Kohta taas pakastaa ja koko kymenlaaksosta ei löydy talvilaatua myynnissä mistään. Ihme palvelua...Autokin pitää nykyään tankata pääkaupunkiseudulla.
Diesel talvilaatu
Periferia Kotka
13813
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Oon haaveillut vaan susta...Sinkku oon ollut kokoajan...
Vastaukset 13
Vanhimmat
kesälaatuhan kestää vain 25 miinusta
Neste-diesel -0/-10
Neste-diesel -0/-10 polttoaine on tarkoitettu keskikesäkäyttöön. Dieselpolttoaineen samepiste on 0 °C, joka on myös sen alin varastoinnin lämpötila ajoneuvon säiliössä tai maanpäällisessä säiliössä.
Dieselpolttoaineen suodatettavuus on -10 °C.
Minä käytän talvilaatuista kevyttä polttoöljyä, toimii vielä -25.
Kun lähden lappiin tankkaan aina arktista dieseliä -41/-44
leikarin tai kuninkaantien essolta ostin viimeksi.
Juu, Vantaan Nesteeltä Kivistöstä saa -29/-34 talvilaatua, eipä löydy Kotkasta.
Seuraava auto on bensalla käyvä, naurettavia asiakaspalvelijoita nämä paikalliset huoltamon pitäjät.
Ei taida vieläkään löytyä Kotkasta talvilaatua ja Marraskuu koittaa. Auto menee pariksi kuukaudeksi seisontaan kesälöpöt tankissa. Kiva tulla matkoilta kun auto jämähtää ekoihin liikennevalohin.
Kiitos hyvästä palvelusta paikalliset huoltamoyrittäjät!
Viisasten kerho koolla näemmä!!!!
Ostin juuri Shelliltä Karhulasta ja pistoolissa luki TALVILAATU ja kesällä luki kesälaatu. Älkää jauhako!
No, älyättekö nyt mulukut!!
Menkää Ruotsiin tankkaamaan, siellä on ympäri vuoden talvilaatu myytävänä, eikä kesälaatua ollenkaan, hip hop Haaparantaan päin.
Todella älystä vapaata porukkaa tyäällä, tiisselipösö on oikein iso isiootti. Sitäpaitsi pösö ei ole auto, jota en huoli ikinä. Ainoastaan ilmaiseksi saattaa kelvata, riippuu kunnosta jos on "hyvä", yhtään en maksa semmoisesta.
Minä olen duunissa täällä Ruotsissa ja olivat vuokranneet mun käyttöön diesel-auton. En kyllä kerran pimeässä tankatessani yhtään huomannut, että oliko mainintaa talvi- tai kesälaadusta. No tänäaamuna oli 7 ja satoi vettä. Sitä ihmettelen,että diesel on kalliimpaa kuin 95, jota tietenkin meinasin vanhasta muistista ensin laittaa tankkiin. Ei täällä taida ainakaan sitten dieselveroa olla. En tunne vielä maan tapoja,ehkä jo kesän kynnyksellä.
Jurpo hoi!! tiisselipösö on nimimerkki ei minun autoni.
Aivan sama, mutta idiootti olet kuitenkin ja sitä suuremmalla syyllä jos se ei ollutkaan auto. Mulla on kuitenkin kunnon merkkiä ja komea peli ja tiisseli.