Alennus uudesta Hondasta

Uusi pyörä 2012

Paljonko olette viime vuosina saaneet alennusta uudesta pyörästä suoralla ostolla? Tarkoitus olisi hankkia uusi pyörä kevääksi 2012. Merkki todennäköisimmin Honda.

5

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KausiPulkassa

Aika hintsusti lähtee.
      Itse ostin Hondan uutuusmallin 2010. "Kärsimään" joutui about (ovh toimituskulut) - 1000€, noin suurin piirtein.
      Vähän aikaa olin tyytyväinen, etenkin kun pyörän ovh nousi kesällä n. 500€.:lla No ilo oli lyhytaikainen, kun vuoden 2011 hinnastossa ko pyörän hinta tippui n. puolitoista tonnia. Tällä hetkellä siis saman pyörän ovh on n. 500€ pienempi kuin mitä minulta siitä "nyhtivät".
      Siis ainakin uutuusmallin hinnoittelu voi alkuunsa olla hieman korkeampi, kunnes vakiintuu sitten alemmalle tasolle.
      Mutta toki kannatta tinkiä. Unohtaa koko asia välillä, sitten soittaa uudestaan ja aloittaa "uusi kierros".
      Ylivuotisen esittely-koeajopyörän saattaa saada yllättävänkin edullisesti. Jossakin tapauksessa ei ole edes rekisteröity, joten saat myös "kirjoihin" vuotta uudempana. Ja täysi takuu tulee kummiskin.

• Uusi pyörä 2012

Itse olen ostamassa keväällä n.10k€ pyörää. Siitä ei taida tonnia saada tinkattua.

• hondaa ostamassa

itse olen ostamassa vm 06-07 bläkkäriä kevääksi.ja olen huomannut että hinta ei kauheasti putoa vaikka vaihtopyörää ei ole.tosin ajokamoja tarjotaan hieman kaupan päälliseksi.

• xx-04

Ei sattumalta -04 25tkm ajettu bläkkäri kiinnosta?

• hondaa ostamassa
        xx-04 kirjoitti:

Ei sattumalta -04 25tkm ajettu bläkkäri kiinnosta?

ei haluan vm06-07,ja vielä sen hopeisen värisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      34
      2176
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1767
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      117
      1603
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1306
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      49
      1012
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1008
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      915
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      827
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      801
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      61
      783
    Aihe