Ratchet & Clank

Clank

Hei!
Mulla on ongelma!!! Mä sain ton Ratchet & Clank -pelin vähän aikaa sitte, mutta siinä on sellanen kohta jossa pitäis olla joku sukellushärveli, mutta mä en löydä sitä mistään! Se paikka on mihin asti mä pääsin on joku Blackwater city -kaupunki Rilgar planeetalla.. Kertokaa mulle, että onko siitä mahdollista päästä läpi mitenkään ilman sitä sukelluslaitetta? Oonko mä vaa yksinkertaisesti niin huono? Ilmottakaa mulle!!!!

7

901

Äänestä

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trhgbty

taitaapi olla semmonen juttu että sen sukellus härvelin saapi vasta paljo myöhemmin. oon ollu samassa kohassa ja yritin jotain 5 kertaa ennenku pääsin sen. Jatka vaan kyllä se sinne perille pääsee jos yrität kunnolla (toivottavasti tarkotat sitä piiitkää tunnelia jossa vesi nousee nopeesti)

• Seifer

Jep, tosi ärsyttävä kohta. Meni ikuisuus ennenkuin pääsin sen. Se tosiaan pitää mennä ilman sitä sukelluskypärää..

• Clank

Jep! Sitähän mä tarkotan. Siis siitä pääsee ilman? No ite oon yrittäny vasta ku jotain 3-4 kertaa.. Pitänee yrittää uudeestaa.. Ootko muute saanu jo sen aseen sieltä samalta planetalta? Siis sen joka on tosi kallis, jotain.. Hmm.. 150000?

• Clank
        Clank kirjoitti:

Jep! Sitähän mä tarkotan. Siis siitä pääsee ilman? No ite oon yrittäny vasta ku jotain 3-4 kertaa.. Pitänee yrittää uudeestaa.. Ootko muute saanu jo sen aseen sieltä samalta planetalta? Siis sen joka on tosi kallis, jotain.. Hmm.. 150000?

Moi! Mul on taas ongelma! Mä pääsin nyt siitä tunnelista läpi, mutta mulla on nyt toinen ongelma.. Mä sain ne sen 'Kapteenin planeetan' koordinaatit ja mä selvisin siitä radasta, mutta mä en pääse siit 'peikosta' yli enkä ympäri! Siis se vaa tekee itellee jonkun suojakilven ja ampuu sen suojasta! Mulla ei oo mitää mahdollisuuksia! Auttakaa!! Jooko?!

• joku ukkeli
        Clank kirjoitti:

Moi! Mul on taas ongelma! Mä pääsin nyt siitä tunnelista läpi, mutta mulla on nyt toinen ongelma.. Mä sain ne sen 'Kapteenin planeetan' koordinaatit ja mä selvisin siitä radasta, mutta mä en pääse siit 'peikosta' yli enkä ympäri! Siis se vaa tekee itellee jonkun suojakilven ja ampuu sen suojasta! Mulla ei oo mitää mahdollisuuksia! Auttakaa!! Jooko?!

kun se peikko laittaa suojakilven, juokse jolleki niistä silloista (semmoselelle silta hommelille.) sit se peikko rojahtaa laavaan ja suojakilpi lähtee pois... jatka kunnes se peikko saa uudelleen suojuksen juokse uudelleen sillalle...

• xxxzomdie

sun täytyy hakee nedulasta semmonen vetää clank tehtävä

• r.a.t.c.h.e.t

Menkää sinne Kerwan planeetalle, ja heti ekan sellasen gadgetron ventorin alla olevaan jännään paikkaan menee niitä aluksia, niin sielä paikas on yks kultapultti.
        Niin, ja sielä voi hakata niitä aluksia mielin määrin, ja jokasesta lauksesta saa muutaman pultin, eli toisin sanoen loputtomasti pultteja!
        JA sielä planeetta eudoralla, siä metikös ku ampuu niitä aluksia, niin siitä saa semmosen skill pointin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2087
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1269
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      28
      1149
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1038
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      147
      897
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      100
      845
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      737
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      726
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      61
      696
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      682
    Aihe