että "DIldo" = PÄSSI,niin rupeaa elämään sen mukaisesti että "dildo" = PÄSSI ja muualla ei sitten olekkaan mitään merkitystä!Tsori nyt kaikki heterot ja röörinputsaajat,mutta teidän totuudet on aina ollut roskaa mihin en ole vakuuttunut KOSKAAN!

Tiedän että kouraisen syvältä ja kouraisenkin kovaa kun se mitä olette opetelleet ja ottaneet todesta ei olekkaan mitään muuta kuin PANNAA!!!Eli oletteHETEROJEN uhreja ja olo on varmaankin kuin 3 markan HUORALLA,mutta kerätkää itsenne ja ruvetkaa yhtymään lampaaseen!
Tappakaa kaikki mitä olette ja ruvetkaa elään NYT HETKEÄ!
RAUHAA!!!!

"lammsa" = JEESUS X =UUSI JERUSALEM

1

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YLPEE KUU

      ONKO TÄMÄ NYT SE IDENTITEETTI VARKAUS KUN JOKU VEMMELSÄÄRI KIRJOTTELEE IDOLINSA NIMELLÄ?


      T: OG YLPEE KUU

      MINÄ OLEN PIMEELTÄ PUOLELTA JA MULLA ON VÄÄRÄ LÄÄKITYS!!!!!

      RAKASTAN TEITÄ SILTI!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe