Paino/pituus?

eksynyt-kettu

Kuten otsikko kertoo: paljonko painatte ja kuinka pitkiä ootte? Itse olen 44kg/165cm

49

2653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gris

      Olen 168cm, painan 37,8 kg ( /- 1 kg nestetasapainon vaihtelun takia, jos olen syönyt esim. liikaa :-( )

      • entinenanorektikko

        Olen 168cm ja painan noin 57. Kauheeta milta näyttäisin jos painaisin 20kg vähemmän. Ei olisi kun luut ja nahka vaan jäljellä. Kuvottavaa!


    • 329855

      174cm ja painan noin 48,4kg

    • painoalisää

      166cm vähän aikaa sit oli 41kg mutta nyt 44kg ja tavoite on ainakin 48kg pääsy!

    • mukkkk

      152cm ja 40kg

    • Krrizze

      163cm ja 45kg

    • Featherweight~

      172 senttiä ja 49 kiloa. Aion tästä vielä laihtua, oli mikä oli.

    • liikuntakiitoss!

      171/49. Mäkin aion vielä laihtua, kun oon täysin luovuttanu paranemisajatuksen suhteen

    • tähtimarja

      155/34, vähän vielä pois...mutta en tiedä mikä se sitten on :/

    • laiskimuss0

      164/50 Tavoitteena vuoden loppuun mennessä 45 kg.. Jouluna vaan sorrun ahmimaan kaikkia herkkuja niin en tiedä onnistuuko :(

    • Jemme

      162cm/40kg vielä olisi kiloja pudotettava.

    • normipainoinen

      järkyttävää nuo teidän painot

    • taikapöly

      162cm 39kg

    • viljonkka--

      168cm 44 kg, pari kiloa pois niin sit on hyvä.

    • oniih

      Tulee pahaolo teidän painojuttuja lukiessa.
      Oma 160/53 ja oon mielestäni just sopivan kokoinen, en voisi kuvitella itseäni minään 40 kg. :)

    • -98

      oon ollu jo 7kk hoidossa mut olin 161.7 ja 34 kg.. ja vilijonkka voin sanoo kokemuksesta ettet sä pysty lopettaa parin kilon jälkeenkään lopettaakoska sit sä kuitenkin ehkä aattelet että josko viel vähä ja joo oisko viel 1kg jne. mut hyvä jos pystyt lopettaa siihen.

    • ssami

      katsoessani sinuun nyt
      muistelen aina,
      kuinka kaunis olit ennen.

      Silloin sinua pystyi
      halaamaan pelkäämättä,
      että katkeaisit.

      katsoessani sinuun nyt
      en voi olla miettimättä
      miksi pilaat kauneutesi.

      ennen sinua pystyi
      rakastamaan pelkäämättä
      että kuihdut pois.

      katsoessani sinuun nyt
      haluaisin juottaa sinulle
      levyllisen sulaa suklaata.

      tyttö, etkö ymmärrä
      tahdon sinut enkä
      muistoa siitä,
      mitä kerran olit.

      ~ssami

      ps. jos ette itsenne takia pysty parantumaan, ajatelkaa rakkaitanne.
      siinä teille motivaatiota tarpeeksi! teidän rakkaat ihmisenne eivät
      halua, että laihdutte ja kuihdutte pois. omasta kokemuksestani tiedän
      sen. vaikka rakastan vieläkin omaa kalpeaa tikkulaihaa anorketikkoa tyttöystävääni,
      rakastaisin vielä paljon enemmän, jos hän saisi kauniita kilojansa takaisin
      ja joisi yhdessä kanssani sulaa suklaata ja vieläpä nauttisi siitä.
      tsemppiä teille, ajattelen teitä suurella sydämellä
      ja toivon paantumistanne!

      • ssusa

        169/49. ja aion lihota!
        onneksi tulee joulu, pääsen syömään
        ihanaa ruokaa. JA PALJON! (:


    • SORRUINläskisika

      174 ja 46,8kg tänään aamulla... nyt oon herkutellu vaikka kuinka ja jos huomeen on yli 47kg nii en syö mitääään koko päivänä. vihaan itseäni kun sorruin suklaaseen, piparitaikinaan ja jäätelöön. olen huono ihminen

      • lihava lihavempi LIHAVIN

        155/28,7 -.- vihaan itteeni. kukaan ei tiedä paljo mä painan, iskä sanoo mua ylipainoseks ja käskee laihduttaa. Mutsi ostaa rasvatonta maitoa jne. Jos syön jotain esim jäätelöö tulee hirveet valaistukset siitä et enkö mä tajuu et mua pilkataa ja kaikkee koulus, joo oon itteniki mielestä ylilihava.. terkka kyselee syömisiä ni oon syöny kaikkee mahollista mut totuutta kukaa ei tiiä..


    • norsuuuuu

      no hyi nyt mulla HÄVETTÄÄ entistä enempi :(( te ootte noi kevyitä mut mä oon kauhee läski-norsu :((
      158cm/46kg! ennen kesää mä aattelin olla enintää sen 40kg, kaverin kaa alotettii yhes kuntoilee oikee urakalla joka ilta lenkil ja sellast..

