Paljonko olette viime vuosina saaneet alennusta uudesta pyörästä suoralla ostolla? Tarkoitus olisi hankkia uusi pyörä kevääksi 2012. Merkki todennäköisimmin Honda.
Alennus uudesta Hondasta
5
268
Vastaukset
- KausiPulkassa
Aika hintsusti lähtee.
Itse ostin Hondan uutuusmallin 2010. "Kärsimään" joutui about (ovh toimituskulut) - 1000€, noin suurin piirtein.
Vähän aikaa olin tyytyväinen, etenkin kun pyörän ovh nousi kesällä n. 500€.:lla No ilo oli lyhytaikainen, kun vuoden 2011 hinnastossa ko pyörän hinta tippui n. puolitoista tonnia. Tällä hetkellä siis saman pyörän ovh on n. 500€ pienempi kuin mitä minulta siitä "nyhtivät".
Siis ainakin uutuusmallin hinnoittelu voi alkuunsa olla hieman korkeampi, kunnes vakiintuu sitten alemmalle tasolle.
Mutta toki kannatta tinkiä. Unohtaa koko asia välillä, sitten soittaa uudestaan ja aloittaa "uusi kierros".
Ylivuotisen esittely-koeajopyörän saattaa saada yllättävänkin edullisesti. Jossakin tapauksessa ei ole edes rekisteröity, joten saat myös "kirjoihin" vuotta uudempana. Ja täysi takuu tulee kummiskin.- Uusi pyörä 2012
Itse olen ostamassa keväällä n.10k€ pyörää. Siitä ei taida tonnia saada tinkattua.
- hondaa ostamassa
itse olen ostamassa vm 06-07 bläkkäriä kevääksi.ja olen huomannut että hinta ei kauheasti putoa vaikka vaihtopyörää ei ole.tosin ajokamoja tarjotaan hieman kaupan päälliseksi.
- xx-04
Ei sattumalta -04 25tkm ajettu bläkkäri kiinnosta?
- hondaa ostamassa
xx-04 kirjoitti:
Ei sattumalta -04 25tkm ajettu bläkkäri kiinnosta?
ei haluan vm06-07,ja vielä sen hopeisen värisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268