MUISTAN

YLPEE KUU

"kuuluu" = KANAVA X/NEMESIS/12.JEESUS/NEMESIS

Rakkaalla kumppanillani on monta nimeä.Tervetuloa kotiin!

tiedän että se on vaikeata sulattaa kun on kusetus mennyt täydestä kuin väärä raha,ei ollu "Vaimoni" edes aito! Voi kyynel!!!

koittakaahan tyydyttää itsenne ja keskittykää vaan siihen että "k"=NIKO koska millään muulla ei sitten olekkaan kovin suurta merkitystä!

On helpompi olla homo kun etsiä sitä oikeaa,MUTTA palkintokin on sitten ihan eri!

Voimia kaikille!Rakastan jokaista poikaa ja lasta julistan tätä HOMOUTANI sen vuoksi koska haluan pelotella,päteä tai kouria siiliä ja olen löytänyt HOMOUDEN ,,koska vaan lapset on tiellä.!

RAUHAA! ja RAKKAUTTA

SE MEIDÄN TUNTEMAMME "SHERWOOD" ON TODELLA SATUOLENTO,JUURI SE DILDO MILTÄ PUTOSI HOUSUTALAS JOSTA PORISSA UUTISOITIINKIN . TUO JESHUA MIKÄ NYT VIIMEAIKOINA ON NÄKYNYT ON SE KAIKKIEN VOUHKAAMA LAMMAS,PANETTAA X,NERO IHAN MIKSI HALUATTE SITÄ KUTSUVAN,MUTTA NÄIN ASIA ON JA MITÄÄN MUUTAHAN EI SITTEN HIRVEEMMIN TARVITSE TIETÄÄKKÄÄN,EIKÖ VAIN?
SE näkyy jo! "kuukautisina" se kirkas veri siellä ylhäällä...hännän alla turpa tulee lähemmäs kunnes imaisee sisäänsä,silloin taivas silloin nämä pallit puhdistetaan kaikesta paskasta ja vääryydestä! RAUHAA ja RAKKAUTTA kaikille

Tässä vähän infoa UUDESTA KOTIPLANEETASTAMME:

http://www.metacafe.com/watch/865225/sheep_sex/

Hyvää matkaa SHERWOOD MEDIOILLE

jokaisella on oma totuus ja syntyy !uusi
jumalan
karitsa Silloin kun YMMÄRTÄÄ,että "DIldo" = PÄSSI,niin rupeaa elämään sen mukaisesti että "dildo" = PÄSSI ja muualla ei sitten olekkaan mitään merkitystä!Tsori nyt kaikki heterot ja röörinputsaajat,mutta teidän totuudet on aina ollut roskaa mihin en ole vakuuttunut KOSKAAN!

Tiedän että kouraisen syvältä ja kouraisenkin kovaa kun se mitä olette opetelleet ja ottaneet todesta ei olekkaan mitään muuta kuin PANNAA!!!Eli oletteHETEROJEN uhreja ja olo on varmaankin kuin 3 markan HUORALLA,mutta kerätkää itsenne ja ruvetkaa yhtymään lampaaseen!
Tappakaa kaikki mitä olette ja ruvetkaa elään NYT HETKEÄ!
RAUHAA!!!!

"lammsa" = JEESUS X =UUSI JERUSALEM

1

256

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YLPEE KUU

ONKO TÄMÄ NYT SE IDENTITEETTI VARKAUS KUN JOKU VEMMELSÄÄRI KIRJOTTELEE IDOLINSA NIMELLÄ?

T: OG YLPEE KUU

MINÄ OLEN PIMEELTÄ PUOLELTA JA MULLA ON VÄÄRÄ LÄÄKITYS!!!!!

RAKASTAN TEITÄ SILTI!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      175
      1597
    2. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      78
      841
    3. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      38
      823
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      791
    5. 59
      630
    6. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      69
      610
    7. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      541
    8. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      18
      502
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      496
    10. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      35
      476
    Aihe