Diesel talvilaatu

Periferia Kotka

Kohta taas pakastaa ja koko kymenlaaksosta ei löydy talvilaatua myynnissä mistään. Ihme palvelua...Autokin pitää nykyään tankata pääkaupunkiseudulla.

13

696

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesälaatuhan kestää vain 25 miinusta

• kesälaatu

Neste-diesel -0/-10

Neste-diesel -0/-10 polttoaine on tarkoitettu keskikesäkäyttöön. Dieselpolttoaineen samepiste on 0 °C, joka on myös sen alin varastoinnin lämpötila ajoneuvon säiliössä tai maanpäällisessä säiliössä.

Dieselpolttoaineen suodatettavuus on -10 °C.

• Teboi.

Minä käytän talvilaatuista kevyttä polttoöljyä, toimii vielä -25.

• Aittakorven poikam.

Kun lähden lappiin tankkaan aina arktista dieseliä -41/-44

leikarin tai kuninkaantien essolta ostin viimeksi.

• Nesteen Rotat

Juu, Vantaan Nesteeltä Kivistöstä saa -29/-34 talvilaatua, eipä löydy Kotkasta.

Seuraava auto on bensalla käyvä, naurettavia asiakaspalvelijoita nämä paikalliset huoltamon pitäjät.

• Ex Pat

Ei taida vieläkään löytyä Kotkasta talvilaatua ja Marraskuu koittaa. Auto menee pariksi kuukaudeksi seisontaan kesälöpöt tankissa. Kiva tulla matkoilta kun auto jämähtää ekoihin liikennevalohin.

Kiitos hyvästä palvelusta paikalliset huoltamoyrittäjät!

• tiisselipösö

Viisasten kerho koolla näemmä!!!!

• Sillä selvä

Ostin juuri Shelliltä Karhulasta ja pistoolissa luki TALVILAATU ja kesällä luki kesälaatu. Älkää jauhako!

• tiisselipösö

No, älyättekö nyt mulukut!!

Menkää Ruotsiin tankkaamaan, siellä on ympäri vuoden talvilaatu myytävänä, eikä kesälaatua ollenkaan, hip hop Haaparantaan päin.

• Idiootteja on

Todella älystä vapaata porukkaa tyäällä, tiisselipösö on oikein iso isiootti. Sitäpaitsi pösö ei ole auto, jota en huoli ikinä. Ainoastaan ilmaiseksi saattaa kelvata, riippuu kunnosta jos on "hyvä", yhtään en maksa semmoisesta.

• repputollo

Minä olen duunissa täällä Ruotsissa ja olivat vuokranneet mun käyttöön diesel-auton. En kyllä kerran pimeässä tankatessani yhtään huomannut, että oliko mainintaa talvi- tai kesälaadusta. No tänäaamuna oli 7 ja satoi vettä. Sitä ihmettelen,että diesel on kalliimpaa kuin 95, jota tietenkin meinasin vanhasta muistista ensin laittaa tankkiin. Ei täällä taida ainakaan sitten dieselveroa olla. En tunne vielä maan tapoja,ehkä jo kesän kynnyksellä.

• tiisselipösö

Jurpo hoi!! tiisselipösö on nimimerkki ei minun autoni.

• Liukas peli

Aivan sama, mutta idiootti olet kuitenkin ja sitä suuremmalla syyllä jos se ei ollutkaan auto. Mulla on kuitenkin kunnon merkkiä ja komea peli ja tiisseli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1221
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      824
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      814
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      784
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      726
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      723
    Aihe