      • quataramera

        no sama tunne mullaki tuli ku kuin noita! Tunnen itseni NIIN läskipossuksi ku olla ja voi! Mua pidemmät ihmiset painaa mua vähemmän. Nyt on oikeasti pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja lopettaa KAIKKI herkkujen mussuttaminen! :) Omat mitat 157.5 cm ja painoa löytyy 45.8 kg, äsken uskalsin vaa'alla käydä... Kesällä olisi tarkoitus pudottaa sitä painoa aika reippaasti(ainakin 40 vähintään), kun pääsee ulos paremmin liikkumaan vanhempien valvovan silmien alta.


    • Tryffeli

      168 cm, paino 38,7 just tänä aamuna kävin vaakassa.

    • jennnnyyyyyy

      täsmälleen sama kuin edellisellä! :3 tavoite 40kg

    • HELLÖY

      167/38,2 Ja pirun ylpee

      • Yhyy

        Mulla 160/37,8 ja porukat laittanu ravitsemusterapeutille ):
        Painoin viel vähä aikaa sitte 36,6 ja olin onnellinen.


    • stickthin

      Mä oon 161cm ja painan 33,2 kg ja huomenna toivottavasti tasan 33kg tai alle!...tosin joudun parin päivän päästä kaiketi pakkohoitoo joten tulee lihottuu taasen:/

      • göeröhmörmsöjmösr

        Hyi kauheeta, siis miten voi edes painaa 33kg ja olla hengissä :O Kun normaalipainoinen sun kokoinen on jtn yli 50kg. Kuolet tuota menoa. On semmoinen paino ettei elimistö kauaa kestä :(( Kumpa vain paranisitte! Anoreksia on niin kamala sairaus ;(


    • tuntematonta

      öööh, 166 ja 53?

    • liikaasyönyt

      165 & 52 katotaa sit mikä tilanne :)

    • FATASS

      OMG TE PAINATE VÄHÄN OIKEEST !!!!!!!!! :DDDDD nomul o haba jne kunno jalka lihakset entiä johtuuks ssiit mut oon 158cm/ 56 kg :D

      • angell..

        170/49


    • laihduttaja

      162/ 48 haluuko joku kertoo jtn keinoja saada alaspäin tota painoa vielä sen 4 kiloa.

    • hilinen

      mä oon 168/45, pari kk si 168/41 ja 50 ois tavote, ja ei anoreksiasta yksin parane, läheiset auttaa ja ammattiauttajat ja säännölliset ravitsemusterapeutti & lääkärikäynnit ja mahollinen osastohoito jos menee jo tosi alhaseks toi paino että saa pelätä sydämen väsyvän tmv

      oottepa te laihoja ja puhutte että haluutte laihtua ): toivon että paranette kaikki pian ♥

    • 172 ja 65

      Olen 172 cm 65 kg vetäkää vittu päähänne anorektikot

    • kisse x

      162 cm / 35 kg


      tässäpä yritetään nyt sitten parantua, lääkäri ei ole vielä kertonut vähinnäismäärää tavoitepainolle, mutta itselleni olen asettanut 40 - 42 kg. c:

    • tavote 38kg nopeesti

      öö 167 ja 52kg -.- joo tiedän olevani läski enkä kuulu tänne teiän luurankojen joukkoon, mut viel jonain päivänä mäki painan vittu 38 kg !!!!

    • yksinäinenbiisoni

      167/69 Ohhoh! lähdenkin tältä palstalta läskeilemään muualle, mutta onhan minullakin oikeus elää?

    • Kingi!

      195 / 143 Saatanan anorektikot!

    • Anonyymi

      Oon 153cm ja paino 40kg, oonko ylipainoinen??? Olen ajatellut että olen ylipainoinen, koska olen vasta 10-11-vuotta ja painan 40kg!

      • Anonyymi

        et ole ylipainoinen.mutta etkö tiedä minkä ikäinen olet.


    • Anonyymi

      151,5/47

    • Anonyymi

      163cm/51kg loman jälkeen… pakko tiputtaa taas

    • Anonyymi

      Olen 11v ja painan 35kg.

      • Anonyymi

        surullista että ton ikänen lapsi on sairas ja vanhemmat on sokeita ja eivät tee mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        surullista että ton ikänen lapsi on sairas ja vanhemmat on sokeita ja eivät tee mitään.

        Ite olin ton ikäsenä suurinpiirtein saman painonen. Riippuu tosi paljon pituudesta niikö oon elämäni ollu tosi lyhyt


    • Anonyymi

      38-40kg vithuttaa ku olin alkukeväästä 35.8kg

    • Anonyymi

      Ja oon siis 159cm

    • Anonyymi

      Olen 167 ja painan noin 54kg

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      255
      2373
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1579
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      136
      1354
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1214
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1165
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe